Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa sinun olisi pitänyt kuunnella äitiäsi?

Vierailija
29.04.2014 |

-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nimenomaan just kuuntelin vähän liikaakin. Ei olis pitänyt, olis monelta ahdistukselta säästynyt.

Vierailija
2/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään missään. Jos olisin kuunnellut äitiäni, olisin neitsyt ja asuisin yhä kotona enkä olisi kouluttautunut rakastamalleni alalle vaan valinnut tylsän perusduunin varmempien työpaikkojen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä kuin edellisillä. Olin kiltti ja tottelin liikaa. 

Vierailija
4/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa asioissa. Valitettavasti olen toteuttanut elämääni kantapään kautta. Toivon sydämestäni, että jälkipolvi ottaisi ohjeistani opikseen ja olisi huomattavasti fiksumpaa porukkaa. Hyvillä mielin kyllä tällä hetkellä seurailenkin, että näin taitaa tapahtua.

Vierailija
5/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sellaisia. Niitä kyllä riittää, joissa ei olisi pitänyt kuunnella.

Vierailija
6/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä liittyy joukkoon kans yks kilttimys nöhvö.

Vierailija
7/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Je ne regrette rien.

Vierailija
8/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muista mitään neuvoja saaneeni. Äiti lähinnä opetti mua pahoille teille, haki viinaa, vei alaikäisenä kapakkaan ja ujutti viinaa kahvikuppiini kun mulle ei myyty, suurinpiirtein kutsui sieltä kapakasta jonkun jätkän viemään neitsyyteni, ilmeisesti piti jotenkin häpeällisenä ettei minulla ollut poikaystäviä. Ei sitä mitkään koulutukset kiinnostaneet, joten ei liikuttanut vaikka lopetinkin lukion jne.

Vierailija
9/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, 8, onpa sulla ollu kamala äiti :(

Omani on antanut vain rajoittavia neuvoja ja ohjeita, joten ihan hyvä etten enempää niitä kuunnellut. Neitsyenä olisi pitänyt pysyä mahdollisimman kauan, mutta nykyiseni tavattua olisi pitänyt sitten rynnätä naimisiin. Siskoni on tehnyt äitini mielestä loputtomasti virheitä, minut on sitten päästänyt sikäli helpommalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän