Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väsynyt äitinä olemiseen ja perhe-elämään

Vierailija
11.12.2020 |

En olisi ikinä uskonut ennen lapsia kuinka rankkaa tämä äitiys voikaan toisinaan olla. Tekemisen määrä on loputon ja mitä vanhemmaksi lapset tulee sitä haastavampaa heidän kanssaan on. Toki pikkulapsiaika oli rankkaa, mutta nyt kun lapsilla jo ikää enemmän saa jatkuvasti vääntää millon mistäkin asiasta. Olen henkisesti aivan loppu 😩

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Tää koko vuosi koronoineen ollut muutenkin raskas. Oli etäkoulua ym.. ketään ei saa nähdä. Niitä vähäisiäkään tukiverkostoja (mummut,papat) Tsemppiä!

Vierailija
2/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Toivottavasti pääset jossain vaiheessa vähän levähtämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isä hoitaa puolet ajasta. Lisääntyminen on yhteinen ponnistus.

Vai?

Vierailija
4/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää on. Äidillä ei ole ikinä lomaa. Olit vaikka kuinka sairaana niin tietyt velvollisuudet aina hoidettava. Koita ottaa omaa aikaa ja ladata akkuja niin paljon kun voit. Tää loppuvuosi on mulle aina muutenkin raskas.

Vierailija
5/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kävelemään junaradalle, se helpottaa ennen pitkää

Kiikkuun vaan

Vierailija
6/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä mies ja lapsilla loisto isä. Tekee paljon kotona omien töidensä lisäksi. Siltikin olen uupunut. Haluaisin vain viikoksi lepäämään johonkin mökkiin keskelle ei mitään.

-ap

Vierailija
7/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kävelemään junaradalle, se helpottaa ennen pitkää

Kiikkuun vaan

Olisit miettinyt etukäteen

Vierailija
8/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistävä peppupano salarakkaalta antaa uutta virtaa mieleesi.

Vierailija
9/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvä mies ja lapsilla loisto isä. Tekee paljon kotona omien töidensä lisäksi. Siltikin olen uupunut. Haluaisin vain viikoksi lepäämään johonkin mökkiin keskelle ei mitään.

-ap

Sano se miehellesi sekä syy. Jos se on hyvä mies ja loistoisä niin se järjestää sinulle retriittisi.

M

Vierailija
10/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitien uupumus on valtavaa. Siihen pitäisi puuttua ihan yhteiskunnallisella tasolla. En tunne kerään äitiä joka ei olisi joskus kamppaillut voimiensa äärirajoilla.

Vierailija
11/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sotasi. Äitejä, kun kuuntelee heillä on kieltoja ihan liikaa ja he ohjailee ja säätää koko ajan ihan turhistakin asioista. Lapsetkin tarvitsee omaa aikaa ja TILAA!

Vierailija
12/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sano se miehellesi sekä syy. Jos se on hyvä mies ja loistoisä niin se järjestää sinulle retriittisi.

M

Juuri näin. Ei kuulosta mitenkään mahdottomalta.

Tai sitten ap itseään suojellakseen hehkuttaa miehensä hyvyyttä, vaikka aihetta ei ehkä olisi. 

Vierailija
13/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kyllä tietää ja kaikki jotka jaksavat kuunnella. Halusin vielä täällä purkaa sydäntä,tiedän että meitä on paljon.

Kiitos tsempeistä ♡

-ap

Vierailija
14/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kyllä tietää ja kaikki jotka jaksavat kuunnella. Halusin vielä täällä purkaa sydäntä,tiedän että meitä on paljon.

Kiitos tsempeistä ♡

-ap

Mies tietää, eikä siltikään anna sulle mahdollisuutta huilata? Se siitä hyvästä miehestä sitten.

Vierailija
15/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempeistä ♡

-ap

Jos hän tietää niin mitä aikoo tehdä asialle? Jos ei mitään, niin ei se sitten niin loistomies ollutkaan jos vain odottelee milloin pimahdat lopullisesti.

Vierailija
16/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko lähteä yksin johonkin lepäämään vaikka viikonlopuksi?

Tiedän että omasta perheestä kaipaa välillä lomaa. Jätät lapset ja miehen keskenään kotiin ,varmasti tekee kaikille hyvää.

Vierailija
17/17 |
09.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä