Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka viettää vapun yksin?

Vierailija
30.04.2014 |

Tosi kurjaa kun muut juhlii ja on kavereiden kanssa.. Poikaystäväkin ryyppää vaan kavereidensa kanssa ja minä istun yksin kotona kun kaikki kaverit on jossain muualla.

Kohtalotovereita?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kavereita eikä perhettä, ei juhlien viettoa. Miesystäväkin asuu toisella paikkakunnalla eikä vielä päässyt tulemaan. Yritän pysyä erossa katkeruudesta ja pahasta mielestä, mutta onhan se haastavaa muiden iloisia somepäivityksiä katsellessa. En normaalisti ole yksinäinen ja nautin omissa oloissani elämisestä, mutta tällaisten vapaiden kohdalla harmittaa.

Vierailija
42/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän vapun yksin ja olen onnellinen siitä. En ole saanut omaa aikaa kuukausiin, enkä taas tule saamaan kuulausiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää vappua =)

Vierailija
44/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) En enää muista koska en olisi viettänyt vappua ypöyksin :)

Vierailija
45/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kökötän tämän illan yksin kotona. Osaksi oman saamattomuuteni takia, kai sitä johonkin porukkaan olisi itsensä saanut ängettyä. Toisaalta kaduttaa, toisaalta taas en olisi jaksanutkaan lähteä mihinkään. Huomenna kyllä näen paria kaveria. Vappuhan se silloinkin - tai varsinkin silloin.

Vierailija
46/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lapset on isällään ja lähimmät kaverit omien perheidensä tai mulle tuntemattomien kanssa.

Ostin sitten itselle herkkuja ja kuohuviiniä, ajattelin katsella leffoja, lukea ja ottaa rennosti. Huomenna meen varmaan kaupungille kävelemään ja käyn jossain kahvilassa samalla niin tulee sitä vapputohinaakin nähtyä.

Vierailija
47/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:57"]

Ei kavereita eikä perhettä, ei juhlien viettoa. Miesystäväkin asuu toisella paikkakunnalla eikä vielä päässyt tulemaan. Yritän pysyä erossa katkeruudesta ja pahasta mielestä, mutta onhan se haastavaa muiden iloisia somepäivityksiä katsellessa. En normaalisti ole yksinäinen ja nautin omissa oloissani elämisestä, mutta tällaisten vapaiden kohdalla harmittaa.

[/quote]

Mäkin nautin normaalisti yksin olosta ja olin iloinen, että vappukin on rauhallista kotona oloa. Nyt kuitenkin tuntuu jotenkin tylsältä ja apealta olo. Vaikka näin onkin paras. 

Vierailija
48/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. yksin kotosalla, mies lähti kavereiden kanssa kylille. Lähimmillä kavereilla töitä ja vähän kaukasemmilla menoja omien kavereidensa kanssa. Semisti tuli yksinäinen olo. ja typerältä tuntui edes koettaa soittaa jollekin tähän aikaan, että mitäs porukka on tekemässä..

Vierailija
49/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo hetkisen että yks kaverini olisi tullut viettämään vappua mun seuraksi (eli oltais ikkunasta katteltu vappukansaa ja juteltu kaikkea paskaa). No, ei se tullutkaan kun sen poikaystävä ei mennytkään omien kavereidensa seuraan, joten "kaverini" lemppas sit mutkin. 

Kaikkille puolitutuille kyllä silti kerron että olin tämän kaverin kanssa, ja kun kaveri kysyy mitä tein, sanon sille että löysin parempaa seuraa, vaikka oikeasti olinkin vapun yksin.

Vierailija
50/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen ilmoittautuu, lapsen kanssa tosin. Työmies lähti juhlimaan työläisyyttään ja me jäätiin tyttöporukalla kotiin. PAH.

Miksei me yksinäiset järjestetä omaa vappukivaa keskenämme?

Vierailija
51/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietän yksin, ja ihan omasta tahdosta! :) tai no on mulla koirat seurana. Kun sääkin on mitä on ja oon super väsynyt, niin ihana vaan ottaa rennosti tämä ilta. Ei tartte olla huomenna väsynyt ja darrassa :D

Vierailija
52/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ikinä juhlinut vappua - itseasiassa av llä surffaillessaani vasta älysin et tänään on se päivä, jolloin ihmiset juhlii. No, oikei kivasti vappuni silti vietän. Normiarkea :)

Vierailija
53/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollaan. Taapero ja koira seurana. Kaverit rellestää ja mies töissä tän illan/yön. Mutta ei haittaa. Katselin juuro uutisista keskustan menoa ja tyhmältähän se meno näytti! Mitäköhän nuokin siitä irti saa? Skumppapullot kädessä heilutaan kaupungilla ja örvelletään. Ei oo yhtään ikävä!

Vierailija
54/65 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:31"]Entä jos on 19-vuotias, jonka "kuuluisi" mennä ja rellestää kavereiden kanssa?

Muutama ystävä on, mutta harvoin tavattavissa. En vietä vapaasta tahdostani kaikkia juhlapyhiä yksin.[/quote]

Sama juttu. Tuntuu kuin menisi nuoruus "hukkaan".

[/quote]

Sepä.

Vierailija
55/65 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on 19-vuotias, jonka "kuuluisi" mennä ja rellestää kavereiden kanssa?
Muutama ystävä on, mutta harvoin tavattavissa. En vietä vapaasta tahdostani kaikkia juhlapyhiä yksin.

Vierailija
56/65 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 21:31"]Entä jos on 19-vuotias, jonka "kuuluisi" mennä ja rellestää kavereiden kanssa?

Muutama ystävä on, mutta harvoin tavattavissa. En vietä vapaasta tahdostani kaikkia juhlapyhiä yksin.[/quote]

Sama juttu. Tuntuu kuin menisi nuoruus "hukkaan".

Vierailija
57/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v, ja yksin kotona nyhjötän. Ei kivaa.

Vierailija
58/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yksin täälläkin, olispa edes se koira. Tehtiin miehen kanssa päätös erosta toissapäivänä, koska hän ei kuulemma halua sitoutua eikä ole koskaan ollut minuun rakastunut. Mies tuli töistä muutama tunti sitten, vaihtoi baarivaatteet päälle ja lähti. Mä en oikeastaan edes pidä vapusta, mutta silti nyt masentaa tuo muiden juhlinta. Selailen asuntoilmoituksia ja nieleskelen itkua.

Vierailija
59/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 23:17"]

Kotona yksin täälläkin, olispa edes se koira. Tehtiin miehen kanssa päätös erosta toissapäivänä, koska hän ei kuulemma halua sitoutua eikä ole koskaan ollut minuun rakastunut. Mies tuli töistä muutama tunti sitten, vaihtoi baarivaatteet päälle ja lähti. Mä en oikeastaan edes pidä vapusta, mutta silti nyt masentaa tuo muiden juhlinta. Selailen asuntoilmoituksia ja nieleskelen itkua.

[/quote]

Voi ei :( tsemppiä!

Vierailija
60/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään missään ja tuskin hetkeen missään näin on mennyt jo aika hyvän tovin. Ei paljoa radalle kysellä. En voi sanoa olevani liiemmin kiinnostunut tästä kännäämisen riemuvoitosta, koska itsellä on kuulemma tämmöinen Absolutismiksi/Alkoholittomuudeksi kutsuttu sairaus (näin suomessa ''way to go''). No huomen vapaata(ei oikeeta vaan mettähommia), perjantaiaamuna työn puolesta edustamista ja sitten iltavuoroon JEE. Erikoista kun tänne olen eksynyt pikkupoika 18v.