Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin exäni ja nyt on sydän murusina.

Vierailija
28.04.2014 |

Suhteestamme on aikaa jo 15 vuotta ja nyt ensimmäisen kerran juttelimme kun sattumalta tavattiin. Mies kertoi kuinka on kaivannut minua syvästi. Sanoi, että olen aivan yhtä suloinen kuin sillon villissä nuoruudessa. Nuo sanat todella koskettivat sillä eromme jälkeen elämä on totisesti potkinut päähän.

Erosimme silloin minun aloitteestani, pääsin erosta nopeasti enkä oikein edes kaivannut miestä. Vaikka meillä vuosien suhde olikin.

Nyt vasta ymmärsin, että juuri tuon miehen kanssa olin tasapainoinen ja hyvinvoiva ihminen. Kaikki muu sen jälkeen on ollut repaleista ja epäkypsää.

Voi kunpa olisin silloin nuorena nähnyt tuon miehen samassa valossa kuin tänäpäivänä. Tuli aivan hirveä ikävä. Anteeksi rakas :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta miksi ihmeessä ette sitten yritä uudestaan? Mies ilmeisesti ainakin olisi ihan valmis siihen, kun kerran noin lirkuttelee

Vierailija
2/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se käy. Molemmat olemme sidoksissa nykyiseen elämään. Mies on naimisissa. Ehkä sitten joskus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on tarkoituksensa.

Vierailija
4/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:18"]Kaikella on tarkoituksensa.

[/quote]

Varmasti on. Jäätävää vaan tässä vaiheessa elämää tajuta mitä on tullut tehtyä. Tuon suhteen jälkeen mulla on ollut yksi juoppo-pettäjä ja toinen juoppo-pettäjä-vv.

Että, että... Monelta murheelta olisin säästynyt sekä saanut ehjän elämän kun olisin vaalinut suhdetta kilttiin mieheen joka rakasti minua ylikaiken. ap

Vierailija
5/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan, kaikella on tarkoituksensa. Sillä hetkellä 15 vuotta sitten olet tehnyt mielestäsi oikean ratkaisun, joten sitä on aivan turha katua.

Vierailija
6/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:28"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:18"]Kaikella on tarkoituksensa.

[/quote]

Varmasti on. Jäätävää vaan tässä vaiheessa elämää tajuta mitä on tullut tehtyä. Tuon suhteen jälkeen mulla on ollut yksi juoppo-pettäjä ja toinen juoppo-pettäjä-vv.

Että, että... Monelta murheelta olisin säästynyt sekä saanut ehjän elämän kun olisin vaalinut suhdetta kilttiin mieheen joka rakasti minua ylikaiken. ap

[/quote]

Et voi oikeasti tietää millaista elämäsi olisi ollut tuon miehen kanssa.

Vierailija
7/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kultaa muistot. Ehkei olo hänen kanssaan ollut niin ihanaa, kuin nyt muistat tai ajattelet. Onhan sinulla ollut jokin syy erota.

Vierailija
8/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:36"]Aika kultaa muistot. Ehkei olo hänen kanssaan ollut niin ihanaa, kuin nyt muistat tai ajattelet. Onhan sinulla ollut jokin syy erota.

[/quote]

Ehkä näin, mutta sen neljä vuotta mitä yhdessä olimme niin olin seesteinen ja onnellinen. Kun ottaa huomioon, että tuo aika oli teini-iästä nuoreksi aikuiseksi. Sen jälkeen on ollut alamäkeä.

Vierailija
9/9 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme