ahdistaaaaaaa
Miksi mua koskee iltaisin/öisin rintaan....ahdistava painon tunne ja kova ns. nipistely keuhkoissa. Joskus myös vatsaoiireita...esim.vatsa sekaisin...oksettaa...pyörryttää. Joskus tosi voimakasta kuvotusta, muistuttaa näläntunnetta mutta tiedän ettei ole sitä koska kun syön niin se ei poistu vaan saattaa jopa pahentua. Ulosteen mukana verta tosi usein eli ihan viikottain. Oon oppinut jo elämään tämän kanssa vaikka väsymys on mahdoton siitäkin huolimatta että nukun hyvin yöni sitten kun kivut vähän hellittävät. Lääkärit ei puheestani lähde tutkimaan tätä ainakaan yleisellä puolella ja rahaa yksityiseen ei ole. Uutena oireena on kiputila molemmissa jaloissa, ihan kuin olisin tehnyt kovan jalkatreenin tai jotain. On pakko mennä sänkyyn kun ei jaksa seistä tai kävellä ja portaiden nouseminen aiheuttaa myös kiihtyneen pulssin eli tykytyksiä rintaan Oon kai sit ihan terve kun kukaan ei tutki mua? Mitä voisi olla...jalat on sen tuntuset kuin olisivat jatkuvassa maitohapotuksessa. Silmänaluset yhtä mustat kuin pandalla ja kalpee iho. Päänsärkyä esiintyy myös usein. Onko kenelläkään kokemusta tämmösestä joko omasta takaa tai lähipiiristä? Asiallisia kommentteja kiitos.
Kommentit (12)
Ei ole ku se on testattu pienen elämäni aikana jo kolme kertaa...(yleisellä puolella osana raskauden aikaisia tutkimuksia). Seuraava arvaus? :) terveisin ap
Huomenta. Aamu ei ala hyvin...muutama tunti unta ja oireet taas ku olisi ruokamyrkytyksen saanut. Ja niin kuin piti tänään koittaa lähteä ensimmäistä kertaa tänä kesänä rannalle. Jonkun on otettava mut tosissaan! Ei näitä kauaa yksin jaksa murehtia.
Mulla on aikalailla samanlaisia oireita :o olis kiva tietää mikä on....
Kyllä kai syy veriseen ulosteeseen pitää kunnolla tutkia?
Mitä lääkäri on sanonut siihen?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 08:00"]
Kyllä kai syy veriseen ulosteeseen pitää kunnolla tutkia?
Mitä lääkäri on sanonut siihen?
[/quote]
Minunkin mielestä verinen uloste kyllä tutkittava.
Lääkäri laittoi lähetteen tähystykseen mutta siitä ei oo kuulunut mitään puoleen vuoteen. Eli ei kai sit laittanut sitä...pitää mennä kai uudelleen vinkumaan sitä. Pitää kai ryömiä tänään päivystykseen jotta näkevät oireet heti eikä vaan mun kertomuksen mukaan. Ehkä sitten alkaa tapahtumaan. Nyt sängyssä kun ei muuhun kykene....
Varmaan toi aids