Mies otti tahallaan kahvikuppini käyttöönsä töissä: flirttiä?
Okei, kuulostaa ehkä hullulta avaukselta, mutta tilanne on tämä: minulla on ollut työkaverimiehen kanssa pientä ja kevyttä kiinnostusta ilmassa. Vähän silmäpeliä, muutama "turha" keskustelunavaus niillä mielin, että päästään vain juttusille. Jutellessa mennään helposti vähän kaksimielisille urille ja kummallakin on selkeästi pilkettä mukana.
Tänään tauolla etsin kahvikuppiani, kunnes huomasin, että se onkin tällä miehellä käytössä! Sanoin tästä hänelle, eikä mies hämmästynyt tästä "erheestään" ollenkaan, totesi vain, että on kyllä tosi hyvä kuppi. Kyseli vielä muka hoito-ohjeita kupille.
Olen juonut kahvini tästä samasta kupista miehenkin nähden kuukausikaupalla, joten uskoisin hänen todellakin tienneen, kenen kupin vei. Mitä tämä nyt oli? Sattumaa, vai joku ihmeellinen askel eteenpäin? Yleensähän esim. samasta juomasta baarissa maistaminen (ei korona-aikana!) tarkoittaa läheisiä välejä ja selvää reviirille tuloa. Mutta miten tämä pitäisi ajatella?
Kommentit (34)
No, joo. Eikä pelkästään kuulosta hullulta.
Vai onko mies kiinnostuneen potentiaalisen poikaystävän sijaan pelkkä kleptomaani? 😄
Se haluaa että meet ottamaan sen kupin siltä ja sitten painitte kuin lapset ja lopuksi kun mies on sun alla, katsotte toisianne pitkään ja suutelette. Eikö tuo nyt ole selvä asia.
Lähinnä ajattelisin että onpa törppö mies
Vierailija kirjoitti:
No, eipä ainakaan koronan ehkäisy näyttäisi olevan ensimmäisenä prioriteettina.
Kuppi oli tietenkin tiskikoneesta, ei käytettynä, hyi!
Se tahtoo että tulet ryyppimään samasta kupista hänen kanssaan.
millä työpaikalla on aikaa tällaisiin leffaklisee-paskalässytyksiiin? kysyn ihan tosissani
Nyt sanot sille, että anti olla vimonen kerta, kun ryystäilet minun kupistani. Tai tulee naamavärkki meikatuksi.
eikö aloittajatytöllä olisi tyttökaveria jonka kanssa sitten jakaisi sen kupin? jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
millä työpaikalla on aikaa tällaisiin leffaklisee-paskalässytyksiiin? kysyn ihan tosissani
Millä työpaikalla ei saa pitää lakisääteisiä taukoja? Ihan tosissani kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sanot sille, että anti olla vimonen kerta, kun ryystäilet minun kupistani. Tai tulee naamavärkki meikatuksi.
hakkaatko useinkin miehiä? entä naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa valtion virastoissa.
Ja vähän muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä työpaikalla ei saa pitää lakisääteisiä taukoja? Ihan tosissani kysyn.
ja sinä uskot tämän kaiken #metoon jälkeen?
pitää olla aika ihmeellinen työpaikka jos elämä on kuin harlekiinikirjoista ja sinkkuelämää-sarjasta
Luultavasti iskuyritys. Mutta mun mielestä aika lapsellinen juttu. Ehkä toimii joihinkin naisiin, minuun ei toimisi.
Toimisi muhun ihan täysillä. Sanoisin, et mulla on kotona kans kivoja kahvikuppeja, tuutko joku päivä testaamaan miltä kahvi niistä maistuu ;) Selvää flirttailua :D
Menisin sanomaan, että tänne se kuppi senki mulkero. :D Ja tää olis mun puolelta flirttailua.
Vierailija kirjoitti:
Menisin sanomaan, että tänne se kuppi senki mulkero. :D Ja tää olis mun puolelta flirttailua.
Hih hih, girl power
No, eipä ainakaan koronan ehkäisy näyttäisi olevan ensimmäisenä prioriteettina.