Olen melko varma että kaupankassa irvisti minulle maskin suojissa
Olisi tehnyt mieli ottaa maski veke kassan naamalta.
Kommentit (11)
Minä irvistin bussissa, kun maskiton muori istui vastapäätä. Ikävää, että hän huomasi.
Ikävää, ettei hän käyttänyt maskia. Siirryin kauemmaksi istumaan mahdollisen tartuttajan luota.
Aloittaja, mieti, millaisia asiakkaita kassa joutuu kohtaamaan. Sinun kohdallasi hän ei enää jaksanut teeskennellä ystävällistä.
Voi sinua, voitko varmasti nukkua ensi yönä?
Etkö tiedä, että me kaikki maskilliset irvistämme sinulle, kun satut kohdalle. Se on vain niin helppoa sieltä maskin takaa. Et ole varmaan huomannut, mutta muista kun seuraavan kerran tapamme.
Jos irvisti, se oli sinulle ihan oikein.
Eräässä maskikeskustelussa yksi kommentoi, että oli maskin turvin näyttänyt esimiehelleen kieltä. Ja vielä nauttinut siitä.
Lapsellista käytöstä, kaikilta kommentoijilta.
Minä irvistin moneen otteeseen kaupassa, kun sillä tavalla hinkutin maskia vähän alemmas silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista käytöstä, kaikilta kommentoijilta.
Mitä muuta voisi odottaa moisen aloituksen jälkeen?
Jatkossa joko alat käymään suihkussa tai lakkaat välittämästä muiden ilmeilystä?!
Minua on alkanut jännittämään, jos maskeista jossakin vaiheessa luovutaan ja olen jo tottunut irvistelemään ja näyttämään kieltä maskin takana. Entä jos irvistys tuleekin jo tavasta ja tottumuksesta..
itse kysyn :mikä ilme?