Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka viettää vapun yksin?

Vierailija
30.04.2014 |

Tosi kurjaa kun muut juhlii ja on kavereiden kanssa.. Poikaystäväkin ryyppää vaan kavereidensa kanssa ja minä istun yksin kotona kun kaikki kaverit on jossain muualla.

Kohtalotovereita?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Huomenna aamuvuoroon ja perjantaina tentti:/ Lapset lähti mummolaan ja mies menee kaupungille.

Vierailija
22/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullisen moni yksin vapun viettää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin minäkin, mutta ei oikeastaan haittaa. En ole mikään vapunjuhlija.

Vierailija
24/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:22"]On se vähän eri asia olla omasta tahdosta yksin kun se ettei oikeasti ole ketään kenen kanssa vapun viettäisi.. En tiedä miten nämäkin päivät taas jaksaa[/quote]

Totta tuo. Se on jännä, kuten Routalempi sanoisi, miten toinen on yksin, koska ei ole ketään, kun taas toinen on yksin, koska olisi liian paljon menoa.

Vierailija
25/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies intissä, kaverit töissä tai muualla. Mä ostin itselle herkkuja ja keskityn johonkin hyvään leffaan, tuleehan näitä :) Huomenna ainakin on hyvä olo, kun muut on krapuloissaan :D

Vierailija
26/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yksin. 10kk kaksoset menee nukkumaan n. Klo 20.00 ja mies on koko vuorokauden töissä. Ei tässä mitään, katson juhlijoita ikkunasta, istun parvekkeella lehtien tai koneen kanssa, juon simaaja syön tippaleipää

Vierailija
27/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:17"]Myös minä vietän vappua yksin. Minulla on kaksi työtä ja aikuisopiskelen lisäksi. Nyt on kerrankin neljä sellaista päivää putkeen, jolloin minun ei tarvitse olla töissä eikä luennolla, joten nautin omasta seurastani ja joutenolosta enkä todellakaan aio lähteä tuonne kaupungin ihmispaljouteen näyttämään, kuinka minullakin on ylioppilaslakki.

[/quote]

Luovuta se toinen työsi jollekin työttömälle. Tai vaikka molemmat työsi. Keskityt opintoihin paremmin.

[/quote]

Toinen on vakituinen osa-aikainen ja toinen määräaikainen osa-aikainen. Työtunneissa voi olla kuukausittain reilujakin eroja enkä hyvänäkään kuukautena elele leveästi. Toinen työ siivousta ja toinen myynninedistystä. En voi luopua kummastakaan ennen kuin löydän tilalle yhden täysipäiväisen työn. Ja täysipainoiseen opiskeluun minulla ei ole varaa, valitan.

Vierailija
28/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän vappua koiran kanssa kotona. On kyllä ihan oma valinta, oli vähän raskas päivä töissä ja koko viikon oon nukkunut liian vähillä yöunilla. Sain kyllä kutsun kahteen eri paikkaan, molemmissa olisi hyviä naispuolisia ystäviä paikalla, mutta jotenkin ei vaan nyt oo fiilistä lähtee. Oon aina vähän kammoksunut näitä "pakkojuhlia" esim. Vappu, juhannus ja uus vuos, kun pitäis tehdä vaikka ja mitä vaikkei olis fiilistäkään. Mieluummin lähden hyvällä fiiliksellä vaikka tulevana vkloppuna ( niin kuin ollaankin lähdössä ystävien kanssa ulos). Avomies lähtee tänään vähän tuulettumaan ulos kavereiden kanssa, eikä haittaa ollenkaan, lähden kohta viemään sitä :)

Vierailija
29/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:22"]On se vähän eri asia olla omasta tahdosta yksin kun se ettei oikeasti ole ketään kenen kanssa vapun viettäisi.. En tiedä miten nämäkin päivät taas jaksaa[/quote]

On niin totta. Minäkin täällä yksin vappuna. Kyllähän tämän nyt kestää, mut ei oo hirveen kivaa kuitenkaan..

Vierailija
30/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä vähän tylsää olla yksin kun mies lähti viettämään kamujen kaa vappua ja olen täällä yksin. :( oma oli tosin valintani. Olisin mukaankin päässyt.

Vierailija
31/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon raskaana, aikaisempina vuosina oon puolituputtautumalla päässyt tai lähinnä varmaan säälistä kutsuttu yleensä aina jonkun kaverin bileisiin, mut nyt en kehdannut edes yrittää, koska alkoholittomana puolituntemattomien kanssa puhuminen ja kalvava ulkopuolisuudentunne tuntui kovin epähoukuttelevalta. Mulla on kyllä suht paljon läheisiäkin ystäviä, mutta en oo kellekään ensisijaista biletysseuraa vaan se tyyppi, jolta haetaan tukea kun maailma murjoo.

Miestäkään ei ole, no ens vappuna sitten voi relata, kun ei vauvan takia edes pääsisi mihinkään.

Vierailija
32/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epätoivoisesti kalua kaikki etäisimmätkin kaverit läpi jos joku huolis mut vaikka baariin mukaan, ei tarvis iha yksin olla..

Vierailija
33/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:35"]Minä. Huomenna aamuvuoroon ja perjantaina tentti:/ Lapset lähti mummolaan ja mies menee kaupungille.

[/quote]

Taitaa mies mennä vieraisiin...

Vierailija
34/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:30"]

Oon raskaana, aikaisempina vuosina oon puolituputtautumalla päässyt tai lähinnä varmaan säälistä kutsuttu yleensä aina jonkun kaverin bileisiin, mut nyt en kehdannut edes yrittää, koska alkoholittomana puolituntemattomien kanssa puhuminen ja kalvava ulkopuolisuudentunne tuntui kovin epähoukuttelevalta. Mulla on kyllä suht paljon läheisiäkin ystäviä, mutta en oo kellekään ensisijaista biletysseuraa vaan se tyyppi, jolta haetaan tukea kun maailma murjoo.

Miestäkään ei ole, no ens vappuna sitten voi relata, kun ei vauvan takia edes pääsisi mihinkään.

[/quote]

Voi ei, tuli tosi surullinen olo sun puolesta, raskaana ja ihan yksin..:( Hyvää vappua kuitenkin sulle ja pikkuiselle masussa! 

Vierailija
35/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi jebaa lukee facebookista ystävän mageeta vappumenoa ja ite oon yksin kotona, kun ei kutsuta rientoihin *katkera bitch*

Vierailija
36/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkin ilmoittautuu yksi yksinäinen vapun viettäjä turusta. Olisi kyllä kiva saada kavereita tästä kaupungista :(

Nainen 27

Vierailija
37/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni kanssa vietän tämänkin vapun. Perjantaina sitten taas palvelemaan palkanmaksajaa.

-ukkisetä-

Vierailija
38/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eihän me ihan yksin olla, täällä yhdessä :) Hyvää vappua kuitenkin kaikille!!

Vierailija
39/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 18:30"]

[/quote]

Voi ei, tuli tosi surullinen olo sun puolesta, raskaana ja ihan yksin..:( Hyvää vappua kuitenkin sulle ja pikkuiselle masussa! 

[/quote]

Kiitos samoin hauskaa vappua :) Onneksi oon tällä hetkellä sen verran väsähtänyt, että ei juuri nyt paljoa harmita olla kotona.

Vierailija
40/65 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 17:33"]Pahinta on varmaan se kun tietää että poikaystävä pitää hauskaa ja on humalassa ja itse vaan istun yksin..

[/quote]

Mulla sama. Olen kuumeessa ja poikaystävää ei kiinnosta paskaakaan kuinka voin ja nyt ihmettelee miksi olen vihaisena kun itse lähtee pitämään hauskaa. Huomenna tietty "mulla on niin hirvee krapula yhyhhyh"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi