Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kyselevät FB-kirpputoreilla tuotteen "tiukkaa hintaa"?

Vierailija
30.04.2014 |

Jos minä jotain myyn, myyn tietyllä hinnalla. Jos se ei sillä todellakaan mene, voin ehkä alentaa hintaa. Mutta silloin on siis kyse viikoista ja kuukausista, ei tunneista.

Tuntuu siltä, että jotkut kyselevät "tiukkaa hintaa" kahden minuutin päästä siitä, kun tuote on laitettu myyntiin. Kuka tyhmä nyt laittaisi vaikkapa jonkun kipon 50€ myyntiin, jos meinaa saada siitä vain 20€? Eikö olisi järkevämpää laittaa heti se "tiukka hinta"? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirppariostoissa, oli ne mitä tahansa, on oltava tarjousvara ostajalle. Autokaupoissaki saa ja pitää tinkiä, miksi ei kirpparilla? Ainut on ruokakaupat ja tavaratalot missä ei pysty tinkimään.

Tiukka hinta taasen on tosiaan hölmö tapa kysyä hintaa, jolla lähtis halvimmillaan, koska eihän se koskaan ole edes se hinta mihin tinkimisellä saattaisi päästä.. :P

Vierailija
22/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta paras fb-kirppis onkin se, jossa tinkiminen on kiellettyä (paitsi mahdollisesti yksityisviestillä). Kunnon natsimeininki rulettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn tuotetta 6 e hintaan, ostaja tarjoaa 5e. En myy, periaatteesta. En ala euron vuoksi kirjoittelemaan viestejä. Esimerkkitapauksessa käyttämätön tuote, ovh 34.95. Mielummin vien hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
24/24 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kysyy tiukkaa hintaa, eikä sen jälkeen kuulu mitään. Kyselijät voisivat ehdottaa edes jotain hintaa, mitä olisivat  valmiita maksamaan. Kaupankäynti jää usein ikään kuin puolitiehen.