Korona katoaa maan päältä ensi yönä ja kaikki palaa ennalleen. Mitä teet heti huomenna?
Itse luultavasti varaisin pöydän kaveriporukalle jostain hienosta ravintolasta pitkän kaavan mukaan.
Kommentit (28)
Laitan maskin päähän ja otan rokotteen.
Juon aamukahvit,syön aamiaisen,lepään hetken,lähden lenkille. Sama kuin nyt.
Matkustan lomalle maan ääriin ja otan aurinkoa iholle , syön joka paikassa ulkona ja juon kaikkia viina drinkkejä mitä maan päällä on olemassa , etsin grillattua kalaa ja veneretkiä kirkkaisiin vesiin . Ennen Egyptin vitsauksia Euroopassa oli kivaa matkustaa lomakohteisiin . ( Egyptin vitsaukset Mooses ).
Menen shoppailemaan ja sen päälle leffaan.
Kadotkoon mun puolesta. Jäljelle jää SARS, ISOROKKO, EBOLA, HIIRILAVANTAUTI, JÄYKKÄKOURISTUS, VIHURIROKKO, VESIKAUHU....HIV...Mä en tähän keksi enempää. Ainiin, ja Tuberguloosi. 222
Menen kauppaan tuntematta syyllistä oloa maskittomuudestani.
Menisin omaista katsomaan hoivakotiin ja halaisin häntä ja muitakin vanhuksia.
Ennen Egyptiä faaraoita Kreikassa sai uida rannoilla vapaasti ottaa aurinkoa juosta syödä kaikkea veneillä juoda qouzoa viiniä ulkona ja tanssia vaikka valssia humppaa ja ostaa kauniita uimapukuja bikineitä moussakaa ja retkeillä . Egyptiläiset pilaa kaiken kivan hyvän .
Matkustan johonkin suurkaupunkiin bilettämään hikiseen pieneen kellariclubiin joka täynnä tanssivia hikisiä ihmisiä ja pussailen ja tanssin hyvännäköisten poikinen kanssa aamun .
Sen jälkeen täpötaydellä metrolla shoppailemaan johonkin isoon kauppakeskukseen. Sitten iltapuoleen lämmitetyllä kortteliravintolan täyteenahdetulla terdellä jotain aperoa ja apetta.
Enkä pese käsiä. Hampaat joo.
Voisin ostaa talon tuolta San fransiscuksesta ....vanhan talon niillä kenolotto rahoilla jotka saan heti kun faarao menee takaisin Egyptiin ja maa vapautuu vitsauksesta .
Pakkaan kimpsut ja kampsut ja otan äkkilähdön etelänlomalle.
Varaisin lennot Keski-Eurooppaa ja tanssisin Berliinin, Prahan ja Köpiksen kaduilla.
Ensimmäisenä lähtisin yökerhoon tanssimaan. Tuntuu tyhmän pinnalliselta, mutta näin on.
Samaa kuin aina ennenkin, pysyn kotona.
covid19 lievenee ajan myötä, kuten 6 muutakin ihmiseen tarttuvaa kononavirusta. sars, mers jne...
Ei mun elämäni miksikään muuttuis. Perjantai, niin töitä on kuitenkin edelleen tehtävä tässä ja perheelle sapuskaa. Siivoisin.
Ehkä sitä voisi tammikuulle, jonkun pienen reissun suunnitella.
Lähtisin jouluostoksille metrolla, samalla syömässä jonkun hyvän lounaan ja ehkä kahvilassa myöhemmin syömässä leivoksen. Lauantaiksi pyytäisin isovanhemmat lapsenvahdiksi ja pidettäisiin miehen kanssa treffi-ilta. Ehkä museo tai leffa, ja ravintolaan myöhemmin. Jouluksi matkustettaisiin jonnekin lämpimään.
Varaan lennot jonnekin ulkomaille. Ei niin väliä minne.