"Lapsettomuushoidot on luonnottomia!"
... tokaisi minulle yksi ihminen, jonka sittemmin siirsin kategoriaan entiset ystävät.
Samainen nainen muuten on itse käyttänyt kuusitoistavuotiaasta lähtien hormonaalista ehkäisyä. Kylläpä onkin luomua.
Kommentit (27)
Mä olen kyllä samaa mieltä, että luonnotontahan se on. En kyllä ikinä sanoisi mielipidettäni ääneen lapsettomuuden kanssa kamppailevalle (no en muutenkaan). Tuin vuosia lapsettomuuden kanssa kamppailevaa ystävääni ja totta kai olisin toivonut hänen saavan lapsia. Omaan mielipiteeseeni mulla kuitenkin on oikeus.
No ihan oikeassahan ystäväsi on. Jos ei voi saada lapsia ja sitä aletaan hoitamaan jollain konstilla, niin onhan se luonnoton tilanne. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa?
Tottahan se on. Kaikki kehitysvammat ynnä muut mutaatiot vaan lisääntyy kun itsekkäiden pitää modata luontoa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:01"]
No ihan oikeassahan ystäväsi on. Jos ei voi saada lapsia ja sitä aletaan hoitamaan jollain konstilla, niin onhan se luonnoton tilanne. Mikä tässä on nyt niin vaikeaa?
[/quote]
Koetapa tampio miettiä tosiaan. Jos sulle joku tulee sanomaan, että sinä ja lapsesi olette luonnonvastaisia oikkuja, sinustako se on kiva pikku tosiasia, johon voi rennosti suhtautua?
Älä sitten sinäkään käy lääkärissä tai syö lääkkeitä, nekin on luonnottomia.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:03"]
Tottahan se on. Kaikki kehitysvammat ynnä muut mutaatiot vaan lisääntyy kun itsekkäiden pitää modata luontoa.
[/quote]
haista sinäkin iso paska. Nuuhkaise omaa käsivarttasi vaikka.
Lapsettomuus ei ole geneettistä kuin äärimmäisen harvoin.
Eikä hoitoja anneta kehitysvammaisille ainakaan julkisella puolella.
Ei se että hoidot ovat luonnottomia (kuten ovat myös ne e-pillerit) tarkoita että sinä tai lapsesi olisitte luonnottomia. Ja kuten joku sanoikin, ei luonnollisuus ole synonyymi hyvälle tai parhaalle. Itse syön ihan ilomielin luonnottomia migreenilääkkeitä ja käytän luonnotmia rillejä ja piilolinssejä ja vietän aikaa luonnottoman kännykän kanssa räpläämällä luonnottomassa talossa. 1000 kertaa mieluummin tämä kuin luonnolliset kivut, puolisokeat silmät ja luonnonluolassa istuskelu! Luonnottomuus kunniaan!
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:01"]
[/quote]
Koetapa tampio miettiä tosiaan. Jos sulle joku tulee sanomaan, että sinä ja lapsesi olette luonnonvastaisia oikkuja, sinustako se on kiva pikku tosiasia, johon voi rennosti suhtautua?
Älä sitten sinäkään käy lääkärissä tai syö lääkkeitä, nekin on luonnottomia.
[/quote]
Joka värjää tai kihartaa tai suoristaa tai tekee luojan luomalle kuontalolleen yhtään mitään, aiheuttaa luonnottoman teon. Hiusten tulee sojottaa päässä juuri niin kuin on tarkoitettu. Sama koskee meikkaamista.