Ottaisitko mieheen yhteyttä vai mitä tekisit?
Viikko sitten nähtiin sitä ennen joka päivä viestittelyä. Keskuviikkona oli ihana tapaaminen (ei seksiä)...hyvä fiilis jäi molemmille ja tapaamisen jälkeen sain viestin jossa mies kertoi että olen upea jne.
Noh. ..sit vähenty viestittely. Laitoin viestin tunteista, hän tykkäsi viedtistä ja tunsi samoin.
Päivään ei kuulunut, on angiinassa tällä hetkellä.
Mä oon ihan hermona kun ei mitään kuulu.
Onko miehet kipeenä niin kipeitä että eivät tekstaria laita?
Mitä teen? En aio enää laittaa viestiä, vaikka hän niistä tykkääkin!
Unohdan?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 09:11"]"Angiinassa" :D[/quote]
Kas kun ei vesirokossa :D
Sil on sit voita leivän molemmin puolin.
Tunnustit tunteesi, mission accomplished. Miehellä on nyt angiinan sijaan seuraava nainen työn alla.
No just joo, jos kertoo tunteistaan niin siirrytään seuraavaan? Höpöhöpö.
mutta tosiaan, jäitä hattuun, ap! Odottele nyt miehen yhteydenottoa. Tiedän kyllä tuon tunteen kun on niiiin ihastunut ja haluaisi kuulla toisesta. Mutta pahimmassa tapauksessa pilaat jutun liialla piinaamisella. Anna toisen sairastaa rauhassa.
Vaikea uskoa, että viestin lähettäminen pilaisi mitään. Jos molemmat ovat ns. menossa mukana, toisesta tosiaan haluaa kuulla lisää. Yht'äkkiset angiinat sun muut kuulostavat lievästi sanoen epäilyttäviltä.
Siis älä nyt hätäile, soita sille vaikka piristyspuhelu ihan muuten vaan.
Oikeastiko olet noin epävarma omasta viehätysvoimastasi, ettei toinen saa edes sairastaa rauhassa? Ketä oikein etsit?
Laitan tekstarin jos on kurkkukin kipee. Ap
Mä tiedän että tässä on jotain hhhmmm...maagista:-) hän lupasi että nähdään kun paranee...mut ku mä haluun kuulla siitä joka päivä:'( ap
Eisaatana.
Miehen kannattaisi juosta karkuun NYT. Tuollainen skitsoilu tässä vaiheessa ei ole hyvä merkki naisessa. Kerro miehen meiliosoite niin pistän sille linkin tähän ketjuun...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:54"]Eisaatana.
Miehen kannattaisi juosta karkuun NYT. Tuollainen skitsoilu tässä vaiheessa ei ole hyvä merkki naisessa. Kerro miehen meiliosoite niin pistän sille linkin tähän ketjuun...
[/quote]
Mitä mä nyt skitsoilen? Kerro koska itse en tajuu. Ap
Yhteen päivään ei ole kuulunut mitään, mies on sairaana, ja sinä jo obsessoit? Olet kyllä kieltämättä aika takertuvan kuuloinen...
Surullista, mulla on ystävä läheisiippuvainen, kuulostaa ihan samalta kuin sinä, joten toivon etät provo, koska se on kauheaa... SItten sitä ihmettelee miksei kukaan pysy, hän lukee toisen tekstiviestit ja kaikki!! EI ihmekään ettei pysy, kehotan häntä menemään terapiaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:07"]Yhteen päivään ei ole kuulunut mitään, mies on sairaana, ja sinä jo obsessoit? Olet kyllä kieltämättä aika takertuvan kuuloinen...
[/quote]
No niiii mutku se onniiiiinnnn iiiiihhhaanaaaa. Mutta otan kyllä vinkkejä vastaan etten mokaa tätä. Ap
Älä nyt hyvä ihminen ala soittelee ja tekstailee, teet itsesi ihan naurettavaksi! Kyllä se sitten ottaa yhteyttä jos vielä kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:07"]Yhteen päivään ei ole kuulunut mitään, mies on sairaana, ja sinä jo obsessoit? Olet kyllä kieltämättä aika takertuvan kuuloinen...
[/quote]
No niiii mutku se onniiiiinnnn iiiiihhhaanaaaa. Mutta otan kyllä vinkkejä vastaan etten mokaa tätä. Ap
[/quote]
Ei tässä mitään vinkkejä voi oikein antaa. Hanki itsetunto ja elämä, mene terapiaan tai vähintään yritä esittää normaalia. Miehille tulee pakokauhu tuollaisesta tarvitsevuudesta...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:54"]
Eisaatana.
[/quote]
Samaa mieltä... ei oo tervettä, ei.
Jospa sillä on jo muija ja valehtelee sulle, et on kipeenä, miehet on katalia kuules.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 22:20"]
Jospa sillä on jo muija ja valehtelee sulle, et on kipeenä, miehet on katalia kuules.
[/quote]
Siinä tarvi mitään toista olla. Johan sitä valehtelee että saa olla vähän rauhassa. Älä tee mitään ap. Odota, että mies ottaa yhteyttä.
"Angiinassa" :D