Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antero Vartia

Vierailija
29.04.2014 |

Onko kukaan koskaan tavannut? Onko yhtä hurmaava luonnossa kuin kadonneen jäljillä ohjelmassa? Mahtaakohan olla varattu.....???

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannut joitakin kertoja, mutta vaihtanut vain muutaman sanan. Kohtelias ja mukava. Ylimielisen vastakohta, jotenkin todella nöyrän oloinen. Varmaan äänestän häntä, uskoisin hänen pärjäävän hyvin meppinä!

Vierailija
2/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 01:13"]

Oon tavannut joitakin kertoja, mutta vaihtanut vain muutaman sanan. Kohtelias ja mukava. Ylimielisen vastakohta, jotenkin todella nöyrän oloinen. Varmaan äänestän häntä, uskoisin hänen pärjäävän hyvin meppinä!

[/quote]

Unohdit kirjoittaa et t:anteron kamppanjapäälikkö.

Ihme vaalikamppanja muutenkin äijällä " äänestä mut brysseliin, koska haluun ja kaikki julkkiksetkin haluu" mut mitään mielipiteitä ei sit oikeen meinaa mistään löytyäkään perus paska jargonii mitä ny vihreät suustaan päästää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli meidän yläasteella sijaisena 2000-luvun alussa. Rento jätkä.

Vierailija
4/4 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajuu, Eiks ketään muuta ärsytä sen tapa tulla liian lähelle puhuessaan? Ihan puistattaa kattoa teeveestäkin, kun tulee ahdistunut tunne toisten puolesta. Ja ei, mulla ei ole mitään "oman reviirin ongelmia" noin niinku yleisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän