Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku, miltä tuntuu nähdä pariskuntia?

Vierailija
10.12.2020 |

Tänään kun kuljeskelin yksin hiljaisessa ostoskeskuksessa ja taustalla soi joku surumielinen joululaulu, iski ikävä melankolia päälle. Vastaan tuli nuori pariskunta, siinä ne iloisena etsivät selvästi lahjoja yhdessä. Tuli tosi surullinen ja yksinäinen olo. Tunne tuli puskista ja liittyy selvästi sinkkujouluun. Tähän asti olen ollut tyytyväinen vapauteeni, rento asenne koko jouluun enkä ole kaivannut juurikaan parisuhdetta. Se ei vaa sovi tähän elämänvaiheeseen ja koen iloa ystävistä, harrastuksista, opiskelusta ja omasta rauhastani. Miehiäkin elämässäni on ystävinä, kahviseurana ja seksiäkin saan halutessani. Mutta jollekin rattopojalleko minä ostan lahjan sitten? Istun jouluna yksin sohvalla ja syön suklaata ja juon varmaan punkkua. Se kuulosti ihan hyvältä vielä hetki sitten mutta tämä pariskunta ja surullinen laulu missä joku surkea tonttu ei saa unta horjutti nyt sisäistä sinkkurauhaani. Olisihan se nyt sittenkin ihanaa jos joku haluaisi just minun kanssani viettää taas joulua, ottaa kainaloon kun katsotaan jouluohjelmia.. Mahdankohan koskaan enää kokea sellaista, että joku haluaisi jotain aitoa..
Miten teillä muilla sinkuilla menee?

N36

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa taas yksinäisyys painaa. Huomenna voi onneks ryypätä surut pois.

Vierailija
2/2 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, koska tiedän, että olen vapaa siitä loukusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän