Miksi kaikki yh:t ovat wt?
Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:22"]Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?
[/quote]
Luulis, et Halosen Tarja oli suht fiksu yh....
[/quote]
Tarjahan on lepakko...
No, on meitä muitakin. Ja paljon onkin.
jos mies on yh, niin se ei ole wt vaan sankari-isä
Voiko enää mustavalkoisempi näkemys olla??? Yh-äitejä ja -isiä on ihan joka yhteiskuntaluokasta.
Esimerkkinä sinulle: itsekin olen ollut yh ja minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja hyvä työpaikka. Minulla ei ole tatuointeja eikä lävistyksiä eikä tekokynsiä eikä ripsienpidennyksiä (vai mitä ne nyt ovatkaan ne wt:n tunnusmerkit). Lapsia ei ole kuin yhden miehen kanssa. Omistin jo tuolloin rivitaloasunnon 4h+k yksinäni. Nykyisin en ole enää yh.
Minäkin olen velaton, säästöjä huomattavasti, korkeakoulututkinto, ei ällöjä tatskoja eikä supikoiran väristä tukkaa, tai lävistyksiä.en juo en polta.olen aika ylpeä itsestäni ja saavutuksistani.
tehkää perässä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2014 klo 16:22"]Eikö ole olemassa fiksuja ja varakkaita y-äityleitä?
[/quote]
[/quote]
Tarjahan on lepakko...
[/quote]
Meinaatko, että eteni urallaan reittä pitkin eikä fiksuudellaa :D
Mä en ole koskaan ollut wt vaikka olinkin yh aikoinani.
Se että olen köyhästä duunariperheestä, köyhä yh ja edelleenkin vain keskituloinen keski-ikäinen ei ole koskaan tehnyt minusta wt:tä.
Sivistys kun ei liity asemaan tai rahaan...
Täällä on fiksu yh-äiti, varakkaaksi ei voi sanoa mutta pidän työstäni vaikkei sillä rikastukaan.
En pidä rahallista omaisuutta paremman ihmisen leimana.
Täällä normaali yh-äiti. Akateeminen tutkinto, asiantuntijaduuni. Asutaan lasten kanssa omistusneliössä rivarissa. Fiksu olen omasta mielestäni ;)
Täällä akateeminen yh, tosin erittäin pienipalkkaisessa työssä. Ei tatuointeja, ei mitään pidennyksiä/toppauksia/muoviosia.
Kaveripiirissäni on kaksi muutakin akateemista yh-äitiä, tavallisia, mukavia ihmisiä hekin.
Kaikilla lapsilla on sama isä, joka nyt sattui häipymään toisen naisen matkaan.tai kyllästyi perhe-elämään keski-iän kriisissään.
Ei ne yh-wt-lissut kerkiä täällä kommentoimaan ku ne on baarissa hakemassa uutta jannua kierrokseen. Vaatteet näillä yh-wt-pissiksillä on aika halvan ja mauttoman näköiset: valkoinen pusakka, vain vyötärölle asti, tiukat strech-farkut tai mustat tiukat trikoot, nilkkurit, tukka pitkä, epämääräinen, itse värjätty, meikkiä paksusti ja huonosti laitettu, rööki huulessa vaikka lapsi ois vaunuissa, kielenkäyttö alatyylistä, seura-samaa tasoa oleva joku jannu huonoissa farkuissa, hupparissa, lenkkareissa, lippalakissa ja jannulla ruosteinen auto, myös tupakoi. Kummmallakin koulu kesken tai korkeintaa amis. Nämä sitten taas lisääntyvät ja niin lisääntyvät ongelmatkin, kaksi rahatonta-katastrofi.
Vika on sinun tuttavapiirissäsi. Minä tunnen useita fiksuja yksinhuoltajia.
[/quote]