Olisiko/onko sinulle ok, että miehesi käy
päivittäin työpäivän jälkeen lähikuppilassa yhdellä, kahdella? Siis ottaa vaan sen muutaman, viipyy ehkä tunnin, ei juo humalaan. Lisäksi joskus ostaa kotiin vielä muutaman oluen.
Kommentit (15)
Täällä maalla se olisi vähän hankalaa, kun pitäisi kuitenkin ajaa vielä kotiin. Lähimpään kuppilaan kun on n. 25 km matka... :D
Kansainvälistä meininkiä. Olisit ylpeä siitä, että osaa tissutella globaalisti.
Join itse noin, ennenkuin karkasi käsistä ja palasin kotiin vain nukkumaan ympäri kännissä. Tätä tosin edelsi pari vuotta tuota hallittua tissuttelua. En pitäisi, koska tiedän omasta kokemuksesta, kuinka koukuttavaa se päiväkaljailu on ja kuinka vaikeaa siitä on päästä eroon, kun lipsahtaa juomaan isompia annoksia päivässä.. :/
Ei olisi ok. Inhoan oluelta haiskahtavia miehiä. Plus että rahaa menis kauheesti hukkaan ja turhia kaloreita ja kohta kaljapömppä.
en pidä siitä jos päivittäin pitää saada kaljaa. jos kävisi kerran pari viikossa kavereiden kanssa niin olisin iloinen että viettää aikaa heidän kanssaan.
4 olutta/pvä kuulostaa kyllä aika paljolta ja suurelta kulutukselta pitkän päälle
Ei olisi ok. Haisisi alkoholille, enkä sellaista hajua halua joka päivä haistella. Ei ole myöskään ajokunnossa yhtenäkään iltana.
joka päivä ois kyllä aika paljon. Ja koska mun mies tarvii autoa työssään, en tykkäis ajatuksesta, että ajaa säännöllisesti kotiin edes yhden jälkeen, kaksi ois jo laitontakin. Kahdesta tunnin sisällä on muuten jo humalassa, vaikkei ehkä päällepäin näykään kovasti.
Silloin tällöin ok. Tai jos joisi esim kahvia tms alkotonta.
millasen mallin se mies antais lapsille tollasesta kaljan törpöttelystä???no ei ainakaan hyvää ja lapsetkaan ei varmasti tykkäis kaljalle haisevasta isukista.
1-2 olutta rentoutuakseen yksin/ystävien kanssa ei maailmaa kaada. Tottakai on ok.
Pari kertaa viikossa olisi ihan okei. Tykkään itsekin juoda oluen töiden jälkeen. Mutta jokapäiväinen juominen kuulostaa kyllä jo vähän oireelliselta.
Ok olisi. Mikäs minä olen aikuista miestä vahtimaan
Jos ei nyt ihan joka päivä, niin olis ok ja onkin. Teen itse samaa.
Ei olisi ok suomessa, kaikki baarit ovat enemmän ja vähemmän räkälöitä täällä.
Jos asuttais brittiläisellä maaseudulla, voisi paikallispubi olla ns olohuoneen jatke.