Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että mies on päässyt suhteesta yli?

Vierailija
10.12.2020 |

Minulla oli platoninen, mutta tärkeä suhde varattuun mieheen. Hyviä, henkeviä keskusteluita ym. Itsekin olen varattu. Välillämme ei ollut mitään epäsopivaa. Mies halusi kuitenkin että lähdemme ”eri teille”. Ettei tule liian läheisiä.
Olemme kuitenkin viestitelleet ihan asiasta ja nähneet muutamia kertoja: tammi, huhti, kesäkuussa ja nyt lokakuun lopussa ja joulukuun alussa.

Mistä tietää, että hän on päässyt yli?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/17 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOM! Palstaan kohdistuu laaja trollihyökkäys, joka tuottaa tällaisia aloituksia. Rikosilmoitus on tehty. Emme suosittele vastaamaan näihin ketjuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HUOM! Palstaan kohdistuu laaja trollihyökkäys, joka tuottaa tällaisia aloituksia. Rikosilmoitus on tehty. Emme suosittele vastaamaan näihin ketjuihin.

Mitä ihmettä nyt taas... eikö täällä saa keskustella?🙄

Vierailija
4/17 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt, minuakin kiinnostaa - tosin ihan eri tilanne....

Vierailija
5/17 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässyt yli mistä?

Vierailija
7/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässyt yli mistä?

Ilmeisesti ap:n tärkeästä suhteesta. 

Vierailija
8/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistö siis päössyt yli?

Vierailija
9/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla menee noin tunteisiin miehen etäisyyden ottaminen teki mies oikean valinnan. Sinulla on selvästi tunteita miestä kohtaan, vaikka et halua sitä itsellesi myöntää.

Vierailija
10/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kysymykselläsi ? Mitä ihmeen merkitystä sillä on onko mies päässyt suhteesta sinuun yli vai ei ? Vai oletko nyt itse niin säälittävä, että itket perään kun varattu mies valitsi olemassaolevan puolisonsa sinun sijaan ? Vai mikä siis on pointtisi ?

Vierailija
11/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni taas tuntuu siltä etten koskaan tule pääsemään irti eräästä naisesta jonka kanssa olen ollut jonkinlaisessa viruaalis-platonis-henkisessä-sielunomaisessa löyhässä kytköksessä. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa universumia liihoitella, mutta huolimatta siitä, että hän kaiketi jopa seurustelee hänellä on ilmeisesti jonkinlainen outo fetissi minuu minusta. Toki tuollainen vielä 2011 sairaudeksi luokiteltavan tapainen tila saattaa kohdistua vaikkapa eiffel-torniin ei siinä mitään.  Yleensä ne kohteet kuitenkin kai vaihtelevat tämä taas tuntuu olevan varsin sitkeä lady. ja rapsuttelee mieleni tasoja ehkä yliarvioinnista, naiiviudesta jonkinlaisesta teosofisestakin hörhöilystä johtuen melko laajalla skaalalla. Ja minä kun vain tuumailin että onpa hyvä peppu nöpäkät tissi ja vähän lirkuttelin jotta itsetuntonsa kohoaisi.*huoks**

Vierailija
12/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla yli? Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
13/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei ole väliä, kunhan itse hoidat oman suhteesi kunniallisesti ja asiallisesti kaikin puolin. Ilmeisesti et ole kuitenkaan tehnyt niin kuukausiin, joten aika kurja puoliso olet.

Hoidapa siis oma pääsi kuntoon ja älä edes yritä sotkea miehen elämää. Hän on oman kantansa kertonut.

Vierailija
14/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni taas tuntuu siltä etten koskaan tule pääsemään irti eräästä naisesta jonka kanssa olen ollut jonkinlaisessa viruaalis-platonis-henkisessä-sielunomaisessa löyhässä kytköksessä. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa universumia liihoitella, mutta huolimatta siitä, että hän kaiketi jopa seurustelee hänellä on ilmeisesti jonkinlainen outo fetissi minuu minusta. Toki tuollainen vielä 2011 sairaudeksi luokiteltavan tapainen tila saattaa kohdistua vaikkapa eiffel-torniin ei siinä mitään.  Yleensä ne kohteet kuitenkin kai vaihtelevat tämä taas tuntuu olevan varsin sitkeä lady. ja rapsuttelee mieleni tasoja ehkä yliarvioinnista, naiiviudesta jonkinlaisesta teosofisestakin hörhöilystä johtuen melko laajalla skaalalla. Ja minä kun vain tuumailin että onpa hyvä peppu nöpäkät tissi ja vähän lirkuttelin jotta itsetuntonsa kohoaisi.*huoks**

Lääkkeet.

Vierailija
15/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni taas tuntuu siltä etten koskaan tule pääsemään irti eräästä naisesta jonka kanssa olen ollut jonkinlaisessa viruaalis-platonis-henkisessä-sielunomaisessa löyhässä kytköksessä. Olen yrittänyt antaa hänelle tilaa universumia liihoitella, mutta huolimatta siitä, että hän kaiketi jopa seurustelee hänellä on ilmeisesti jonkinlainen outo fetissi minuun minusta. Toki tuollainen vielä 2011 sairaudeksi luokiteltavan tapainen tila saattaa kohdistua vaikkapa eiffel-torniin ei siinä mitään.  Yleensä ne kohteet kuitenkin kai vaihtelevat tämä taas tuntuu olevan varsin sitkeä lady. Ja rapsuttelee mieleni tasoja ehkä yliarvioinnista, naiiviudesta jonkinlaisesta teosofisestakin hörhöilystä johtuen melko laajalla skaalalla. Ja minä kun vain tuumailin että onpa hyvä peppu nöpäkät tissi ja vähän lirkuttelin jotta itsetuntonsa kohoaisi.*huoks**

Lääkkeet.

Voisihan lääkkeet häntä ehkä auttaa, mutta aika vaikeahan niitä etänä on tuolle antaa

Vierailija
16/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä ei ole väliä, kunhan itse hoidat oman suhteesi kunniallisesti ja asiallisesti kaikin puolin. Ilmeisesti et ole kuitenkaan tehnyt niin kuukausiin, joten aika kurja puoliso olet.

Hoidapa siis oma pääsi kuntoon ja älä edes yritä sotkea miehen elämää. Hän on oman kantansa kertonut.

Tämä. Ap:lla on nyt joku ikäkriisi.

Vierailija
17/17 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen kestää kaksi vuotta ja sitten se on ohi. Yleensä ottaenkin kaikkibon ohi jo samantien jos hän ei halua muuttaa yhteen kanssasi heti ja näyttää julkisesti rakkauttaan.