Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko/onko sinulle ok, että miehesi käy

Vierailija
30.04.2014 |

päivittäin työpäivän jälkeen lähikuppilassa yhdellä, kahdella? Siis ottaa vaan sen muutaman, viipyy ehkä tunnin, ei juo humalaan. Lisäksi joskus ostaa kotiin vielä muutaman oluen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok suomessa, kaikki baarit ovat enemmän ja vähemmän räkälöitä täällä.

Jos asuttais brittiläisellä maaseudulla, voisi paikallispubi olla ns olohuoneen jatke.

Vierailija
2/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla se olisi vähän hankalaa, kun pitäisi kuitenkin ajaa vielä kotiin. Lähimpään kuppilaan kun on n. 25 km matka... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälistä meininkiä. Olisit ylpeä siitä, että osaa tissutella globaalisti.

Vierailija
4/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join itse noin, ennenkuin karkasi käsistä ja palasin kotiin vain nukkumaan ympäri kännissä. Tätä tosin edelsi pari vuotta tuota hallittua tissuttelua. En pitäisi, koska tiedän omasta kokemuksesta, kuinka koukuttavaa se päiväkaljailu on ja kuinka vaikeaa siitä on päästä eroon, kun lipsahtaa juomaan isompia annoksia päivässä.. :/

Vierailija
5/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Inhoan oluelta haiskahtavia miehiä. Plus että rahaa menis kauheesti hukkaan ja turhia kaloreita ja kohta kaljapömppä.

Vierailija
6/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pidä siitä jos päivittäin pitää saada kaljaa. jos kävisi kerran pari viikossa kavereiden kanssa niin olisin iloinen että viettää aikaa heidän kanssaan.

Vierailija
7/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 olutta/pvä kuulostaa kyllä aika paljolta ja suurelta kulutukselta pitkän päälle

Vierailija
8/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok. Haisisi alkoholille, enkä sellaista hajua halua joka päivä haistella. Ei ole myöskään ajokunnossa yhtenäkään iltana.

Vierailija
9/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä ois kyllä aika paljon. Ja koska mun mies tarvii autoa työssään, en tykkäis ajatuksesta, että ajaa säännöllisesti kotiin edes yhden jälkeen, kaksi ois jo laitontakin. Kahdesta tunnin sisällä on muuten jo humalassa, vaikkei ehkä päällepäin näykään kovasti.

Silloin tällöin ok. Tai jos joisi esim kahvia tms alkotonta.

Vierailija
10/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

millasen mallin se mies antais lapsille tollasesta kaljan törpöttelystä???no ei ainakaan hyvää ja lapsetkaan ei varmasti tykkäis kaljalle haisevasta isukista.

Vierailija
11/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ok.

Vierailija
12/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 olutta rentoutuakseen yksin/ystävien kanssa ei maailmaa kaada. Tottakai on ok.

Vierailija
13/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa olisi ihan okei. Tykkään itsekin juoda oluen töiden jälkeen. Mutta jokapäiväinen juominen kuulostaa kyllä jo vähän oireelliselta.

Vierailija
14/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok olisi. Mikäs minä olen aikuista miestä vahtimaan

Vierailija
15/15 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt ihan joka päivä, niin olis ok ja onkin. Teen itse samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi