Ahneet myy äitiyspakkauksen tavaroita rahasta!
Ei tulisi mieleenkään myydä niitä, lahjoittaa voisin. Pakkauksen kestovaipat varsinkin ovat myynnissä hirveeseen hintaan tori.fi:ssä.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 20:20"]
En myöskään tajua tuota. Ilmaiseksi saatu, joten ilmaiseksi annan myös ne tavarat eteenpäin.
[/quote]
Pakkaus maksetaan verorahoilla.
Minulle pakkaus tuli aika helkutin kalliiksi, sillä maksan huomattavasti enemmän veroja Suomen valtiolle kuin keskiverto av-mamma.
[/quote]
Jos näin on, varmasti voit itsekin hyödyntää esim. verovaroin sinulle kustannettua koulutusta.
Eli et myöskään myy mitään muuta lahjaksi saatua lapsenvaatetta eteenpäin sen jäätyä pieneksi? Lahjoitat tai säästät kaiken, vaikka olisi rahasta pulaa?
Minä en myynyt äitiyspakkausta, vaan annoin Kelan pitää ilmaisen pakkauksen. Sain siitä kiitokseksi 140€! Tunnen itseni hyväksi ihmiseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:56"]Ei tulisi mieleenkään myydä niitä, lahjoittaa voisin. Pakkauksen kestovaipat varsinkin ovat myynnissä hirveeseen hintaan tori.fi:ssä.
[/quote]
Kun lapsi kasvaa, niin totta kai pieneksi jääneet vaatteet ja turhaksi jääneet tavarat myydään, varsinkin jos ei ole harkinnassa toista lasta. Ja kaikki omat tavarathan saa myydä, jos haluaa ja jos ei ole ketään kelle niitä antaisi.
Itse olen saanut ja ostellut kirppiksiltä sen verta paljon vaatteita, että en enää edes muista mitkä kaikki on äitiyspakkauksesta, mitkä kavereilta ja mitkä kirppareilta.Kun en enää vaatteita tarvitse, lahjoitan osan, säästän osan ja loput kirppikselle ja myyn pois. Ja myyntiä varten en ryhdy Kelan sivuilta käymään läpi, että mitkä on äp:n kamppeita ja mitkä ei.
Lapselle muistoksi kelalta saatu äp? Säästätkö lapsillesi kaikem mahdollisen vauva- ja lapsuusaikana muistoksi? Salli mun nauraa...
Lapselle muistoksi kelalta saatu äp? Säästätkö lapsillesi kaikem mahdollisen vauva- ja lapsuusaikana muistoksi? Salli mun nauraa...
Ilmaiseksi saadut annan aina ilmaiseksi eteenpäin. Jopa ostettuja annan ilmaiseksi ja itse olen köyhä Suomen mittapuussa.
Ahneus on ahneutta.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:58"]
Olet onnekas ja rikas. Oikeasti köyhä myy.
[/quote]
Oikea köyhä pitää jalat ristissä.