Elämäni valuu hukkaan.
En ole töissä. Saan vanhana paskan eläkkeen (jos olen elossa eläkeikäisenä).
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:10"]
Älä nyt turhista masennu, elämässä on muutakin kuin työ ; )
[/quote]
Elämässä on vain työ ja yhteiskuntaan tunnollisesti osallistuminen!
ap
Sä oot nainen, sulla on mahkut elää merkityksellinen elämä miehes kautta kotiruovana. Keskityt vaan taloudenhoitoon ja kodin ylläpitoon, ei mene elämä hukkaan vaan arvokasta työtä se kotityökin on!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:13"]
Sä oot nainen, sulla on mahkut elää merkityksellinen elämä miehes kautta kotiruovana. Keskityt vaan taloudenhoitoon ja kodin ylläpitoon, ei mene elämä hukkaan vaan arvokasta työtä se kotityökin on!
[/quote]
Se on täysin arvotonta. Muut pitävät pilkkanaan ja ei se ole ihmekään, kun olen vain loinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:14"]
No niin taatusti valuu, jos täällä aikaasi tuhlaat.
[/quote]
Täällä saan taas kerran muistaa, mikä oikeasti olen: yhteiskunnan mätäpaise!
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:25"]
Mitä ajattelit itsestäsi kun olit lapsi ja nuori?
[/quote]
Tunsin olevani vihattu ja hylkiö, enkä tarpeeksi hyvä mihinkään! Oikeassa olin. Silloin jaksoin vielä yrittää, nyt en enää.
ap
Näinhän se on. Jos et tee töitä niin paska eläke tulossa, jolla ei hoida edes alkeellisinta vanhustenhoitoa. Kunnallisessa toki voi istua paskat housuissa mutta siinäpä se melkein on.
Toki kolmekymppisenä on vielä mahdollista, riippuu paljon koulutuksesta ja osaamisesta.
Ai, mä taas ajattelen että tämä aika jonka kökin töissä toimistolla, on hukkaanheitettyä aikaa. Tekisi mieli jäädä työttömäksi, niin olisi aikaa tehdä jotain muutakin. Tosin sitten ei olisi rahaa tehdä mitään... Aikamoinen noidankehä. Käydä töissä jotta saisi rahaa tehdä vapaa-ajalla jotain kivaa, mutta töitten takia on niin rättipoikki vapaa-ajalla ettei jaksa tehdä mitään kummempaa muuta kuin toipua puuduttavan tylsästä työstä.
Joku muutos pitää tapahtua.
Olen jo kolmekymppinen - toivo on menetetty!
ap