Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; henkilökohtainen miehekäs/naisellinen hetki

Vierailija
29.04.2014 |

Onko muilla mielessä joku sellainen vähäpätöiseltä äkkiseltään vaikuttava toisen henkilön suorittama pieni ele, joka on tehnyt teihin vaikutuksen? Jos se on tapahtunut arkielämässä, se ei varmaankaan ole tallentunut. Mutta jos se on kuvattu, sitten siihen voi palata uudelleen ja uudelleen. 

Viime kesänä kun oleskelin maalla ja pyöräilyn lomassa nostelin kotisalilla painoja psyykaten aina näppivoimia vaativan epätavallisen paksun tangon nostamista lattiasta, muistelin usein yhtä sanaa tai ilmausta; se oli "Eating!" Se oli siis yhden roolihahmon turhautuneena, pelokkaana mutta samalla niin energisessä ja taisteluvalmiissa tilassa tuottama purkautuminen, joka näkyy tässä videolla kohdassa https://www.youtube.com/watch?v=HetYgd-St-A 

5:40. 

Vaikka rakastin tätä videopelin muotoon tehtyä näytelmää, koko pitkän kesän ja talven kielsin itseltäni mahdollisuuden palata videomateriaalin katsomiseen kesän ja talven aikana. Palkitsin sitten itseni katsomalla sitä taas vasta syntymäpäivillä, jotta siinä päivässä olisi ainakin jotakin erikoista. Sitten kun palasin tuohon parahdukseen, totesin ettei se ehkä ollut ihan niin intensiivinen ja alkuvoimainen kuin millaiseksi se oli paisunut päässäni mutta oli se silti aika hyvä. Ja kai minä sitten samaistuin siihen pahaan oloon ja tietynlaiseen voimattomuuden tunteeseen ja toisaalta samalla siitä turhautumisesta sain sitten virtaa niihin nostoihin, joita minun piti siellä luonnonhelman yksinäisyydessä tehdä ja arvostaa itse niitä saavutuksiani siellä vanhasta aitasta pieneksi painosaliksi muunnetussa tilassa ja sitä kautta pitää omasta vartalostani, jonka tunteikkaasta koskettamisesta ei tuona kesänä ja sitä seuraavan ankeana syksynä ja talvena olisi tietoakaan. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tajuu, olen vain nainen. Liian syvällinen aloitus.

Vierailija
2/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v nainen vastaa, että henkilökohtaisesti paras hetki oli, kun mies 29 veti itsensä jojoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 02:18"]25v nainen vastaa, että henkilökohtaisesti paras hetki oli, kun mies 29 veti itsensä jojoon.

[/quote]

Voi luoja täällä on idioottia porukkaa....

Vierailija
4/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ei tuossa ole taas mitään järjen häivää koko tekstissä.

Vierailija
5/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen synttärilahja itselle.

Vierailija
6/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista tajunnan virtaa taas. Ihmisistä ei aina tiedä onko ne yli- vai alilääkittyjä.

Vierailija
7/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otaksun ettei ko herran kalenterissa treffimerkintöjä ihan ruuhkaksi asti taida olla. Ei se mitään, menee se elämä noinkin. Kaikkea hyvää, herra 29:lle.

Vierailija
8/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti minua on koskettanut se sukupuolineutraali hetki, jollon olin armeijassa vannomassa sotilasvalaa. Ei siinä kyllä tulleet sukupuolielimet mieleen yhtään.

Vierailija
9/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vaikuttaa ei-autistilta syvällisillä höpinöillä, epäonnistuen siinä. Voisitko nyt lopettaa tuon huomiohuoraamisen palstalla ja hankkia ystäviä elämääsi ihan oikeasta elämästä ?

Vierailija
10/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö mitenkään tiivistämään sanomaasi? Hirveän pitkä teksti, niin ei oikein jaksa lukea. Mielenkiintoiselta kyllä vaikuttaa, mutta kun puoleenväliin vain jaksoi tavata, niin ei pysty sanomaan mitään.

Mäkin olen hei nainen vain, ei nyt ihan kaikkee jaksa.....

Vierailija
11/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 02:18"]25v nainen vastaa, että henkilökohtaisesti paras hetki oli, kun mies 29 veti itsensä jojoon.

[/quote]

Tämä.

Vierailija
13/13 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 02:18"]

25v nainen vastaa, että henkilökohtaisesti paras hetki oli, kun mies 29 veti itsensä jojoon.

[/quote]

Noh noh! :O

Ps. Uskon kokeneeni itsekin useasti tuon ilmiön mistä aloittaja puhuu.

Terveisin N 25.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän