Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivät soittaneet työkkäristä. Olenko karenssissa?

Vierailija
29.04.2014 |

Olen ihan hämmentynyt tästä työkkärin uudesta systeemistä. Minulle oli merkattu viime perjantai seuraavaksi yhteydenpitopäiväksi, mutta tiskin takana istuva nainen sanoi, että minun ei pidä mennä käymään vaan se päivä tarkoittaa että silloin työkkäristä soitetaan. No eivät soittaneet. Nyt pelottaa, että mitä jos sanoikin väärin ja nyt minulla on karenssi päällä kun en mennyt. Miten voin tarkistaa asian?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 10:51"]Laita TE-toimistoon sähköpostia ja kysele, missä mennään. 

[/quote]

Mä sain tämmösestä vaan vittuiluviestiä takas ettei niin kuulu toimia. Terveisiä Turun työkkäriin

[/quote]

Oulun työkkäristä taas sanotttiin, että lähetä sähköpostia kun puhelin on ruuhkautunut !

Vierailija
22/24 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas työkkärin piti ottaa joulukuuhun mennessä. ottivatkin yhteyttä syyskuussa kirjeellä, että lokakuussa on ihan käynti mulle siellä, varattu aika virkailijalle. Ne voi muuttaa noita näköjään ihan mihin suuntaan vain omin päin. Joko aikaistaa tai myöhäistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yhteen puheluun voi mennä 45 minuuttia? Ainakin omalla kohdallani puhelu kestää ehkä maksimissaan 5 minuuttia, selitän mitä olen työllistymiseni eteen tehnyt ja siinäpä se onkin. Tuskin kukaan 40 minuuttia tietoja kirjoittelee koneelle. 

Vierailija
24/24 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään karenssi ole, mutta työnhaku ei vaan enää ole voimassa.

Näköjään kannattaa merkitä tarkkaan kalenteriin kellonajat, paikat ja sen virkailijan nimi, jonka kanssa asiasta on sovittu. Sähköposti yleensä toimiii ja siitä jää myös omaan postiin lähtevien kansioon kopio, jolla voi todistaa asioineensa työkkärin suuntaan. Samoin nettipalvelussa.