Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei anna nähdä uuden henkilökorttinsa kuvaa

Vierailija
10.12.2020 |

Kuulema pieleen meni, eikä siksi halua näyttää. Olenko painostava kun vähän pahastuin ettei näytä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet. En minäkään ole näyttänyt miehelleni uuden ajokorttini kuvaa. Enkä näytä vaikka pyytäisi.

Vierailija
2/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut nimensä ja kohta lukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään näyttänyt viime vuotisen henksukortin kuvaa kellekään, kun se oli aivan hirveä 😬

Vierailija
4/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lapsellinen

Vierailija
5/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

En mäkään näyttänyt viime vuotisen henksukortin kuvaa kellekään, kun se oli aivan hirveä 😬

Eli kortti on ollut tarpeeton, kun sitä ei ole tarvinnut näyttää missään kenellekään?

Vierailija
6/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtanut nimensä ja kohta lukon.

Onko ihmekään?

Vierailija
7/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan siinä yhteiskuvassa rakastajansa kanssa. Kannattaa suuttua oikein tosissaan!

8/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kortti on ollut tarpeeton, kun sitä ei ole tarvinnut näyttää missään kenellekään?

Ei, kyllä mä joka päivä leimasin itteni töihin ja pihalle sillä. Niin ja oli se pakko näyttää lippuluukulla kun halus ilmaisen rannekkeen 😅 Mutta muuten en näyttänyt edes äitille, vaikka se olis halunnut nähdä.

Vierailija
9/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä mä joka päivä leimasin itteni töihin ja pihalle sillä. Niin ja oli se pakko näyttää lippuluukulla kun halus ilmaisen rannekkeen 😅 Mutta muuten en näyttänyt edes äitille, vaikka se olis halunnut nähdä.

Niin ja ainahan voi pitää sormea kuvan päällä, varsinkin jos kortin tarkistava henkilö on laiska. Esim. postissa tuntuu kiinnostavan pelkkä viivakoodi, korttia ei sen pahemmin katsota.

Vierailija
10/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet painostava.

Vierailija
11/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään mielelläni näytä passikuvaani edes vanhemmilleni, koska se on epäonnistuneen kuva mitä musta on ikinä otettu. Aivan karsea. Miehelleni näytin vastentahtoisesti ja hänkin totesi että outo kuva

Kuvaaja piti kameraa aivan liian ylhäällä ja käski katsoa kameraan, jouduin tähyilemään ylöspäin, helvetin outo ilme. Maksoikin vielä helvetisti.

Vierailija
12/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun ne kuvat ovat aina täysin luokattomia. Vastedes en maksa sentin latia, jollei lopputulos ole asiallinen. Niitä kuvia voi ottaa vaikka kuinka monta, ei kulu mitään materiaalia.

Kun viimeksi kävin kuvassa henkilökorttia varten, kuva on todella kaamea. Otettu sillä tavalla että kurotan yläviistoon ja jouduin nostamaan leukaa luonnottomasti. Miksei sit' kuvaa voi ottaa samasta tasota kuvaajan kanssa, ei tulisi näitä kurkotuskuvia.

Muistakaa, ei maksua ellet saa kunnolla otettua kuvaa. Aletaan vaatia laatua, maksamme nyt pelkästä p*skasta.

Vierailija
13/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minun uusin passikuvani on niin järkyttävä, että sydämestä ottaa. Passissa ja henkilökortissa kuva näyttää vielä kymmenen kertaa hirveämmältä. En ole näyttänyt kotona noita kuvatuksia kenellekään.

Kuvia ei otettu kuin tuo yksi. Eikö valokuvaamoissa voisi laittaa kuvaajan taakse peiliä, mistä asiakas voisi edes vähän itsekin korjata ilmettään???

Vierailija
14/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kans hirveä kuva. En näytä kellekään, ellei aivan pakko jossain kaupassa yms. Silloinkin näytän nolona. Hirveä ilme ja jotenkin kasvotkin näyttävät leveiltä.

Mies kerran meni katsomaan ilman lupaa, ja suutuin. Joten älä ahdistele vaimoasi.

Vierailija
15/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleensä se kuvaaja ottaa vain pari räpsyä ja valitsee niistä hirveimmän. Ne ole yhtään sen tunnistettavampi kuin itse otetutkaan. Pitäs kuvaajan ottaa uusi kuva jossei se itseä miellytä. Mitään muuta kuin rahastusta että pitää olla liikkeessä otettu passikuva. Nykytekniikalla jokainen sen osaisi itsekin ottaa tietenkin ilman filttereitä jne.

Vierailija
16/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään suostunut näyttämään miehelleni, se kuva siinä henkkarissa on aivan kaamee, en edes tunnista itsekkään että se olen muka minä.

Vierailija
17/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pettää sua ja sillä on toinen mies. 

Vierailija
18/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kauhee kuva etten näytä kyllä minäkään. Pidätyskuvakin olis varmaan onnistunut paremmin.

Vierailija
19/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten pinnallisuus confirmed 

Vierailija
20/25 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti paljastuisi, ettei se olisi sun vaimo ollenkaan vaan ihan joku muu. JSS kun vielä voit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan