Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen lapsi voi vielä nukkua samassa huoneessa vanhempiensa kanssa?

Vierailija
29.04.2014 |

Meillä tuo kohta 6v nukkuu vielä samassa makkarissa kun tilaa ei ole. Minkä ikäiseksi voi nukkua yhdessä samassa makkarissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ressaisi tuosta. Eihän siitä ole kovinkaan monta vuosikymmentä, kun kokonaiset suurperheet saattoivat asua samassa huoneessa.

Vierailija
2/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheen jossa poika nukkui kymmenen vuotiaaksi, sitten halusi itse muuttaa omaan huoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsi heivattu omaan huoneeseen aina kun tuli 6 kk täyteen.

Vierailija
4/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kohta 5-vuotias nukkuu samassa sängyssä meidän kanssa. En ota stressiä, päin vastoin se on meistä mukavaa. Siirtyy omaan huoneeseen sitten kun siirtyy.

Vierailija
5/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin vanhempien sängyssä noin 11-vuotiaaksi asti..

Vierailija
6/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen nukkunut 12-vuotiaaksi asti samassa (tosin isossa ja sokkeloisessa) tilassa vanhempieni kanssa.  Sinänsä tuo nukkuminen ei ollut mikään ongelma ja nykyään perhepetitrendin aikana varmaan vielä vähemmän, mutta kyllä oma huone on tuollaiselle isommalle lapselle jo suuri toive ja statussymboli.

Vierailija
7/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole huonetta nyt eikä tulevaisuudessa mihin lapsi voisi muuttaa ja nukkuu meidän makkarissa omassa sängyssään.

Vierailija
8/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siirtyy omaan huoneeseen kun haluaa. Nyt yli 3v, nukkuu lähinnä välissä. On oma sänkykin meidän huoneessa mutta nyt on taas joku kausi. Mutta meille ei kummallekaan niin väliä, siirtyy kun siirtyy, ei se armeijassa enää välissä oo.

Vierailija
9/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoi huonetta ja itse nukuin lapsen kanssa 11 vuotta. Vanhemmat nukkuvat kylki kyljessä ja lapsi heivataan toiseen huoneeseen. Ei nähnyt painajaisia. Iltaisin keskustelimme päivän tapahtumista sängyssä. Lapsestamme tulikin tasapainoninen, fiksu nuori.  Hienoa aikaa! Ja ukkokin on vielä yli 20 vuoden jälkeen sama eikä ole mennyt kiertoon.

Vierailija
10/10 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata! Olen 32 v ja edelleen silloin tällöin nukun vanhempieni kanssa samassa huoneessa!

En tiennyt, että siinä on joku ikäraja. Kuinka mun nyt käy!