täytyy masturboida ahkerasti ennenkuin mies saapuu kotiin
Nimittäin siltä ei juurikaan minulle tyydytystä tipu. Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä. Sitten turhautuneena nukkumaan... Vittu mä vihaan näitä juhlapyhiä ja viikonloppuja!
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:36"]
Ja tuota sinä kutsut parisuhteeksi?
[/quote]
Kyllä kutsun. Parisuhde katsos ei ole sitä, että ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen heitetään ihminen tunkiolle ja siirrytään seuraavaan, vaan se perustuu yhteiseen arkeen ja sitoutumiseen. Ymmärrän toki, ettei kaltaisellesi prinsessalle tämä käy laisinkaan järkeen, mutta odotapa kun olet hieman vanhempi- ehkä sitten alat ymmärtämään ihmisen arvon, ja sen ettei parisuhteet ole mitään kertakäyttökamaa.
ap
[/quote]
No, mä olen vasta nelikymppinen ensimmäisessä pitkässä suhteessani. Meillä toimii rapsuta sinä minun selkää, niin minä rapsutan sinun - periaate vähän kaikessa, myös seksissä.
[/quote]
Henkisen kasvun paikka voisi olla ok, sitten, jos määrittelet parisuhteesi arvon sen perusteella miten seksi tällä hetkellä menee.
ap
[/quote]
MYÖS seksissä. Ja keskustelun aihehan oli seksi parisuhteessa, siksi puhuin nyt enimmäkseen seksistä ja parisuhteesta.
Ei kai tossa ap:n tilanteessa mikään auta, kun hän itsekin kietäytyy kohtaamassa tilanteen aiheuttamaa surua, nöyryytystä, turhautumista ja hylkäämisen kokemuksiaan ja koettaa säälittävästi nyt projisoida ne toisille kirjoittajille.
Ap ei vaan ole niin tärkeä miehelleen. Taustalla voi olla mitä vaan kypsymättömyydestä, autismista, narisismista, itsekkyydestä tahi tyhmyydestä pitäen. Oli mitä oli, niin yksi antaa ja toinen saa. Suhde ei ole vastavuoroinen, ei tasa-arvoinen eikä molempien osapuolten tarpeita yhdenvertaisesti tai edes kohtuullisesti tyydyttävä. Kumpi vaan voi nostaa kytkintä tuon takia, että mies ei näe tämän kyseisen naisen nautintoa vaivan arvoisena. Siinä se suhde sitten olikin, ellei heillä olisi muutama muu psykologien viritys viiraamassa lisää.
Vituttaa kun täytyy jäädä töihin runkkaamaan kun vaimolta ei heru kotona. Töissä pitää olla varapuku kun välillä menee sotkuiseksi touhu vessassa ja pitää pesettää housut.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 12:20"]
Vain idiootti suostuu tollaseen.
[/quote]
Mä kyllä tekisin tossa tilanteessa niin, että ensin tyydyttäisin sen miehen. Sitten tyydyttäisin itseni samantien, ja vielä voihkisin ja huokailisin niin ettei miehelle jäis epäselväks mitä touhuan. Katsoisin muutaman kerran että eikö sitä miestä yhtään kiinnosta, että se ei saa mua tyydytettyä!
Mikä tämä helvetin "ap" on joka ketjussa?? Vedä vittu päähäsi ja nielaise, siinäpä ne tärkeimmät!
Mikä tämä helvetin "ap" on joka ketjussa?? Vedä vittu päähäsi ja nielaise, siinäpä ne tärkeimmät!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 18:20"]
Mä kyllä tekisin tossa tilanteessa niin, että ensin tyydyttäisin sen miehen. Sitten tyydyttäisin itseni samantien, ja vielä voihkisin ja huokailisin niin ettei miehelle jäis epäselväks mitä touhuan. Katsoisin muutaman kerran että eikö sitä miestä yhtään kiinnosta, että se ei saa mua tyydytettyä!
[/quote]
Tämä on hyvä neuvo! Miehillä on usein kuullunymmärtäminen aika heikkoa,ehkä ongelman havainnollistamisesta olisi apua.
Tätä on aika monen arki sen alkuhuuman jälkeen. Mies ei jaksa tyydyttää kumppaniaan, vaan tyytyy saamaan suuseksiä, eikä edes ajattele mitä toinen osapuoli tahtoo. Ja vaikka kuinka vihjailee, ja joskus jopa suoraan vittuilee päin näköä, ei muutosta tapahdu. Mikään ihmekään, että niin moni nainen haaveilee muista miehistä, kun oma ei välitä muusta kun omista tarpeistaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:25"] Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä.
[/quote]
Minkä ihmeen takia? Varsinkin kun itse jäät ilman.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 13:14"]
Auttaisi varmaan jos kertoisit hänelle miten sinut pitää tyydyttää. Mieshän voisi välillä tyydyttää sinut ensin.
[/quote]
Tuossa kyllä jo mainitsinkin että olen kertonut. Ei kyse ole siitä, etteikö osaa, vaan siitä ettei viitsi!
ap
Olkaa nyt "kotirouvat" ainakin tyytyväisiä, että joku teidänkin perheessä töissä käy eikä kaikki ole yhteiskunnan tukien varassa. Jos sitä plösömuijaa pitäisi vielä pannakin rankan työpäivän jälkeen niin se saattaa olla jo liikaa kelle vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:00"]
Olkaa nyt "kotirouvat" ainakin tyytyväisiä, että joku teidänkin perheessä töissä käy eikä kaikki ole yhteiskunnan tukien varassa. Jos sitä plösömuijaa pitäisi vielä pannakin rankan työpäivän jälkeen niin se saattaa olla jo liikaa kelle vaan.
[/quote]
1) En ole kotirouva
2) En ole plösö
3) Kyse viikonlopuista
ap
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:25"]Nimittäin siltä ei juurikaan minulle tyydytystä tipu. Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä. Sitten turhautuneena nukkumaan... Vittu mä vihaan näitä juhlapyhiä ja viikonloppuja!
[/quote]
ap v***u mikä pelle sinä olet!
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 11:25"]Nimittäin siltä ei juurikaan minulle tyydytystä tipu. Minun sen sijaan pitää hoidella hänet useamman kerran päivässä. Sitten turhautuneena nukkumaan... Vittu mä vihaan näitä juhlapyhiä ja viikonloppuja!
[/quote]
ap v***u mikä pelle sinä olet!
[/quote]
Noh, ottaen huomioon että osaan kirjoittaa asiani ja perustella sen, niin huomattavasti pienempi pelle kuin sinä :)
ap
Mulla ongelmana ei ole se, että miestä ei kiinnosta... hän kyllä yrittää kovasti, mutta kun ei hän osaa! Olen jo neljä vuotta yrittänyt opettaa, muttei onnistu. :( Mun pitää silti hänet tyydyttää...
Parisuhde on vastavuoroisuutta. Annatte siis VUOROTELLEN toisillenne.