Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis niiiin mieli huijata itselleni perjanrain vapaaksi.

Vierailija
28.04.2014 |

Alunperin mulla piti olla vapaata, mutta johdunkin menemään töihin. Tekis niiin mieli huijata vapaata jollain pakollisella yllättävällä menolla. Hitto kun kehtais.

En vaan jaksa ja halua mennä töihin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä.Mullakin vappuna töitä.

Vierailija
2/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun...lapsi sairastuu just sillon:-/ On jäätävä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hieman pohjustin ja vapaa on.

Vierailija
4/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas on pakko mennä vapunpäivänäkin duuniin, niin huono rahatilanne.

Vierailija
5/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun taas on pakko mennä vapunpäivänäkin duuniin, niin huono rahatilanne.

Vierailija
6/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:43"]Harmi kun...lapsi sairastuu just sillon:-/ On jäätävä kotiin.

[/quote]

Lapsi yli 10v joten en saa jäädä kotiin. Itse en viitsi saikulle jäädä, liian läpinäkyvää. Lomapäivä pitäisi jollain konstilla saada.

Ap

Vierailija
7/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pekkanen

Vierailija
8/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:41"]Älä.Mullakin vappuna töitä.

[/quote]

Perjantaina vappu on jo ohi.

Vierailija
9/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huijaa. Minä oon kyllä muutenkin sitä mieltä, että ihmiset antavat töiden rajoittaa liikaa menojaan. Tarkoitan, että jos kolmen kuukauden päästä on menoja, niin jotkut voivottelevat, että kumpa saisi sen vapaaksi ja täytyy suunnilleen anella vapaita pomolta. En ikinä voisi kuvitella että toimisin niin, vaan sanon että en ole käytettävissä silloin, koska on menoja ja se siitä. Aina on sopinut.

Vierailija
10/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:49"]No huijaa. Minä oon kyllä muutenkin sitä mieltä, että ihmiset antavat töiden rajoittaa liikaa menojaan. Tarkoitan, että jos kolmen kuukauden päästä on menoja, niin jotkut voivottelevat, että kumpa saisi sen vapaaksi ja täytyy suunnilleen anella vapaita pomolta. En ikinä voisi kuvitella että toimisin niin, vaan sanon että en ole käytettävissä silloin, koska on menoja ja se siitä. Aina on sopinut.

[/quote]

Meillä on juuri noin kuin alussa mainitsit. Ns hattu kourassa pelko perseessä saa anella vapaata.

Tää on vaan niin läpinäkyvää että juuri muka perjanraina olisi "yllättävä meno" joka vaatii koko päivän vapaaksi.

Äh, tää on niin tyypillistä. Just kun kerrankin olisi kivat brunssikutsut tiedossa kivassa porukassa, niin jumalauta pitää kytätä kelloa mihin aikaan pitää suunnistaa kotiin että jaksaa aamulla klo 8:ksi töihin.

Ap

Vierailija
11/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpee, saatana! Maassa on ennätysmäinen työttömyys: moni olisi kiitolinen, kun pääsisi ansiotyöhön!

Vierailija
12/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brunssihan on päivällä? Illaksi kotiin ja aamulla töihin.

Vierailija
13/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:49"]No huijaa. Minä oon kyllä muutenkin sitä mieltä, että ihmiset antavat töiden rajoittaa liikaa menojaan. Tarkoitan, että jos kolmen kuukauden päästä on menoja, niin jotkut voivottelevat, että kumpa saisi sen vapaaksi ja täytyy suunnilleen anella vapaita pomolta. En ikinä voisi kuvitella että toimisin niin, vaan sanon että en ole käytettävissä silloin, koska on menoja ja se siitä. Aina on sopinut.

[/quote]

Meillä on juuri noin kuin alussa mainitsit. Ns hattu kourassa pelko perseessä saa anella vapaata.

Tää on vaan niin läpinäkyvää että juuri muka perjanraina olisi "yllättävä meno" joka vaatii koko päivän vapaaksi.

Äh, tää on niin tyypillistä. Just kun kerrankin olisi kivat brunssikutsut tiedossa kivassa porukassa, niin jumalauta pitää kytätä kelloa mihin aikaan pitää suunnistaa kotiin että jaksaa aamulla klo 8:ksi töihin.

