Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdin töihin vauvan ollessa 8 kk. Saatte kysyä jos kysyttävää on.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellekään ei tullut mieleenkään että isä jäisi hoitamaan lasta... vaikka olen tosi tasa-arvon kannattaja jne ja aina vouhotan miten isienkin tulisi jäädä kotiin ja että isät hoita ihan yhtä hyvin lapsia.... kertonee jotain yhteiskunnasta ja asenteista jotka meissä jokaisessa on, sekä ennakkoluuloista. Hyvä muistutus itselle että sellaiset perinteiset ajattelumallit on tosi tiukassa jossain takaraivossa, ja töitä täytyy vielä tehdä että todellinen, myös ajatuksissa oleva tasa-arvo on vielä saavuttamatta!

Vierailija
22/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ollut 10 vuotta samassa työssä, ei mitään uutta tarjolla. Jää mielellään kotiin, mielekästä uutta vaihtelua elämään. Mä olen opiskellut 5 vuotta, melko yksinäistä hommaa, joten lapsen kanssa tarkoitus olla 6-12 kk kotona, ja sitten töihin.

Ei asenteet isyydestä tai lastenhoitovastuusta muutu, jos meno on sama kun täällä. Toivottaisiin että isät hoitaisivat enemmän kotia ja lapsia ja sitten kun ne sitä tekee, syyllistetään äiti niin, että tämä jahtaa isän takaisin töihin voidakseen itse taas olla hyvä ihminen ja oikea äiti.

Onnea ap:lle työpaikasta ja rohkeudesta tarttua tilaisuuteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies itse ehdotti jäävänsä kotiin ja mun mielestä ainakin vielä ajatus ok. Vauva on nyt 2 kk ja tosi kiinni minussa, joten pääasiallisesti vain minä hoidan häntä nyt. Isän vuoro tulee sitten ens vuoden puolella ja mun mielestä hyvä, että pääsevät touhuamaan yhdessä ja luomaan keskinäistä suhdettaan.

Vierailija
24/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itellekään ei tullut mieleenkään että isä jäisi hoitamaan lasta... vaikka olen tosi tasa-arvon kannattaja jne ja aina vouhotan miten isienkin tulisi jäädä kotiin ja että isät hoita ihan yhtä hyvin lapsia.... kertonee jotain yhteiskunnasta ja asenteista jotka meissä jokaisessa on, sekä ennakkoluuloista. Hyvä muistutus itselle että sellaiset perinteiset ajattelumallit on tosi tiukassa jossain takaraivossa, ja töitä täytyy vielä tehdä että todellinen, myös ajatuksissa oleva tasa-arvo on vielä saavuttamatta!

Minä palaan töihin kun nuorin lapseni on 9kk. Moni on ollut järkyttynyt, että kuinka sinä voit viedä sen ikäisen hoitoon. No, enpä vie minäkään. Menemme mieheni kanssa molemmat töihin osa-aikaisesti ja hoidamme lapset kotona vuorotellen. Jotenkin tuntuu, että ihmiset eivät edes tiedä tällaisesta vaihtoehdosta.

Vierailija
25/25 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmilla, joten pulinat pois.