Annatteko miehenne juoda vappuna oluen?
Minä annan mutta vain yhden. Muuten äijä tulee humalaan ja puhuu rivoja.
Kommentit (27)
Antasin jos se vaan jois, olis kiva nähdä se kännissä, en o ikinä nähny :)
Jos ei anna juoda, niin se soittaa poliisit ja joutuu ihmisoikeusrikkomuksesta käräjille. Onhan mieskin ihminen. Ei sitä saa kohdella miten tahansa.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:17"]Jos ei anna juoda, niin se soittaa poliisit ja joutuu ihmisoikeusrikkomuksesta käräjille. Onhan mieskin ihminen. Ei sitä saa kohdella miten tahansa.
[/quote]
Taidat olla joku humanisti?
Antaisin, muttei hän halua. Shamppanjaa menee yksi lasillinen.
Ei mitään olutta vappuna! Me annamme lapsille raittiin vapun. Maitoa ja munkkia mies saa ottaa. Ei tippaleipää, kun tietäähän sen mihin se "tippa" oikeasti vihjaa.
Annan. Vaikka kaksi tai kolme. Aikuinen ihminen.
Kossua annan juoda pullon kun lapset nukkumassa. Jaksaa jyystää paremmin
Olisin onnellinen jos joisi yhden oluen vaan. Tänäänkin on vetänyt kaksi pulloa kossua.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:39"]
Kossua annan juoda pullon kun lapset nukkumassa. Jaksaa jyystää paremmin
[/quote]
0,5l, 0.7l vai litrasen?
tottakai annan jos se niin haluaa
Alkoholistille ei käy edes yksi olut, koska sen jälkeen ei loppua näy. Mutta en ole mikään viininlaskija. Jos mies juo, se on hänen oma tietoinen valintansa.
No en antais, mutta mä ja muksut mökillä ja mies kotona niin pahaa pelkään että se olutta juo. Ihan kamalaa, lapset kärsii ku tietävät et iskä ryyppää kotona.
Tottakai annan, ja otan kyllä itsekin muutaman. Mulla on virosta tuotua Koffia, eka saunaan, sitten vilvoittelemaan ja sitten olutta ja sipsiä. Aahhh...
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:17"]Jos ei anna juoda, niin se soittaa poliisit ja joutuu ihmisoikeusrikkomuksesta käräjille. Onhan mieskin ihminen. Ei sitä saa kohdella miten tahansa.
[/quote]
Näin just, hyvin sä vedät XD Tosin OLUEN ja keskikaljan juominen on kaksi aivan eri asiaa, sanon olutharrastajana!
No en anna, sehän maksaisikin ihan helvetillisesti jos antaisin senkin juoda. Mies saa vettä, minä juon olutta.
Annan , juo isäni seurassa aina sen 2-3 tölkkiä karhua
Annan vähän maistaa, pojan (täysi-ikäinen) pullosta, mutta kokonaista ei kyllä saa. Toivottavasti kukaan ei puutu siihen, että annan vasta viisikymppisen miehen vähän maistella.
Mielummin viiniä ja grapan. Meillä ei juurikaan juoda olutta
Se mokoma ei juo vaikka pakottaisin. Itse ajattelin viinitönkan vetäistä.