Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaappaus keittiössä

Vierailija
28.04.2014 |

Voi luoja! Voiko joku ollanoin uusavuton kuin tuo paula nyt tuolla telkussa..? En mäkään osaa ruokaa laittaa mutta olen sentään sipuliapilkkonut itsekin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nainen on lapsena ollut niitä, joita on pidetty kuin kukkaa kämmenellä? Mitään ei ole ikinä tarvinnut kotona tehdä, on ollut perheen prinsessa. Ei siinä ruuanlaittoakaan opi kun kaikki on tehty ja tuotu valmiiksi eteen kuin manulle illallinen.

Vierailija
2/19 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittoi ruuan koska hän oli kotiäitinä. Hän ei siis työelämässä tällä hetkellä. Miehellä kuitenkin yritys vaikka kotona töitä tekikin. En minäkään etäpäivinä tee muuta kuin töitä päivän aikana ja lapset päiväkodissa kuten muinakin työpäivinä. Työaikana teen töitä ja vapaa-ajalla sitten ruuat ja muita kotitöitä. Se mikä miehessä pisti mietityttämään oli se ettei tuntunut kovinkaan kannustavalta tai luottavaiselta jatkon suhteen. Se oli asia mikä minua häiritsi eikä se ettei työajalla hyppinyt keittöön ruokaa tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin kirjottamas samasta aiheesta, oikeesti onko noin yksinkertasia ihmisiä olemas, jeesus sentää, puukon käyttöki pitää opettaa kädestä pitäen,huh huh.

Vierailija
4/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on satoja ellei tuhansia.Miksi tekevät lapsia jos eivät osaa tehdä pennuille kunnon ruokaa ?.Oli hieno keittiö,mut ämmä ihan pihalla kaikesta mikä liittyy ruoanlaittoon.Ei mikään kätevä emäntä.Nainut rikkaan ukon ja saanut hienon talon,mut ei osaa tehdä asioita mitä jokaisen naisen pitää osata tehdä ilman minkäänlaisia NEUVOJA !.

Vierailija
5/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:45"]

Tuollaisia on satoja ellei tuhansia.Miksi tekevät lapsia jos eivät osaa tehdä pennuille kunnon ruokaa ?.Oli hieno keittiö,mut ämmä ihan pihalla kaikesta mikä liittyy ruoanlaittoon.Ei mikään kätevä emäntä.Nainut rikkaan ukon ja saanut hienon talon,mut ei osaa tehdä asioita mitä jokaisen naisen pitää osata tehdä ilman minkäänlaisia NEUVOJA !.

[/quote]

Ei kai uusavuttomuus ole nykyään kovin harvinaista.

Sen sijaan pisti silmään että näköjään ei myöskään opeteta edes yksinkertaisia käytöstapoja, vai miksi ihmeessä näin rumasti puhut toisesta ihmisestä? 

Vierailija
6/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta nythän se opettelee. En minäkään osaa kokata ja olen jo keski-ikäinen. Kaikkia ei vaan kiinnosta ruoanlaitto.

Vierailija
7/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee toi muija, voi apua sentää, miten tää tehää, apuaaa!

Vierailija
8/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee toi muija, voi apua sentää, miten tää tehää, apuaaa!

Vierailija
9/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko näytti yhtä tumpelolta,ihme ei ollutkaan vanhempi Sugar daddy.

Vierailija
10/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki osaisin ruokaa laittaa, vaikka minkälaista, mut ei oo varaa tehdä kunnon lihoista ja kaloista, ku ei ole varaa, on sen verran tyyriitä meikeläisen budjetilla, ku ne nakit ja vakuumijauhelliha tulee huomattavasti halvemmaksi, rikas jos oisin, ni söisin hyvin ja maukasta.

Vierailija
11/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo teidän kanssa, kiva jakso tää oli! Senhän takia perhe oli ohjelmassa että oppisi ruuanlaittoa. Te taidatte katsoa ohjelmaa vain jotta pääsisitte pätemään ja päivittelemään!

Vierailija
12/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että tälle naiselle siisteys on ollut niin tärkeää, että ruoanlaittokin on ollut turhan sotkuista, siksi kaikki tullut pussista... Ei sotkua turhaan. :D

Vierailija
13/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää tässä oli kuitenkin se, että hän oli aidosti kiinnostunut oppimaan ja kun sai apua, alkoi kiinnostus keittiöhommiin palata. Ja plussaa myös erittäin siististä keittiöstä eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

T. Mies

Vierailija
14/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus laiska muija se oli, tuskin rahan puutteesta oli kyse, saamattomuuta pelkästään ku ei vaan viitsi ja "ole muka aikaa ja osaamista" joopa joo.

Vierailija
15/19 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee vähän huono omatunto, kun kyseistä ohjelmaa katsoo. En ole yhtä uusavuton kuin kyseisen ohjelman ihmiset, mutta en mäkään kokkaa isoista lihakimpaleista, vaan valmiiksi marinoiduista suikaleista tai ihan niistä nakeistakin...

Vierailija
16/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas - miksei ne ukot tee mitään ikinä??!! Ne vasta on saamattomia... Mun mieheni katsoi silmät  pyöreinä ohjelmaa kun siinä ukko tulee valmiiseen pöytään eikä edes yritä auttaa vaikka on kotitoimistolla.

Jos meillä mies on kotitoimistolla hän myös hoitaa ruuat silloin ihan automaattisesti. Ja muutenkin meillä koko perhe kokkaa, ei ole kenenkään vastuulla yksinään

Vierailija
17/19 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Pakastevihanneksia ja -juureksia meilläkin käytetään... :-/

[quote author="Vierailija" time="30.04.2014 klo 13:13"]

Joskus tulee vähän huono omatunto, kun kyseistä ohjelmaa katsoo. En ole yhtä uusavuton kuin kyseisen ohjelman ihmiset, mutta en mäkään kokkaa isoista lihakimpaleista, vaan valmiiksi marinoiduista suikaleista tai ihan niistä nakeistakin...

[/quote]

Vierailija
18/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa pisti silmään että miksi se nainen yksinään laittaa ruokaa. Paljon kivempaa on yhdessä koko perhe puuhailla keittiössä.

Vierailija
19/19 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:51"]No mutta nythän se opettelee. En minäkään osaa kokata ja olen jo keski-ikäinen. Kaikkia ei vaan kiinnosta ruoanlaitto.

[/quote]

niin. Ei minuakaan niin kiinnosta mutta ihan alkeellinen osaamattomuus sipulin silppuamisesta lähtien pisti silmään. Tai sitten liioitteli tuossa telkussa.