Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaiset naiset

Vierailija
28.04.2014 |

Mustasukkaiset naiset ovat niin epätoivoisia että säälittää. Yritetään kontrolloida kenen kanssa mies saa olla tekemisissä, kenen EI. Mitä luulette tästä seuraavan, hyvän parisuhteen? Sitten on nämä jotka kyttäävät toisen puhelinta, mailia, somea eivätkä edes häpeä törkeää käytöstä. Mies, pyri eroon mustasukkaisesta kyttäävästä hirviönaisesta. On myös normaaleja, terveitä naisia jotka ovat kiinnostuneempia suhteestaan kuin turhasta draamasta ja ymmärtävät kunnioittaa yksityisyyttä. Kyttääminen EI ole rakkautta eikä rakenna parisuhdetta. Miksi alennutte kyttäämään miestänne? Huono itsetunto vai oma syyllisyys jostain tehdystä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuutta on eri tasoa. On näitä jotka kyttäävät kaiken ja avaavat postin ja tekstarit. Ja niitä, jotka esim viettävät kesälomansa eri paikoissa ja ovat mustasukkaisia miehen ystävien kanssa viettämästä ajasta.

Vierailija
2/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mustat sukat. Miks se on muka jotenki epätoivoisempaa ku valkoisten sukkien käyttö? En ymmärrä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se tarkoittaa jos on koko suhteen aikana VAIN 2 kertaa katsonut puhelinta vain sen takia että mies on antanut siihen aihetta? Itse en edes pystyisi vaikuttamaan siihen kenen kanssa on tekemisissä. Eriasia on sitten se jos mies viettää aikaa muualla ja lähettelee <3 viestei toisille naisille. Nimenomaan siis monikossa.

Vierailija
4/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mustasukkainen mies. Mitäs siihen sanot! En kyllä käy läpi mitään puhelimia enkä tablettia vaikka siihen oiskin päivittäin mahdollisuus. En myöskään kontrolloi menemisiä... sen verran pitää luottamusta olla.

Vierailija
5/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mustasukkaiset miehet sitten ihan ok vai miksi tässä naisia vaan niin soimataan? Ja aivan turha sanoa että naiset yleensä ovat enemmän mustasukkaisia kuin miehet, minulla ainakin on aivan päinvastaisia kokemuksia. Samaa mieltä olen kyllä siitä että mustasukkaisuus myrkyttää suhteen eikä sellaista tarvitsisi kenenkään sietää.

Vierailija
6/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos en ois kytänny, en ois saanu todisteita pettämisestä. En häpee enkä kadu lainkaan, päin vastoin.

Vierailija
7/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on jo toinen alotus täysin samalla tekstillä? Mikä siinä vanhassa meni vikaan?

Vierailija
8/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:49"]tää on jo toinen alotus täysin samalla tekstillä? Mikä siinä vanhassa meni vikaan?

[/quote]

Tuli lähettämishetkellä kahtena, ei tarkoituksella. Molemmissa on kellonaika ihan sama