Haittaako sua, jos sulla on tosi likaiset hiukset ja pitäisi esim. käydä kaupassa?
Menetkö suihkuun ensin?
Vai menetkö vaan asiaa sen kummemmin ajattelematta?
Kommentit (39)
Kuivashampoo on keksitty pika fiksaukseen.
Ei haittaa. Kävin yhden kerran kaupassa, vaikka en ollut ehtinyt käymään suihkussa viikkoon.
Talvella pipo, kesällä lippis.
Ei hiuksista huolta😄
Talvella pipo päähän, kesällä sit joku ponnari tai nuttura. Olen käynyt kaupassa myös vaikkapa hiihtolenkin jälkeen hikisenä (hiihtokamppeissa monoja myöten).
Käyn suihkussa joka aamu, pesen hiukseni usein ja minulla on atooppinen iho, joten rasvaiset hiukset ovat lähes mahdottomuus.
Jos melko likaiset, niin menisin kauppaan, jos kuvottavat, niin en voisi mennä. Busseissa ihmisillä on toisinaan saastaiset hiukset.
Minulla ei ole koskaan hiukset likaiset, joten en osaa sanoa. Voin olla vaikka viikon pesemättä hiuksiani eikä ne silti vaikuta likaisilta.
Minulla ei ole koskaan likaiset hiukset. Pesen joka aamu, vaikka en menisi mihinkään.
Ei koska päähineet on keksitty. Nyt kun on aina ihmisten ilmoilla vielä maski naamalla, niin suihkuvälini on venynyt neljään vuorokauteen entisen kolmen sijasta. Toki pesen kainalot, jalat ja genitaalit päivittäin.
Pipo, lippis, ponnari tai huivi päähän ja menoks.
Haittaa. Ihan pakko fiksata kuivashampoolla.
Ennen koronaa haittasi paljonkin. Nykyään vaan pipo päähän ja maski naamaan eikä mitää väliä.
En keksi yhtään syytä miksi minulla olisi likaiset hiukset.
Riippuu paikkakunnasta. Jos olen esim Forssassa niin ei mitään väliä.
En poistu kotoani ilman kevyttä meikkausta.
Minulla ei yleensäkkään ole likaiset hiukset. Näyttäävät kamalalta ja haiseevat pahalle.
Käyn suihkussa aina ennen kuin menen kauppaan.
Ei haittaa miten tukka sojottaa, kun maski naamalla ja pieruverkkareissa ei minua kukaan tuttu tunnista.
Haittaisi. En kyllä päästä tukkaa niin likaiseksi että täytyisi miettiä kehtaako sillä poistua kotoa. Käyn suihkussa päivittäin ja pesen myös hiukset vaikka pysyisin vaan kotona. Muuten alan haista.
Likaisena pysyy nuttura paremmin ojennuksessa, joten ei haittaa.