Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain ylennyksen - otanko vastaan vai en?

Vierailija
30.04.2014 |

Olen ollut työssäni muutaman vuoden. Se ei ihan vastaa koulutustani mutta työ on todella rentoa, löysää ja saa tulla ja mennä kuinka haluaa, tehtävät toki pitää hoitaa, tietenkin. Olen aina ollut kunnianhimoinen mutta tässä asemassani olen jotenkin jämähtänyt tähän helppouteen. Nyt minulle tarjottiin samasta firmasta ylennystä, mikä on tosi hienoa. Palkkaeroa entiseen on noin 400 euroa mutta työ olisi paljon vastuullisempaa, stressiä olisi enemmän ja joutuisin tekemään paljon enemmän hommia. Ja niitä vahdittaisiin.

Mitä kannattaisi tehdä? En halua toisaalta yhtään tiukempaa duunia, kun olen tottunut tähän laiskotteluun mutta tuntuu vähän tylsältä syyltä sanoa ei. Mutta ei se uusikaan työ vastaa koulutustani.

Paljonko palkankorotuksen jälkeen jäisi käteen enemmän? Palkkani on nyt 2600, uudessa hommassa olisi 3000.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei tekisi näin. Ja siksi naisen euro on 80 senttiä

Vierailija
22/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 11:30"]Minä ottaisin työn vastaan ja katsoisin, millaista se oikeasti on. Jos tykkäisin, jatkaisin, jos en tykkäisikään, etsisin uuden lekottelupaikan. Niitä löytyy aina[/quote]

Kertoisitko mistä niitä löytyy? Menisin mielelläni töihin, kuten varmasti moni muukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan ja sovi, että 3 kk jälkeen katsotte miten menee. Ja että pääset takaisin vanhaan, jos ei mene hyvin.

4000 euroa tilille ja lomarahat ja parempi eläke ja meriitti että on ylennetty. Jos joskus etsit muita töitä, se on tärkeää, että et ole junnannut paikoillaan. Saisitko jotain koulutusta sovittua myös?

Vierailija
24/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimiesvastuuta, kysy esimieskoulutusta.

Vierailija
25/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää verolaskurilla miten paljon jää käteen eikä kysellä täältä.

Ei me tiedetä sinun yksityisasioita.

Luulisi open olevan vähän älykkäämpi. Hmm....

toinen ope

Vierailija
26/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nyt kysyä, että millaisista tehtävistä tarkalleen ottaen on kyse? Puhut opetustehtävistä, joissa on rentoa, löysää ja saa mennä ja tulla miten haluaa? Missä tällaisia opetustehtäviä on tarjolla? Samalla puhut firmasta ja 2600 euron palkasta. Jokin tässä nyt ei täsmää. Päätoimisen opettajan palkka on korkeampi, ellei nyt sitten ole kyse lastantarhanopettajan työstä. Mutta ei siinäkään mennä ja tulla miten sattuu. Joten uteliasuus herää, mistä ihmeestä on oikein kysymys?

Vierailija
27/27 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap tehnyt oman alan hommia . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme