Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä piirteitä lapsessasi inhoat ja mitä rakastat?

Vierailija
23.03.2014 |

Mä inhoan meidän lapsen lyhytpinnaisuutta. Aina kun joku asia ei menekään hänen tahtomallaan tavalla, niin alkaa kauhea karjuminen. Sitä karjumista mun on ollut vaikea sietää vauvasta saakka. :-/

Ja piirre mitä taas rakastan lapsessani on ulospäinsuuntautuneisuus. Aina menee vieraiden luo juttelemaan rohkeasti. Ja ihana, kun haluaa aina kiivetä syliin ja sanoo, että "minä tykkään sinusta". <3

Ja lapsi on 5v poika.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kaikesta muusta paitsi jahkailusta. Varsinkin aamuisin, en ole mikään aamuihminen ja hermot menee kun lapsi sen sijaan että pukisi niitä vaatteita päälle selittää vain jotain eikä mikään muu liiku kuin se suu. Tai alkaa tutkimaan jotain ovikelloa. ARGH! Paremmin varmaan tätäkin kestäisin ellei lapsen isä olisi tehnyt minua mielipuoleksi jahkailullaan, helvetin kiva oli odottaa toppavaatteet päällä lapsen kanssa kun herra halusi selittää jostain tietokonepelin muutoksista jota ei edes pelaa. Ja jos ei kuunnellut niin sitten ei päästy yhtään mihinkään kun herra suuttuu kun minua ei kiinnosta häntä kiinnostavat asiat. No joo, ei kiinnosta ei jos ollaan ulkovaatteet päällä lähdössä jonnekin ja herra voisi selittää nuo asiat siellä autossa jossa vietämme seuraavat 3-5 tuntia.

Hups, jopa tuli höyryjä ulos vähän aiheen vierestä.

Mutta niin, muuten tyttö 5v on oikein valloittava persoona, löytyy omaa tahtoa, mutta myös erittäin empaattinen, ihanan utelias maailmaa kohtaan, innokas oppimaan uusia asioita ja kuuntelee perusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla