Oliko miehesi eilen seurasaaressa?
Kaksin lapsenne kanssa? Jos oli niin saattoi olla juuri se mies joka sai pimppaa puskassa. ;)
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:00"]No hyi. Missä se lapsi oli panon aikana? Odotti kiltisti puskan toisella puolella?
[/quote]
Oli leikkipaikalla siinä lähellä. Isä näki lapsen koko ajan joten oli ihan vastuuntuntoinen isukki.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:09"]Se oli mun ukko pidä hyvänäsi.
[/quote]
Ei vaihdettu numeroita, oli vain kertapano.
ap
Minkäikäinen lapsi? Tyttö vai poika?
Hyi helvetti miten kuvottavaa. Miten ihmeessä lapsen kanssa leikkipaikalle tullut isä päätyy panemaan jotain sutturaa puskaan?
Seurasaaressa ei kyllä ole noin villiä menoa, taisi tapahtua kaisanniemen puistossa.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:23"]
Hyi helvetti miten kuvottavaa. Miten ihmeessä lapsen kanssa leikkipaikalle tullut isä päätyy panemaan jotain sutturaa puskaan?
[/quote]
Nämä on kyllä aina hauskoja, isässähän ei varmaan ole mitään "sutturan" vikaa. Kunnon mies osaisi sanoa ei kiitos.
Tää on ihan hyvä provo, mutta ei kai kukaan oikeasti usko tätä :D
T: Vaimo, joka oli toisessa puskassa kiikaroimassa tilannetta, ja näki ettei mitään tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:23"]
[/quote]
Nämä on kyllä aina hauskoja, isässähän ei varmaan ole mitään "sutturan" vikaa. Kunnon mies osaisi sanoa ei kiitos.
[/quote]
Joo ihan yhtä kuvottavia ovat molemmat, sekä mies että sitä pimppiään pusikossa tarjoava "hieno" nainen aka suttura. :D t. lainaamasi viestin kirjoittaja
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:21"]Minkäikäinen lapsi? Tyttö vai poika?
[/quote]
Noin 5-6-vuotias tyttö.
ap
Mieshän teki vain velvollisuutensa. Miehen tehtävä on siittää lapsia maailmaan. Mies ja nainen sopii toisilleen kuin mutteri ja ruuvi.
terv. KD ja PS nuoret
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:21"]Minkäikäinen lapsi? Tyttö vai poika?
[/quote]
Oliko miehesi muuten tuolla eilen vai miksi kysyt?
ap
Se oli mun ex-mies, lapsi oli sillä viikonlopun. Lemppasin sen kun sillä oli niin onnettoman lyhyt pippelssön. Ei ole löytänyt sen jälkeen ketään. Kiitos kun autoit häntä, olenkin toivonut hänelle jotain hyvää elämäänsä vaikken voikaan omaani jakaa hänen kanssaan.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:32"]
[/quote]
Oliko miehesi muuten tuolla eilen vai miksi kysyt?
ap
[/quote]
No, koska olin myös kiikaroimassa seurasaaren pusikoita eilen. Mutta sillä miehellä jonka näin pusikossa oli n.8v poika.
Se oli mun mies. Mä katselin puussa. Me haetaan vähän jännitystä elämään ;)
Ei kyllä se oli sen mun ex. Tyttö sanoi, että isi oli ollut puskassa jotain vuohta paijaamassa ja sanoi vuohen puskeneen, koska isukki oli alkanut mylviä vähän ennen kuin tuli rytinällä puskasta pois.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:44"]Ei kyllä se oli sen mun ex. Tyttö sanoi, että isi oli ollut puskassa jotain vuohta paijaamassa ja sanoi vuohen puskeneen, koska isukki oli alkanut mylviä vähän ennen kuin tuli rytinällä puskasta pois.
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:27"]Tää on ihan hyvä provo, mutta ei kai kukaan oikeasti usko tätä :D
T: Vaimo, joka oli toisessa puskassa kiikaroimassa tilannetta, ja näki ettei mitään tapahtunut.
[/quote]
Kannattaisi pitää niitä kiikareita oikein päin niin näkisi mitä tapahtuu. :D
ap
Oksettavaa. En tiedä kumpi on oksettavampi, nainen vai isä....
No hyi. Missä se lapsi oli panon aikana? Odotti kiltisti puskan toisella puolella?