Mikä auttaisi kuiviin käsiin?
Kommentit (26)
Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream. Tämä auttaa normaaleihin talvikuiviin käsiin. Itsellä niin kuivat kämmenselät, että vuotavat verta talvisin ja auttaa silloinkin. Mukava geelimäinen rakenne. Saa kaikista marketeista, esim. Prismasta. En osaa sanoa vaatiiko atooppinen iho jotakin erityishoitoa.
Olin atoopikko, aloin syödä rasvaisempaa, ei ole enää kuin joskus kuivat kädet. Käyn joskus käsien parafiinikäsittelyssä. Mulla se voiteiden käytön lopettaminen auttoi parhaiten.
Avenen tuotteet apteekista. Cold cream käsivoide niistä paras. Atoopikolle suunniteltu sarja.
Mulla ruokavalio vaikuttaa. Sitrushedelmät pahentavat ihottumaa, soijajogurtti auttaa. Nämä nyt ovat tosi yksilöllisiä. Rasvata täytyy usein. Laitan yöksi Body Shopin hamppuvoidetta, päivällä usein jotain kevyempää nopeasti imeytyvää.
Meidän tyttö sai käsiensä halkeilevan ihon kuntoon Bepanthen Anti exem voiteella. Hänellä käsiä kuivattaa koulun käsisaippua, jolla kädet pitää pestä joka välissä.
Kotonakin olen huomannut, että käsisaippuoissa on isoja eroja siinä, miten paljon ne kuivattavat ihoa.