täytyy masturboida ahkerasti ennenkuin mies saapuu kotiin
Nimittäin siltä ei juurikaan minulle tyydytystä tipu. Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä. Sitten turhautuneena nukkumaan... Vittu mä vihaan näitä juhlapyhiä ja viikonloppuja!
Kommentit (46)
Ihme äijiä.Omani nimenomaan HALUAA että minäkin saan ja nautin.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:06"]
Ihme äijiä.Omani nimenomaan HALUAA että minäkin saan ja nautin.
[/quote]
Omanikin halusi ensimmäisen vuoden, mutta nyt ei pahemmin haluistani piittaa enää. Pari pusua ja yhdyntää, tai sitten pitää ottaa suihin loppuun asti. Tai sitten sanon vaan, että runkkaa, en jaksa.....
Auttaisi varmaan jos kertoisit hänelle miten sinut pitää tyydyttää. Mieshän voisi välillä tyydyttää sinut ensin.
Sitten ei tipu seksiä lainkaan, ei siis edes yhdyntää. Sekö on mielestäsi parempi?
ap
Kyllä
Vuorotellen voidaan tyydyttää ekaksi, mutta jos jäät aina ilman, vaadit itsesi ensin. Jos sinä joudut tyytymään omaan käteen, miksi miehesi ei tarvitse.
Mä en odota, että mies tyydyttäisi mut. Hyppään sen päälle ja alan ratsastamaan, kun on kulli kovana. Ja aaaahhhhhh.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:25"] Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä.
[/quote]
Minkä ihmeen takia? Varsinkin kun itse jäät ilman.
[/quote]
Sitten ei tipu seksiä lainkaan, ei siis edes yhdyntää. Sekö on mielestäsi parempi?
ap