Naisen kakkoseen nainti
Oikeesti, mikä siinä naisen kakkosen nainnissa niin viehättää? Itse olen mies ja en ikinä voisi kuvitella ronkkivani tuota viemäriä!
Kommentit (48)
Miten peräsuoli putsataan bakteereista vaikka 20 cm syvyydeltä? Totta kai siellä on ulostebakteereita. Itsellä anaalipano tuntui hirveältä kakkahädältä eli ainoa nautinto kun sai sen ulos sieltä. Mutta mistä kukakin tykkää, mulle sama.
kohta sinulla onkin jo suussasi törröttävä iso musta muna
Ei voi muuta todeta kuin että ihmiset ovat todella sairaita tai on jossain vaiheessa kehitys mennyt surullisesti pieleen. Raukkaparat.
Vierailija kirjoitti:
... ja ennenkuin lähtee provojen kanssa tappelemaan kannattaa lukea tämä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/4498775/ketju/anaaliseksi_alottelijoille/sivu/3
Tämä on myös surullista luettavaa Finsex:
2010-luvulla vähän yli puolet keski-ikäisistä kertoi kokeilleensa joskus anaaliyhdyntää. 1990-luvun alussa vastaava osuus oli vasta noin neljäsosa. Anaaliyhdynnöissä on hyvin usein kyse kertakokeiluista, sillä noin joka toinen kertoi kokeilleensa anaaliyhdyntää vain kerran, loput (noin neljäsosa kaikista) siis useampia kertoja. Elikkä monet erehtyvät tätä kokeilemaan kerran koska jokapuolella asiaa yritetään normalisoida. Mutta sairastahan se on ja vain neljäsosa ihmisistä lähtee siihen useammin.
miksi rikastuttajien tekemissä lapsenraiskuksissa on aina myös maininta että yhtyi myös peräaukkoon että vaginaalisesti
samoin kun raiskaavat vaalean humalaisen nsuomalaisen naisen, aina maininta myös peräreikään porauksesta ja kimpassa
mikähän siinä on
Tuo ns. "kakkoseen nainti" on todellakin jotain, mitä ei alunperin ole tarkoitettu. Lienee nykyisten "susiparien" ihannoimaa, eihän 2 miehen kesken edes muita reikiä tarjolla ole. Vaan sairastahan se on.
Monenlainen esileikki eri sukupuolisten välillä on ja kuuluukin olla touhukasta, ei siinäkään "2-reikää" tarvita.
Parasta se on kun on ampunut neidin hanurin täyteen mälliä. Ihana katsella paria seuraavaa tuntia, kun neidillä on tavallista enemmän asiaa pikkulan puolelle.
Mahtava äänimaailma tulee sieltä. Sellaisia märkiä pieruja.
Ihana mielikuva.
Läden tästä laittamaan mursua kellariin.
cantores minores kirjoitti:
Tuo ns. "kakkoseen nainti" on todellakin jotain, mitä ei alunperin ole tarkoitettu. Lienee nykyisten "susiparien" ihannoimaa, eihän 2 miehen kesken edes muita reikiä tarjolla ole. Vaan sairastahan se on.
Monenlainen esileikki eri sukupuolisten välillä on ja kuuluukin olla touhukasta, ei siinäkään "2-reikää" tarvita.
Suutakaan ei alunperin ole tarkoitettu siihen että sinne kalua työnnetään. Vaan silti sitä aika paljon harrastetaan. Sekin on sairasta?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:55"]
Oikeesti, mikä siinä naisen kakkosen nainnissa niin viehättää? Itse olen mies ja en ikinä voisi kuvitella ronkkivani tuota viemäriä!
Ihanaa, että maailmassa on tervehenkisiäkin miehiä.
Uskaltaakohan nää miehet pyyhkiä oman p.rseensä, kun ajatus anaalista noin pelottaa. Se sormi käy niin lähellä, pelkkä paperi välissä. Pidättävät hätäänsä kai mahdollisimman pitkään, että ei usein tarvitsisi käydä vessassa pelkäämässä. Saattaa vielä muuttua homoksi.
Jos teitä ei peppupanot kiinnosta, niin se on teidän oma asianne ja mahdollisesti kumppanille ongelma. Turhaa sitä tulette tänne ihmettelemään.
Eikös se seksin tarkoitus ole maksimaalinen nautinto? Se joka sen osaa itselleen suoda on aina voittaja. Parisuhteessa ei pysty toisen pään sisään menemään, mutta voi kuunnella, tunnustella ja olla avoin mieleltään.
Olen vihdoin tällaisessa parisuhteessa missä ei ole tabuja ja olen ikionnellinen. Antaa kaikkien kukkien kukkia!
Anaaliseksiä pelkäävät miehet ovat vain epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan. Pelkäävät menevänsä vahingossa jonnekin harmaalle alueelle mistä voi vahingossa mennä mihin suuntaan tahansa. Voi teitä...
Seksihän on paljon muutakin kuin lisääntymistä, joten puheet luonnollisuuksita ja luonnonvastaisista voi lopettaa siihen. Muutenhan kaikki muu paitsi yhdyntä peniksellä emättimeen niin että mies saa siemensyöksyn on luonnonvastaista.
Kun seksillä haetaan hyvää oloa ja orgasmeja, eikö jokaisella ole oikeus niitä hakea ja saada sieltä mistä hyvältä tuntuu. Kenenkään ei ole pakko tehdä sellaista mitä ei halua, mutta ei myöskään tuomita toisten tekemisiä. Peräaukossa on paljon hermopäätteitä, joten sen stimulointi voi tuntua hyvältä. Lisäksi peräsuolen kautta muut paikat kuten miesten eturauhanen ja naisen emättimessä syvemmällä olevat kohdat voivat saada stimulaatiota peräsuolen kautta. Hygieniasta pitää huolehtia joka tapauksessa, eikä anaaliseksikään ole likaista kun on peseydytty. Peniksen työntäminen ruumiinaukkoon tuntuu yleensä hyvältä, mikä toteutuu myös anaalissa. Joku saattaa toki käyttää anaaliseksiä kontrollivälineenä ja alistamiseen, mikä minusta on väärin siinä missä muukin alistaminen ilman että asiasta on erikseen sovittu (esim BDSM-seksi). Muuta niinkauan kun kaikki osapuolet ovat vapaaehtoisesti mukana ja täysipäisiä, minusta mikä tahansa on ok - mutta en minä itse kaikkea tee enkä tekisi, vaikka anaaliseksiä puolison kanssa harrastammekin molempien toiveesta.
Vaimoni on ihan mahdoton anaaliseksin perään, itsellä meni siihen oman nautinnon kannalta innostus sen touhun menettäessä uutuudenviehätyksensä ja sen tuhman touhun houkutuksen jo ehkä parinkymmenen anaalipanon jälkeen, koska minun mielestäni oman nautintoni kannalta seksi pilluun lopultakin tuntuu kalulle paremmalta kuin anaaliin. Mutta se millaiseksi jo pelkkä anaalipuuhissa käyttämämme liukkaripurkin esiinotto vaimon saa, siihen en taida kyllästyä koskaan. Se vaimon odotus ja kiihko kun voitelen peppunsa ensin peppuvaon päältä ja lopulta sormella sisältäkin, tietäen että sinne tulee kohta kalukin. Eniten nautin siitä sisäänmenosta, kun sulkijan paine on vielä kova ja se puristaa hurjan paljon joka puolelta, se on parempaa kuin pilluun sisäänmeno useimmiten. Mutta sisään mentyä, kun siellä sisällä ei ole muuta puristavaa, vaan se puristus on sulkijalla ja syvemmällä on lähinnä sileää pehmeyttä, se ei enää tunnu kalun herkimmissä osissa kovinkaan ihmeelliseltä. Siinä vaiheessa kun alan panemaan vaimoani kovemmin peppuun, alkaa kova voihke ja vikinä allani. Tiedän että pitää suunnata kalu suoraan kohti pillua joka tuntuu kovempina kohtina terskaani vasten kudostensa läpi ja kun teen niin, vaimolla lähtee ihan lapasesta liki poikkeuksetta se nautiskelu, voihke muuttuu komentamiseksi "pane kovaa anaalilutkaasi" tai jotain muuta liki yhtä rivoa. Joku tietty kohta siellä pillun kudoksissa on, jonka tavoittaa paremmin kuin pillun kautta ja siitä ei mene pitkään, kun tunnenkin jo sulkijan alkavan puristella kaluni vartta rytmisesti ja kovaa. Useimmiten kovimman puristelun jälkeen olen ottanut kalun tuossa vaiheessa ulos ja kun painan sen uudestaan sisään, irtoaa siinä kohtaa useimmiten lastini todella kovaa ja vaimo suorastaan huutaa nautinnosta. Välillä hidastan enimmän puristelun ajaksi ja jatkan vaimon seuraavaan anaaliorgasmiin saakka ja se voi olla vielä rajumpi kuin se ensimmäinen. Vaimo on selvästi jäänyt anaaliseksiin enemmän koukkuun kuin minä, vaikka on tottakai nautintonsa näkeminen ja kokeminen aika koukuttavaa sekin. Keskustellessa siitä kanssaan, vaimo sanoo aina että ne anaalin kautta tuotetut orkut on jotenkin syvempiä kuin pillun kautta. Alkuun ajattelin että haluaa vain miellyttää minua, mutta kai tuo pitää paikkansa kun sitä on niin usein saatava etten koskaan ehdi ehdottaa ensin sitä?
Vaimo ei ole antanut kokkosta, joten olen käynyt vieraan naisen luona sitä hakemassa.
Alapeukkua tulee varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on ihan mahdoton anaaliseksin perään, itsellä meni siihen oman nautinnon kannalta innostus sen touhun menettäessä uutuudenviehätyksensä ja sen tuhman touhun houkutuksen jo ehkä parinkymmenen anaalipanon jälkeen, koska minun mielestäni oman nautintoni kannalta seksi pilluun lopultakin tuntuu kalulle paremmalta kuin anaaliin. Mutta se millaiseksi jo pelkkä anaalipuuhissa käyttämämme liukkaripurkin esiinotto vaimon saa, siihen en taida kyllästyä koskaan. Se vaimon odotus ja kiihko kun voitelen peppunsa ensin peppuvaon päältä ja lopulta sormella sisältäkin, tietäen että sinne tulee kohta kalukin. Eniten nautin siitä sisäänmenosta, kun sulkijan paine on vielä kova ja se puristaa hurjan paljon joka puolelta, se on parempaa kuin pilluun sisäänmeno useimmiten. Mutta sisään mentyä, kun siellä sisällä ei ole muuta puristavaa, vaan se puristus on sulkijalla ja syvemmällä on lähinnä sileää pehmeyttä, se ei enää tunnu kalun herkimmissä osissa kovinkaan ihmeelliseltä. Siinä vaiheessa kun alan panemaan vaimoani kovemmin peppuun, alkaa kova voihke ja vikinä allani. Tiedän että pitää suunnata kalu suoraan kohti pillua joka tuntuu kovempina kohtina terskaani vasten kudostensa läpi ja kun teen niin, vaimolla lähtee ihan lapasesta liki poikkeuksetta se nautiskelu, voihke muuttuu komentamiseksi "pane kovaa anaalilutkaasi" tai jotain muuta liki yhtä rivoa. Joku tietty kohta siellä pillun kudoksissa on, jonka tavoittaa paremmin kuin pillun kautta ja siitä ei mene pitkään, kun tunnenkin jo sulkijan alkavan puristella kaluni vartta rytmisesti ja kovaa. Useimmiten kovimman puristelun jälkeen olen ottanut kalun tuossa vaiheessa ulos ja kun painan sen uudestaan sisään, irtoaa siinä kohtaa useimmiten lastini todella kovaa ja vaimo suorastaan huutaa nautinnosta. Välillä hidastan enimmän puristelun ajaksi ja jatkan vaimon seuraavaan anaaliorgasmiin saakka ja se voi olla vielä rajumpi kuin se ensimmäinen. Vaimo on selvästi jäänyt anaaliseksiin enemmän koukkuun kuin minä, vaikka on tottakai nautintonsa näkeminen ja kokeminen aika koukuttavaa sekin. Keskustellessa siitä kanssaan, vaimo sanoo aina että ne anaalin kautta tuotetut orkut on jotenkin syvempiä kuin pillun kautta. Alkuun ajattelin että haluaa vain miellyttää minua, mutta kai tuo pitää paikkansa kun sitä on niin usein saatava etten koskaan ehdi ehdottaa ensin sitä?
Siinä teille anaalikammoisille hiukan luettavaa.
Ei se peppuseksi likaista ainakaan ole kunhan nainen/seksikumppani on huolehtinut hygieniasta.