"Minun teinini'
Ettekai te äidit oikeasti ajattele omistavanne lapsia, joita teette? Olette näiden huoltajia ja kasvattajia, ette omista heitä.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 08:25"]
No suurin osa hankkii lapsia itsensä jatkeeksi, joten ei ihmekään, että niitä pidetään omaisuutena.
[/quote]
Vitsit, tässä ketjussa on aloittajan lisäksi muitakin älykköjä! He jopa ovat tehneet kattavaa tutkimusta siitä, miksi lapsia hankitaan ja tehneet siitä hienon synteesin. Ei voi kuin ihailla! Kiitos älykkäästä keskustelusta!
[/quote]
Oho, se koira älähtää, johon... ;)
[/quote]
Oho, niinpä tosiaan taisit älähtää ;) No, sulla on vielä tässä ketjussa tilaisuus esitellä sitä älykkäämpäkin puoltasi, vaikka jopa seuraavassa viestissäsi. Ole hyvä!
[/quote]
Olet söpö kun tollain siellä piipität, taisi ärsyttää oikein kunnolla ;). Minä olen nyt tyytyväinen, sillä saavutin päämääräni kommentillani, joten en koe keskustelun jatkoa motivoivaksi. Tootaloo!
Aloittaja on teini, joka tekee pesäeroa rasittavasta mutsista eikä halua olla enää äidin kullanmuru. Rauhoitu. Jos sinulla on äiti, jonka huolenpito ärsyttää, sinulla on asiat hyvin.