Miten olla huolitellun näköinen?
Vaikka niin yritin aamulla laittautua, totuus oli muutaman tunnin jälkeen tämä;
Hiukset lättänät, vaikka ne olivat kuinka pöyheät aikaisemmin.
Meikki lähtenyt naamalta lähes kokonaan.
Jopa tunika päätti sitten tänään näyttää kaikki muhkurat.
Plääh.
Kommentit (3)
Minä ihmettelen tätä samaa. Tukkani on aina sotkuinen, miten ihmeessä joillain se on aina siisti? Myös vaatteet tuntuvat repsottavan jotenkin ihmeellisesti. Meikki näyttää hyvältä vielä kotona mutta töissä ei enää.
Tukkani on vähän taipuisa, paksu ja karkea, sileää siitä ei saa tekemälläkään. Harjatun näköisenä pysyy puoli minuuttia ja sitten taas mallia harakanpesä. Olen pitkä ja hoikka, ja istuvia vaatteita on hankala löytää. Aina pitää nykiä paidanhelmaa alaspäin, ja housuissa lantio pussittaa. Argh. Olen kohta jo nelikymppinen joten toivoa ei taida enää olla. Pitäsi varmaan alkaa joksikin Gudrun Sjöden -tyyppiseksi hippimammaksi ja repsottaa ja rehottaa ihan urakalla ;-)
Hiukset pitää laittaa oikeilla aineilla ja/tai esim. rullata tai muuten taivuttaa kuosiin, muuten liukas hiuslaatu lerpahtaa varmasti. Kysykää vinkkejä kampaajaltanne, ainakin hyvien muotoilutuotteiden suhteen. Ja tosiaan: kullanarvoista on myös hyvä leikkaus. Jos hiukset on itse keittiösaksilla nyhdetyt ja itsevärjätyt niin tuskin niistä saa huolitellun näköisiä.
Kuivashampoota hiuksiin ja kunnon pohjustus meikille ja/tai kestävämpien meikkien osto :) Myös kevyesti päivettynyt iho piristää eli voit harkita itsestään ruskettavan käyttämistä.