Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki yh:t ovat wt?

Vierailija
16.05.2014 |

Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:22"]Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?

[/quote]

Luulis, et Halosen Tarja oli suht fiksu yh....

Vierailija
2/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:22"]Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?

[/quote]

[/quote]

Tarjahan on lepakko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on meitä muitakin. Ja paljon onkin.

Vierailija
4/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on yh, niin se ei ole wt vaan sankari-isä

Vierailija
5/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko enää mustavalkoisempi näkemys olla??? Yh-äitejä ja -isiä on ihan joka yhteiskuntaluokasta.

Esimerkkinä sinulle: itsekin olen ollut yh ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvä työpaikka. Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä eikä tekokynsiä eikä ripsienpidennyksiä (vai mitä ne nyt ovatkaan ne wt:n tunnusmerkit). Lapsia ei ole kuin yhden miehen kanssa. Omistin jo tuolloin rivitaloasunnon 4h+k yksinäni. Nykyisin en ole enää yh.

Vierailija
6/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen velaton, säästöjä huomattavasti, korkeakoulututkinto, ei ällöjä tatskoja eikä supikoiran väristä tukkaa, tai lävistyksiä.en juo en polta.olen aika ylpeä itsestäni ja saavutuksistani.

tehkää perässä.

Vierailija
7/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

Tarjahan on lepakko...

[/quote]

Meinaatko, että eteni urallaan reittä pitkin eikä fiksuudellaa :D

Vierailija
8/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut wt vaikka olinkin yh aikoinani.

Se että olen köyhästä duunariperheestä, köyhä yh ja edelleenkin vain keskituloinen keski-ikäinen ei ole koskaan tehnyt minusta wt:tä.

Sivistys kun ei liity asemaan tai rahaan...

Vierailija
9/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on fiksu yh-äiti, varakkaaksi ei voi sanoa mutta pidän työstäni vaikkei sillä rikastukaan.

En pidä rahallista omaisuutta paremman ihmisen leimana.

Vierailija
10/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä normaali yh-äiti. Akateeminen tutkinto, asiantuntijaduuni. Asutaan lasten kanssa omistusneliössä rivarissa. Fiksu olen omasta mielestäni ;)

Vierailija
11/13 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä akateeminen yh, tosin erittäin pienipalkkaisessa työssä. Ei tatuointeja, ei mitään pidennyksiä/toppauksia/muoviosia.

Kaveripiirissäni on kaksi muutakin akateemista yh-äitiä, tavallisia, mukavia ihmisiä hekin.

Kaikilla lapsilla on sama isä, joka nyt sattui häipymään toisen naisen matkaan.tai kyllästyi perhe-elämään keski-iän kriisissään.

Vierailija
12/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne yh-wt-lissut kerkiä täällä kommentoimaan ku ne on baarissa hakemassa uutta jannua kierrokseen. Vaatteet näillä yh-wt-pissiksillä on aika halvan ja mauttoman näköiset: valkoinen pusakka, vain vyötärölle asti, tiukat strech-farkut tai mustat tiukat trikoot, nilkkurit, tukka pitkä, epämääräinen, itse värjätty, meikkiä paksusti ja huonosti laitettu, rööki huulessa vaikka lapsi ois vaunuissa, kielenkäyttö alatyylistä, seura-samaa tasoa oleva joku jannu huonoissa farkuissa, hupparissa, lenkkareissa, lippalakissa ja jannulla ruosteinen auto, myös tupakoi. Kummmallakin koulu kesken tai korkeintaa amis. Nämä sitten taas lisääntyvät ja niin lisääntyvät ongelmatkin, kaksi rahatonta-katastrofi.

Vierailija
13/13 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on sinun tuttavapiirissäsi. Minä tunnen useita fiksuja yksinhuoltajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi