Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys..

Vierailija
30.04.2014 |

Mulle nämä juhlapäivät ovat yhtä tuskaa, koska koen olevani TODELLA yksinäinen.

Avomies ei halua tehdä mitään "erikoista" eli istuu tietokoneella tai katsoo jalkapalloa. Muutenkin olen aina hänen arvolistallaan aina viimeisenä eli jos tulisi kaverilta soitto kaljalle tms. hän lähtisi salamana. Mutta kun yritän ehdottaa jotain kivaa tekemistä yhdessä, alkaa tekosyiden keksiminen (ei voi lähteä kaupungille kun ei ole tarpeeksi lämmintä päälle, ei ole tilillä rahaa jne.).

Ystävien kutsuille en vaan voi mennä, koska niissä tulen surulliseksi. Kaikki kaverit on vakiintuneita ja perheellisiä, enkä vaan pysty katsomaan heidän "onneaan" samalla kun itse olen yksinäinen omassa parisuhteessani. Sinkkuna ollessa ei haitannut muiden suhteet, mutta nyt koen suurta kateutta kaikille pareille jotka tekevät asioita yhdessä.

Arki menee helpommin, kun käyn ahkerasti töissä ja muutenkin elän aktiivista elämää, teen asioita yksikseni, mutta näin juhlapäivinä olo on vain niin surullinen...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▒▒███▒▒█▒▒███▒█▒▒▒██▒▒█
▒▒▒▒▒█▒▒█▒▒▒▒▒▒███████▒█▒▒▒██▒█
▒▒▒▒▒█▒▒██████▒▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒█
▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒█
▒▒▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒███▒▒▒▒███▒▒▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒█▒o▒█▒▒█▒o▒█▒▒▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒████████████▒▒▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒█▒▒▒██████▒▒▒█▒▒██
▒█████████▒█▒█▒▒████▒▒█▒▒█▒███████
██▒▒▒▒▒▒████▒▒█▒▒██▒▒█▒▒▒███▒▒█▒▒▒█
█▒▒█▒▒▒▒▒▒▒███▒██████▒▒██▒▒▒▒▒▒█▒▒█
▒█▒█▒▒▒▒▒▒██▒▒█▒▒▒██▒███▒▒▒▒▒▒▒█▒█
▒▒█████████▒▒██▒▒▒▒▒██▒▒█████████
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██████▒▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒███▒█▒▒▒▒▒█▒█
▒▒▒▒▒▒▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█▒█▒▒▒▒▒█▒█
▒▒▒▒▒▒▒█▒▒█▒▒▒██▒█▒██▒▒▒█▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒███▒▒██▒▒████▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒██▒█▒▒▒▒▒▒█
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒▒▒██████ 

Vierailija
2/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako tollasen suhteeseen jäädä? Itse en katselis tollasta touhua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 16:48"]Mulle nämä juhlapäivät ovat yhtä tuskaa, koska koen olevani TODELLA yksinäinen.

Avomies ei halua tehdä mitään "erikoista" eli istuu tietokoneella tai katsoo jalkapalloa. Muutenkin olen aina hänen arvolistallaan aina viimeisenä eli jos tulisi kaverilta soitto kaljalle tms. hän lähtisi salamana. Mutta kun yritän ehdottaa jotain kivaa tekemistä yhdessä, alkaa tekosyiden keksiminen (ei voi lähteä kaupungille kun ei ole tarpeeksi lämmintä päälle, ei ole tilillä rahaa jne.).

Ystävien kutsuille en vaan voi mennä, koska niissä tulen surulliseksi. Kaikki kaverit on vakiintuneita ja perheellisiä, enkä vaan pysty katsomaan heidän "onneaan" samalla kun itse olen yksinäinen omassa parisuhteessani. Sinkkuna ollessa ei haitannut muiden suhteet, mutta nyt koen suurta kateutta kaikille pareille jotka tekevät asioita yhdessä.

Arki menee helpommin, kun käyn ahkerasti töissä ja muutenkin elän aktiivista elämää, teen asioita yksikseni, mutta näin juhlapäivinä olo on vain niin surullinen...

[/quote]

Jätä se sika!

Vierailija
4/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele että tää on vaan yks ilta muiden joukossa!  Mitä tulee mieheen..ei tuo parisuhteenne kovin hyvältä kuulosta.

Vierailija
5/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet tuollaisessa suhteessa, jos tiedostat itsekin että juuri parisuhteesi aiheuttaa pahan olosi? Mieskään ei kuulosta sellaiselta helmeltä josta kannattaisi pitää kynsin hampain kiinni. Voisin melkeimpä vannoa, että vaihtamalla paranee. Jos tietoisesti jäät tuollaiseen suhteeseen, niin sitten et voi syyttää muita kuin itseäsi.

Vierailija
6/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se auta kuin vaihtaa asennetta tai miestä!

Elämä on valintoja ja sinä päätät nyt istua surullisena yksinäisenä kotona vaikka ei ole edes pakko...MIKSI?

Vierailija
7/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän asiat on vielä ihan hyvin, mitäs sitten kun miehesi päättää lähteä kavereiden kanssa juhlimaan ja jäät yksin

Vierailija
8/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!! Olen kuvitellut että olen "liian vaativa" enkä halua alkaa vaatimaan itselleni aikaa ja läsnäoloa. Nyt kun luin teidän kommentteja, tajusin ettei tähän helvettiin kannata jäädä..

Nyt sitten alkaa pähkäily, että mihin sitä menisi?!? Tai siis mistähän sitä saisi kämpän mahdollisimman nopeasti?! Kun noiden kavereiden nurkkiin en viitsi mennä heidän perhe-elämäänsä häiritsemään ja vanhemmatkin asuvat sen verran kaukana, ettei sinnekään voi mennä.

Vierailija
9/9 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!! Olen kuvitellut että olen "liian vaativa" enkä halua alkaa vaatimaan itselleni aikaa ja läsnäoloa. Nyt kun luin teidän kommentteja, tajusin ettei tähän helvettiin kannata jäädä..

Nyt sitten alkaa pähkäily, että mihin sitä menisi?!? Tai siis mistähän sitä saisi kämpän mahdollisimman nopeasti?! Kun noiden kavereiden nurkkiin en viitsi mennä heidän perhe-elämäänsä häiritsemään ja vanhemmatkin asuvat sen verran kaukana, ettei sinnekään voi mennä.