Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi kuiviin käsiin?

Vierailija
11.12.2020 |

Atooppinen iho ja kädet halkeilee ja on kauheassa kunnossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö sai käsiensä halkeilevan ihon kuntoon Bepanthen Anti exem voiteella. Hänellä käsiä kuivattaa koulun käsisaippua, jolla kädet pitää pestä joka välissä.

Kotonakin olen huomannut, että käsisaippuoissa on isoja eroja siinä, miten paljon ne kuivattavat ihoa.

Vierailija
22/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream. Tämä auttaa normaaleihin talvikuiviin käsiin. Itsellä niin kuivat kämmenselät, että vuotavat verta talvisin ja auttaa silloinkin. Mukava geelimäinen rakenne. Saa kaikista marketeista, esim. Prismasta. En osaa sanoa vaatiiko atooppinen iho jotakin erityishoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin atoopikko, aloin syödä rasvaisempaa, ei ole enää kuin joskus kuivat kädet. Käyn joskus käsien parafiinikäsittelyssä. Mulla se voiteiden käytön lopettaminen auttoi parhaiten. 

24/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsirasvana Lipolan perusvoide apteekista. Yöhoitona käsiin reilu kerros Niveaa ja päälle puhtaat puuvillakäsineet, sellaiset taloushanskojen alla pidettävät ohuet.

Vierailija
25/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avenen tuotteet apteekista. Cold cream käsivoide niistä paras. Atoopikolle suunniteltu sarja.

Vierailija
26/26 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ruokavalio vaikuttaa. Sitrushedelmät pahentavat ihottumaa, soijajogurtti auttaa. Nämä nyt ovat tosi yksilöllisiä. Rasvata täytyy usein. Laitan yöksi Body Shopin hamppuvoidetta, päivällä usein jotain kevyempää nopeasti imeytyvää.