Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastelusta kiinnostuneita naisia

Makecfnm
11.12.2020 |

Löytyykö naisissa paljastelusta kiinnostuneita?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, vilautan aina silloin tällöin. Yleensä kesäisin.

t.tissi-Irmeli

Vierailija
2/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelu kiihottaa kyllä, mitä tarkalleen haluat aiheesta tietää/keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiihottavaa. Minä teen sitä usein, välillä pliisummin vaikka niin että rintaliivit pois ja kaula-aukosta vilahtaa ja välillä ihan kunnolla, lyhyt mekko päälle ja pikkarit jää kotiin. Kiihotun niistä miesten katseista.

Vierailija
4/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, joilla on tuollainen "taipumus" ovat mielestäni valioyksilöitä 😊 Elämän ei pidä olla liian vakavaa ja pieni kiusoittelu ei tee ollenkaan pahaa. Yleisesti kohdalle on sattunut enemmän tai vähemmän säädyllisiä nirppanokkia ja olisi kiva jos joskus kohtaisi tätäkin tyyliä. Kysymyksen olisi toki voinut muotoilla myö muotoon "löytyykö lainkaan paljastelusta kiinnostuneta naisia" se olisi ehkä viestittänyt ajatusta paremmin. Missäs foorumissa tällaiset ihmiset voisivat vaihtaa kuulumisiaan ?

Vierailija
5/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljastelen sillä että jätän rintaliivit kotiin.

Pitää vähän miehiä kiusoitella ;)

N25

Vierailija
6/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on kiva käydä vaikka kaupassa mekko päällä eikä mitään alusvaatteita alla. Kumartelen tuotteita alahyllyiltä eli saattaa nähdä joko kaula-aukosta sisään tai takaapäin paljaan alaosan. Kiihottaa itseäni niin paljon, että joudun yleensä tyydyttäämään itseni autossa jo parkkipaikalla.

Vierailija
7/19 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii rohkeutta tommone, arvostan! :) Kuha ei ahdisteluksi mee tietenkään.

Vierailija
8/19 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä on kiva käyd

ä vaikka kaupassa mekko päällä eikä mitään alusvaatteita alla. Kumartelen tuotteita alahyllyiltä eli saattaa nähdä joko kaula-aukosta sisään tai takaapäin paljaan alaosan. Kiihottaa itseäni niin paljon, että joudun yleensä tyydyttäämään itseni autossa jo parkkipaikalla.

Tämä on fantasiaa, mitä käytän mielikuvana kun harrastan seksiä. Oikeassa elämässä en kehtaisi näin toimia.

Sama

Vierailija
9/19 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, vilautan aina silloin tällöin. Yleensä kesäisin.

t.tissi-Irmeli

kellä on varaaa 1/3 naisista ehkä

Vierailija
10/19 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä on kiva käydä vaikka kaupassa mekko päällä eikä mitään alusvaatteita alla. Kumartelen tuotteita alahyllyiltä eli saattaa nähdä joko kaula-aukosta sisään tai takaapäin paljaan alaosan. Kiihottaa itseäni niin paljon, että joudun yleensä tyydyttäämään itseni autossa jo parkkipaikalla.

t. Uuno Turhapuro

Vierailija
11/19 |
13.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaksikas ja mukava mies haluaisi tutustua sinuun. Mitenkä sinuun voisi saada yhteyden?

Vierailija
12/19 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin välillä valokuvaajalle mallina, kiihotun siitä jostain syystä valtavasti.

Vierailija
13/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiihottaa julkinen paljastelu myös todella paljon. Fetissini on tulla katselluksi ja olla näkyvillä.  Teen sitä muka "vahingossa tai huomaamattani", mutta kyllä aina tarkoituksella. Samat kikat tuntuu olevan monella täällä. Joskus otan kesken työpäivänkin huoeessani oven takana rintaliivit pois paidan alta ja seuraavaan palsuun rohkeasti vain muina naisina. Mekon alta jätän usein kaikki pois tai jopa käyn jossain baarin wc:ssä riisumassa pikkarit ja annan vilkkua. Parasta on etelän nakurannat, jossa saa pimppaa näytellä ihan vapain mielin makoillessa tai 'vahingossa' pyllistäen touhuilla jotain. Kiihottaa kun huomaan minua katseltavan ja se kun ajattelen että vieraat miehet kiihottuvat minusta.

Vaimo38

Vierailija
14/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiihottaa julkinen paljastelu myös todella paljon. Fetissini on tulla katselluksi ja olla näkyvillä.  Teen sitä muka "vahingossa tai huomaamattani", mutta kyllä aina tarkoituksella. Samat kikat tuntuu olevan monella täällä. Joskus otan kesken työpäivänkin huoeessani oven takana rintaliivit pois paidan alta ja seuraavaan palsuun rohkeasti vain muina naisina. Mekon alta jätän usein kaikki pois tai jopa käyn jossain baarin wc:ssä riisumassa pikkarit ja annan vilkkua. Parasta on etelän nakurannat, jossa saa pimppaa näytellä ihan vapain mielin makoillessa tai 'vahingossa' pyllistäen touhuilla jotain. Kiihottaa kun huomaan minua katseltavan ja se kun ajattelen että vieraat miehet kiihottuvat minusta.

Vaimo38

Saiskohan sinuun tutustua? ;)

Vierailija
15/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran Saksassa kylpylässä, jossa ei saanut pitää päällä uimapukua vaan piti olla alasti. Se tuntui todella luonnolliselta. Ei siellä kukaan tuijottanut mitenkään erityisesti muita. Pari miestä tuli kyllä ystävällisesti juttelemaan.

Vierailija
16/19 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kerran Saksassa kylpylässä, jossa ei saanut pitää päällä uimapukua vaan piti olla alasti. Se tuntui todella luonnolliselta. Ei siellä kukaan tuijottanut mitenkään erityisesti muita. Pari miestä tuli kyllä ystävällisesti juttelemaan.

Saksa on suuri maa. Siellä on paljon homoja.

Vierailija
17/19 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

m45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo38

Saiskohan sinuun tutustua? ;)

saa kyllä

Vierailija
18/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Rakastan sitä tunnetta kun saan vähän katseita miehiltä ja kuvittelen kaikenlaista tapahtuvaksi tai että joku haluaisi ottaa minut siinä hetkessä. Olen paljastellut vaikka missä, myös kotona kun miehelläni on ollut kavereita kylässä. Eräs kiihottavimmista 'tempuistani' on ollut "etäpilates" pikkuhoususillani ja pelkkä t-paita päällä olohuoneessa samalla kun mies kaverinsa kanssa asensi uutta astianpesukonetta keittiössä. Pidin huolen, että olin peppu keittiön ovelle päin pyllistellessäni

Vierailija
19/19 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Rakastan sitä tunnetta kun saan vähän katseita miehiltä ja kuvittelen kaikenlaista tapahtuvaksi tai että joku haluaisi ottaa minut siinä hetkessä. Olen paljastellut vaikka missä, myös kotona kun miehelläni on ollut kavereita kylässä. Eräs kiihottavimmista 'tempuistani' on ollut "etäpilates" pikkuhoususillani ja pelkkä t-paita päällä olohuoneessa samalla kun mies kaverinsa kanssa asensi uutta astianpesukonetta keittiössä. Pidin huolen, että olin peppu keittiön ovelle päin pyllistellessäni

ETÄPILATESTA?? Vaikea tuota on uskoa. Kun katsoo suomalaisia nuoria naisia, joilla on hiukset vedetty niin tiukkaan päälaelle, että silmät on vinossa. Koko komeuden kruunaa tomaatin kokoinen pallo päälaella. Pilates lienee vaihtunut Sumon aloitusasentoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan