Mahtaisko joku tietää, mikä on biisi Cubuksen(?) tv-mainoksessa
en muista siitä valitettavasti yhtään muuta kuin että taisi olla mieslaulaja, ja biisi oli tosi hyvä, oon kuullut aiemminkin mutta en tiedä kenen se on. Kappaletta on soitettu enemmän varmaan arviolta joskus 90-luvun lopulla tai 2000 alussa...?
Mainoksessa naisia koikkelehti edestakaisin ja mainostettiin housuja.. näin mainoksen viimeksi viikko sitten.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 19:02"]
Haluisin itekin tietää! Kuulostaisko pikkasen että vois olla Kornin kappale? Vähän sen tyylistä ainakin ehkä, jos nyt puhutaan samasta mainoksesta
[/quote]
Hey come on! miksi tää viesti tullut samasta ip-osoitteesta kuin ap:n aloitus?
Ensi kerralla kirjoita vaikka UP, ei tarvii alkaa höpöttelemään omia..
Ja kyllä tiedän biisin nimen (shazam ohjelmalla näkee helposti) mutta ei teekään enää mieli sitä laittaa tänne kun huomasin teidän ip osoitteet..
No voi ny jumaliste... En ole aloittanut tätä ketjua. Mulla on kyllä vara upata ihan rehellisesti jos haluun keskusteluni ylemmäs. Googlailin mainoskappaleita ja osui tää vauvaketju sieltä silmään. Sairasta keksiä jotain osotejuttuja päästään o.O
T. 2
äläpäs höpötä, prikulleen sama ip ;)
Mulla ei ole käsitystäkään miten se voi olla sama. En osaa noita osotteita itse katsoa mistään.
t.2
No ei niitä voi katsoa mistään. Kunhan joku provoilee :) Tuo on jo vanha vitsi
Se tyttö siinä mainoksessa on ihan hiton hyvän näköinen
Heh heh, no näin sitä pässiä narutetaan :D En tosiaan ite tiiä mitään... Aattelin että joku sit varmaan on osaavinaan tarkistella osotteita.
t.2
[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 21:29"]
Mulla ei ole käsitystäkään miten se voi olla sama. En osaa noita osotteita itse katsoa mistään.
t.2
[/quote]
Sieltä mm. näet oman ip osoitteesi. Myös muut keskustelijat näkevät sinun osoitteesi kun vain on taitoa se katsoa.
Okei. Kiitos ip-tietoiskusta!
t.2 pässi...
No ei näe oikeasti muut...palstan valvoja toki näkee.
JEEE selvitin mikä kappale on! Näin mainoksen ja ehdin saada vähän sanoista selvää. Kyseessä tämä biisi http://www.youtube.com/watch?v=LQj--Kjn0z8 :))
t. 2
Haluisin itekin tietää! Kuulostaisko pikkasen että vois olla Kornin kappale? Vähän sen tyylistä ainakin ehkä, jos nyt puhutaan samasta mainoksesta