Ap

[/quote]En jaksaisi tuollaisessa työpaikassa. Työsuhteen pitäisi olla sellainen, jossa molemmin puolin joustetaan ja kumpikin osapuoli hyötyy. Minä olen tehnyt työni hyvin ja siksi koen oikeudekseni myös sanoa milloin minä en ole käytettävissä ja tarvitsen vapaata. En halua katua kuolinvuoteella, että tein vain aina töitä muiden ehdoilla, enkä elänyt elämääni ollenkaan niinkuin itse tahdoin.

Vierailija
14/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:01"]Brunssihan on päivällä? Illaksi kotiin ja aamulla töihin.

[/quote]

Joo, on päivällä klo 14 alkaen mutta tällä porukalla syödään aina ns pitkän kaavan mukaan, jutellaan jne. Matkoihinkin menee noin reilu tunti per suunta. Olis kerrankin kiva rennosti oleilla ja jutella vailla kellonkyttäystä.

Ap

Vierailija
15/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:59"]Häpee, saatana! Maassa on ennätysmäinen työttömyys: moni olisi kiitolinen, kun pääsisi ansiotyöhön!

[/quote]Joo no sehän ratkeaa sillä, kun töissä olevia piinataan ylitöillä jne.eikä vapaita saa koskaan silloin, kun haluaa niin kyllä ne lopulta sairastuvat tai saavat burn outin ja tadaa, joku onnellinen työtön pääsee töihin!

Vierailija
16/19 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:59"]Häpee, saatana! Maassa on ennätysmäinen työttömyys: moni olisi kiitolinen, kun pääsisi ansiotyöhön!

[/quote]Joo no sehän ratkeaa sillä, kun töissä olevia piinataan ylitöillä jne.eikä vapaita saa koskaan silloin, kun haluaa niin kyllä ne lopulta sairastuvat tai saavat burn outin ja tadaa, joku onnellinen työtön pääsee töihin!

[/quote]

Näin se on. Voisin mielelläni luovuttaa paikkani jollekin työttömälle, mutta en suosittele meidän työnantajaa edes pahimmalle vihamiehellenikään. Narsistinen pomo joka myöntää vapaat pärstän mukaan. Valitetaan kun tulet 5 min liian aikaisin töihin. Auta armias jos sairastat paljon, paskaa sataa niskaan ja jokaista liikettä kytätään.

Tänään yritän nyt henk koht syyllä saada perjantain vapaaksi. Tuskin onnistuu, mutta kokeillaan.

Ap

Vierailija
17/19 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 07:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:59"]Häpee, saatana! Maassa on ennätysmäinen työttömyys: moni olisi kiitolinen, kun pääsisi ansiotyöhön!

[/quote]

Näin se on. Voisin mielelläni luovuttaa paikkani jollekin työttömälle, mutta en suosittele meidän työnantajaa edes pahimmalle vihamiehellenikään. Narsistinen pomo joka myöntää vapaat pärstän mukaan. Valitetaan kun tulet 5 min liian aikaisin töihin. Auta armias jos sairastat paljon, paskaa sataa niskaan ja jokaista liikettä kytätään.

Tänään yritän nyt henk koht syyllä saada perjantain vapaaksi. Tuskin onnistuu, mutta kokeillaan.

Ap

[/quote]

Et sattumalta ole kirjanpitofirmassa Helsingissä töissä? En haluaisi ajatella, että noin tarkkaan pomonkuvaukseen osuu yhtään enempää kuin yksi ihminen.

Vierailija
18/19 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. En ole koskaan ymmärtänyt esimiesten kiimaa valittaa jos tulee 5 minuuttia liian aikaisin tai 5 minuuttia liian myöhään. Mikäköhän epätäydellisyys saa esimiehen vinkumaan muutaman minuutin tähden, jumalauta tässä valmiissa maailmassa? Kyllä ne hommat hoituu vaikka muutama minuutti olisi sinne tai tänne. Nyt ei kuitenkaan olla menossa hitaalla sytytyksellä kuun kraateriin joten jonkun sekuntikellon kyttääminen kielii pomon epäpätevyydestä.

Vierailija
19/19 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano vaikka että sun pitää osallistua pakolliseen äidinkielen kertauskurssille. Menee varmasti läpi kun kirjoituksesi on niin hirveää luettavaa muutenkin.