imo häät on noloja
Vanhanaikainen ja mauton juttu, varsinkin kirkkohäät. Herättävät minussa kovasti myötähäpeää. Ystävälläni oli kunnon prinsessahäät mihin lukeutuivat mlekin kaikki perus "hääaktiviteetit" ja tuttu koriselu kunnon röyhelöunelmapukua ja pariasataa vierasta lukuunottamatta, nolotti ystäväni puolesta.
Tämä tosiaan on vain oma mielipiteeni ja saatte puolestani viettää niin mauttomia häitä kuin haluatte. Koin tarpeelliseksi vain jossain avautua :)
Kommentit (14)
Millaiset häät sitten on parempi vaihtoehto? :D
Tää on kyllä huomattavasti parempi paikka avautua,kuin vaikka ne ystävän häät :D Mä oon aina haaveillut kunnon kirkkohäistä,nyt vanhemmiten tuntuu että vaatimattomat maistraattihäät olis ehkä sittenkin kivammat.Tai sitten ihan pienet kirkkohäät.Tuomiokirkkoa en ainakaan enää aio varata niin kuin suunnittelin lapsena :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:27"]
Tää on kyllä huomattavasti parempi paikka avautua,kuin vaikka ne ystävän häät :D Mä oon aina haaveillut kunnon kirkkohäistä,nyt vanhemmiten tuntuu että vaatimattomat maistraattihäät olis ehkä sittenkin kivammat.Tai sitten ihan pienet kirkkohäät.Tuomiokirkkoa en ainakaan enää aio varata niin kuin suunnittelin lapsena :)
[/quote]
Pienet kirkkohäät voisi olla minustakin mukiinmenevät jos haluaa enemmänkin juhlistaa, ehdottomasti :)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:35"]
Mikä imo?
[/quote]
in my opinion, minun mielestäni
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:35"]
Mikä imo?
[/quote]
in my opinion, minun mielestäni
[/quote]
Kiitos
No niin varmaan joo,
Kunnes löydät oman prinssin... Nää on niin nähty :D
Minä menen nyt kesällä mauttomasti kirkossa naimisiin. Jopa 16 vierasta kirkossa ja siitä kahvittelemaan. Anteeksi av-mammat tästä, tosi noloa mennä Jumalan kasvojen edessä naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:41"]
Minä menen nyt kesällä mauttomasti kirkossa naimisiin. Jopa 16 vierasta kirkossa ja siitä kahvittelemaan. Anteeksi av-mammat tästä, tosi noloa mennä Jumalan kasvojen edessä naimisiin.
[/quote]
Heh, eka marttyyri. Eiköhän tässä tarkoitettu ihan erilaisia häitä kuin nämä sinun tulevat "täydelliset".
Kaikki juhlathan täällä tuntuvat olevan noloja. Ei saisi juhlia häitä, ristiäisiä/nimiäisiä syntymäpäiviä, hautajaisia. Turhaa hömpötystä tuollaiset. Tälläkin palstalla se tiedetään, että avioliitto onnistuu vain, jos häitä on juhlittu korkeintaan pullakahvien merkeissä. Kyllä meidän liitto on aidompi ja onnellisempi, kun mentiin ruokiksella maistraatissa naimisiin, eikä järjestetty mitään teatteria. Kaikki isolla rahalla häitään juhlineet pariskunnat eroavat 5v sisällä häistä, siksi ei kannata antaa lahjaksi rahaa tai mitään miltään nololta lahjalistalta.
Juhlat on niiiiin noloja. Me ainakin mökötetään keskenämme nurkassa ja ollaan todella onnellisia, ei mitään feikkaavia kulissionnellisia.
Ehkä se nolous tulee vaan siinä, jos häät on isot ja prameat - kaikki on niin vimpan päälle. Sitten erotaan kuitenkin viiden vuoden sisään. Mikäs siinä, saahan parisuhdettaan juhlistaa, mutta pitäisikö ottaa vaihtoehdoksi vaikka jotkut parisuhdejuhlat eikä häitä? :) Kun ei ne liitot tunnu enää tässä maailmassa kestävän.
Mieluummin menisin vaikka matkalle sillä samalla rahalla, jolla tarjoilisin ruokaa ja ohjelmaa sukulaisilleni, joista en edes pidä. Vain, koska niin "pitää" tehdä...
Ps. Minä olen onnellinen näin, ja prinssikin löytyy :) Toivottavasti muut myös, prinsessahäät tai ei.
En ole ikinä haaveillut kirkkohäistä enkä häistä ja kummankin olen laistanut. Lapsemme on jo yli 20-vuotias ja sama ukko rinnalla kulkee.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 21:55"]
Ehkä se nolous tulee vaan siinä, jos häät on isot ja prameat - kaikki on niin vimpan päälle. Sitten erotaan kuitenkin viiden vuoden sisään. Mikäs siinä, saahan parisuhdettaan juhlistaa, mutta pitäisikö ottaa vaihtoehdoksi vaikka jotkut parisuhdejuhlat eikä häitä? :) Kun ei ne liitot tunnu enää tässä maailmassa kestävän.
[/quote]
Miksi on noloa järjestää juhlat vimpan päälle? Onko juhla jotenkin aidompi ja hyväksyttävämpi, jos sen järjestelyt on juosten kustu? Miksi avioero prinsessahäiden jälkeen olisi sen nolompaa, kuin eroaminen ruokatauolla maistraattiin -häiden jälkeen?
sä oot nolo! !!