voiko unilääkettä käyttää rauhoittavan tapaan?
Ahdistaa.
Voinko ottaa unilääkkeen ennen töihin lähtöä?
Onko kokemuksia?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Apua, ajatus siitä, että esim. joku olisi ratissa unilääkkeen otettuaan.
Minulla ei ole ajokorttia
En omista päiväkotia
mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä vielä
mitä sillä on väliä
ahdistaa ja en saa paniikkiin rauhoittavia
töissä on käytävä
ajattelin että ottaisin aamulla puolikkaan ahdistukseen..toimiiko?
No onhan sillä väliä, koska eri unilääkkeet vaikuttaa eri tavalla. Ei ne välttämättä edes poista ahdistusta.
Minulle riittäisi väsymyksen tunne
Ei kai silloin okseta ja sydän tao tuhatta ja sataa?
No kyllähän se oksettaa ja takoo, hyvässä lykyssä vielä enemmän kun väsyttää. Verenpaineita kannattaa vilkaista, ja onhan noi beetasalpaajat jotka laskee sykettä...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän noita rauhoittavia kuitenkin määrätä edes vähän höllemmällä kädellä. Ehkä yksityiseltä voisi saada, mutta unilääkkeitä ei voi ottaa, jos ei voi levätä ja nukkua, vaan pitää tehdä töitä tai ajaa autoa.
Niitä saa vain tosi sekaisin olevat mt-eläkelläiset
Tavallinen ihminen saa kärsiä...
Kun tuska kasvaa kasvaa kuol.eman riski
Haluan hetken levon pakko ajatuksilta
mies huutaa kotona maksamattomista laskuista
Olen selvinnyt tähän asti..milloin yhteiskunta aukeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän noita rauhoittavia kuitenkin määrätä edes vähän höllemmällä kädellä. Ehkä yksityiseltä voisi saada, mutta unilääkkeitä ei voi ottaa, jos ei voi levätä ja nukkua, vaan pitää tehdä töitä tai ajaa autoa.
Niitä saa vain tosi sekaisin olevat mt-eläkelläiset
Tavallinen ihminen saa kärsiä...
Kun tuska kasvaa kasvaa kuol.eman riski
Haluan hetken levon pakko ajatuksilta
mies huutaa kotona maksamattomista laskuista
Olen selvinnyt tähän asti..milloin yhteiskunta aukeaa?
Ei kyllä mitenkään tosi sekaisin tarvitse olla. Olen työssäkäyvä ihminen, jolla on ahdistuneisuutta ja resepti rauhoittaviin.
Onko alkoholilla osuutta asiaan? Sehän aiheuttaa ahdistusta ja unihäiriöitä aika monella. Jos juo runsaasti alkoholia, olo tasaantuu henkisesti vasta muutamassa päivässä.
Olen syönyt nukahtamislääkkeitä päivällä, mutta kyllähän niihin koukuttuu ja vieroitusoireet ovat ikävät.
Toivottavasti et ole veturin kuljettaja
Mullla on mirazabiini ja vedän siiihen päälle vielä alkoholia. Toki otan ehkä kerran kuuusssa.
Vierailija kirjoitti:
Mullla on mirazabiini ja vedän siiihen päälle vielä alkoholia. Toki otan ehkä kerran kuuusssa.
Taii mirazabiiinin otan kerran kuuussa. En mä selvinnpäin ala olemaan missäään nimessä jos voi kännissäkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä vielä
mitä sillä on väliä
ahdistaa ja en saa paniikkiin rauhoittavia
töissä on käytävä
ajattelin että ottaisin aamulla puolikkaan ahdistukseen..toimiiko?
No onhan sillä väliä, koska eri unilääkkeet vaikuttaa eri tavalla. Ei ne välttämättä edes poista ahdistusta.
Minulle riittäisi väsymyksen tunne
Ei kai silloin okseta ja sydän tao tuhatta ja sataa?
Ja millähän logiikalla väsyneenä ei voisi oksettaa tai sydän takoa?
Onkohan tämä trolli?
"Voiko syödä unilääkkeen? Rauhoittaako unilääke? En minä tiedä mikä lääke! Lääkäri kirjoittaa. Ei kai väsyneenä voi ahdistaa? Voiko syödä unilääkkeen?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taii mirazabiiinin otan kerran kuuussa. En mä selvinnpäin ala olemaan missäään nimessä jos voi kännissäkin olla.
Joss mirazabiinin ottais kahden viiikon välein pääsee fiilikseen sillloin enää milllän ei ole mitäään merkitystä eikä mikään tunnu miltäään muulta kuin pilvissä leijailisi.
Pyydä lääkäriltä beettadalpaajia! Auttavat mutta eivät tee tokkuraiseksi. Näyttelijätkin näitä joskus käyttävät esiintymisjännitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Help
Oikeasti onko kukaan ottanut unilääkettä aamuisin ahdistukseen!
En ole ottanut enkä tiedä ketään, joka olisi. Sen tiedän, että unilääke väsyttää ja auttaa nukahtamaan. Etten nyt aamulla ottaisi, ellei tarkoitus ole nukkua. Ahdistukseen on ihan "omia" pillereitäkin, jotka eivät sentään väsytä unilääkkeiden tapaan.
Kerran otin puolikkaan tenoxin kun jouduin menemään toimenpiteeseen ilman esilääkitystä. Auttoi, en nukahtanut. Lääkäri ihmetteli rauhallisuuttani. Mies vei ja haki autolla.
Yrittäkää keksiä mistä ahdistuksenne johtuu ja tehkää sille jotain. Muuttakaa myös ajatustottumuksianne ja lopettakaa pillereiden napsiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mieluummin ilman reseptiä saatava allergialääke (Heinix tai vastaava). Se on vaaraton, väsyttää vain.
Lääkäri kirjoittaa minulle unilääkkeen..miten voi olla vaarallista?
Nyt en ymmärrä
Lääkärisi kirjoittanee unilääkettä ohjeineen!! lyhytaikaiseen käyttöön. Jos noudatat ohjeita ja käytät vain harvoin, ei ole vaarallista.
Otin kerran vahingossa nukahtamislääkkeen päivällä (stilnoct). Tuli ihan kauhea olo, väsymys ja oksetus. Eli itse en voisi ainakaan ottaa.