Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jopa 40-vuotiailla valmentajilla suhteita alaikäisten urheilijatyttöjen kanssa

Vierailija
29.04.2014 |

Jopa 40-vuotiailla valmentajilla suhteita alaikäisten urheilijatyttöjen kanssa: http://www.iltasanomat.fi/muutlajit/art-1288682999792.html?pos=ok-nln

Siis oikeasti. Minua ärsyttää tämä asenne, että teini-ikäiset tytöt eivät saisi itse päättää kenen kanssa seurustelevat. Oli kyseessä sitten joku valmentaja tai normaali vanhempi mies. Tutkimustenkin mukaan tytöt kehittyvät poikia nopeammin sekä henkisesti että fyysisesti. Jos alaikäinen tyttö sattuu ihastumaan itseään vanhempaan mieheen, mitä pahaa siinä on? Toki mies voi pettää tyttöä harrastamalla seksiä muidenkin naisten kanssa, mutta tämähän nyt on uhka minkäikäiselle naiselle tahansa. Tokihan se on kaiketi parempi seurustella oman ikäisensä pojan kanssa, mutta minkä sille voi jos sydän haluaa jonkun toisen? Aika monikin tyttö kuitenkin tykkää vanhemmista miehistä.

Nyt tietysti saan haukut siitä, että olen pedofiili tai muuta vastaava. Mutta itsekin tykkäsin vanhemmista miehistä nuorempana. Siis lähinnä toki julkisuuden henkilöistä, koska en tuntenut ketään vanhempia miehiä, mutta kuitenkin. Myöhemmin täysi-ikäisenä löysin itseäni 16 vuotta vanhemman miehen, jonka kanssa menin naimisiin ja perustimme perheen. Olemme yhä onnellisesti yhdessä. Jos minulla olisi ollut mahdollisuus tutustua mieheeni jo minun ollessa nuorempi, olisin sen varmasti tehnyt.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan