Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en halua jouluostoksille

Vierailija
11.12.2020 |

En, tuon koronan takia mutta lapsi haluaa tietyn joululahjan ja se löytyy vain lähikaupungista, jossa on huono koronatilanne.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa tilattua netin kautta? Ei tarttisi jouluruuhkaan lähteä näinä aikoina.

Vierailija
2/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sä ajattelit sinne lähikaupunkiin päästä? Kun et pystyssä pysy 5min pitempään, siis omien sanojesi mukaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa, kun mulla ei ole toimivia pankkitunnuksia ja mies ei suostu netistä tilaamaan. Mies haluaa lähteä ostoksille.

Vierailija
4/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä sä ajattelit sinne lähikaupunkiin päästä? Kun et pystyssä pysy 5min pitempään, siis omien sanojesi mukaan.  

Mieheni kyydillä. Kyllä hän pystyy autoa ajamaan.

Vierailija
5/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut ihmisestä, jolla olisi enemmän itseaiheutettuja ongelmia kuin sinulla. Eräänlainen saavutus sekin.

Vierailija
6/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa, kun mulla ei ole toimivia pankkitunnuksia ja mies ei suostu netistä tilaamaan. Mies haluaa lähteä ostoksille.

No, mies menee ostoksille. Mitä siinä sinua tarvitaan?

Vierailija
7/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mies menee ostoksille. Mitä siinä sinua tarvitaan?

Minusta olisi hyvä, kun kukaan meistä ei menisi. Olisi ollut paljon järkevämpää mutta ei tietenkään mies minua kuuntele.

Vierailija
8/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän jo keväällä kuolit koronaan ja heräsit eloon. Luulisi olevan immuniteettia.

Vierailija
9/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän jo keväällä kuolit koronaan ja heräsit eloon. Luulisi olevan immuniteettia.

Mulle on ihan sama vaikka heti sairastuisin siihen mutta en halua että mies tai lapsi sairastuu.

Vierailija
10/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot oikeesti maailman rasittavin ihminen. Mä en voi ymmärtää miten sun mies edes sietää sua. Jos mä olisin se, niin oisit saanut kenkää perseelles jo vuosia sitten 🤬

Vierailija
11/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot oikeesti maailman rasittavin ihminen. Mä en voi ymmärtää miten sun mies edes sietää sua. Jos mä olisin se, niin oisit saanut kenkää perseelles jo vuosia sitten 🤬

Niinhän sä olet monta kertaa sanonut. Eikö sua huolestuttaisi se että perheesi voisi sairastua kun menisivät kaupunkiin jossa on paljin koronaa?

Vierailija
12/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan niistä lapsistasi onkaan nyt kysymyksessä? On kyllä sattunut monta ongelmaa samaan perheeseen.

Vierailija
13/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan niistä lapsistasi onkaan nyt kysymyksessä? On kyllä sattunut monta ongelmaa samaan perheeseen.

Ei mulla ole kuin tuo 12v lapsi.

Vierailija
14/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies kerran haluaa ja menee sinne ostoksille, onko aivan mahdotonta, että hän ostaisi sen lahjan`?

Vierailija
15/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se mies kerran haluaa ja menee sinne ostoksille, onko aivan mahdotonta, että hän ostaisi sen lahjan`?

Hän se sinne saa mennäkin kun ei voi mistään tilata.

Vierailija
16/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi käy, liian helppoa. Ammattivalittaja haluaa tehdä kaiken vaikeimman kautta, että olisi TAAS jotain mistä valittaa.

Vierailija
17/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sä sit ruikutat??

Vierailija
18/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäpäs tässä aloituksessasi olikaan sitten se pointti? Kunhan piti rutista jotain palstalle jälleen kerran? Olet kyllä todella rasittava persoona.

Vierailija
19/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ukko haluaisi mut mukaan mutta sanon, että jään kotiin. Mies se asioista hankalia tekee. Mä pyysin jo kauan sitten tilaamaan netistä vaan mikään ei sille sovi.

Vierailija
20/37 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun ukko haluaisi mut mukaan mutta sanon, että jään kotiin. Mies se asioista hankalia tekee. Mä pyysin jo kauan sitten tilaamaan netistä vaan mikään ei sille sovi.

Ja sinun on ihan välttämättäraportoitava näinkin tärkeä asia tänne. Montako kertaa ukkos kävi tänään aamupaskalla? Entäs itse?