Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatemyyjät

Vierailija
18.04.2014 |

Saavatko vaateliikkeiden myyjät sovitella vaatteita milloin haluavat? Olin käymässä Vero Modan liikkeessä ja toinen myyjistä sovitteli vaatteita ja toinen kertoi mielipiteensä ja kantoi koppiin toisia kokoja yms. Minua ei tervehditty, eikä tultu kysymään tarvitsenko apua. Tuntui vaikealta mennä sitä itse kysymään kun vaikuttivat niin "kiireisiltä". Kassalla sitten joudui odottamaan myös tovin.

Ihmetytti lisäksi se että yleensä juuri Vero Modan ja Vilan tyylisissä kaupoissa myyjät ovat kokoajan kimpussa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että se toinen oli myyjä, tai että se oli vuorossa juuri silloin? Saattoihan sillä olla vaikka ruokkis ja oli asiakkaan asemassa sovittelemassa vaatteita silloin. Työajalla ei liene ihan suotavaa.

Vierailija
2/3 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa kun ei tiedä mistä oli kyse. Vaatemyyjillä usein pitää olla ns. oman kaupan vaatteet päällä töissä, joissakin on ns. vapaampaa, toisissa kaupoissa taas halutaan hieman ohjata sitä mitä myyjä laittaa päälleen (toimii samalla vähän kuin "elävänä mallinukkena") mahdollisesti tuossa oli kyse siitä että myyjät sopivat keskenään mitä kukakin laittaa esim. kevään uutuuksista päälleen? En siis tiedä VeroModan käytännöistä, puhuin yleisellä tasolla.

Harvoin myyjät saavat vaatteita ilmaiseksi (hyvällä alennuksella kyllä) joten jos toive tulee ylhäältä että olisi kiva jos olisi tiettyjä vaatteita päällä, minusta ihan ok että työajalla valikoi ne mitkä haluaa laittaa (koska ne itselleen joutuu ostamaan) toki pitää olla tilannetajua että tuon tekee ns. hiljaiseen aikaan ei silloin kun liike asiakkaita täynnä...!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin työvaatteiden sovitus. Joka kk valitaan ylä ja alaosa, ja myymäläpäällikkö ainakin lempimyyjänsä kanssa sovitteli työaikana. Näin myös modan vaatteita myyvässä ketjussa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme