90-luvulla syntynyt, voisitko ihastua 70-luvulla syntyneeseen
Kommentit (48)
Eikös 79 syntyneet täytä tänä vuonna niiku 35? Miksikäs en :) Olen itse 94 syntynyt eli täytän 20. Jos olisin 90 syntynyt niin eihän siinä olisi ikäeroa nuorimpiin 70-luvulla syntyneisiin kun mitä... 10(?) vuotta. Lyhyellä matikalla laskettuna :D eli tottakai voisin. Ja siis varsinkin jos kysymys on voisinko ihastua, niin kyllä voisin vaikka 50 vuotiaaseen. Mutta sitten seurustelisinko, ehkä en. Mutta ei mulla tosiaan olis ongelmaa 35-36 vuotiaan kanssa seurustella. Sehän on ihan ihmisestä kiinni
Minulla on tapana ihastua isäni ikäisiin miehiin, joten 70-luvulla syntynyt olisi liian nuori.
-91
Olen -90 ja olen kerran ihastunut vuonna -77 syntyneeseen. Minulle se ikäero on vähän liian suuri, mutta joillekin se voi olla hyväkin.
En ole ihan -90 syntynyt vaan -88 (25v) ja en voisi. Kyllä 35+ vuotias on kuitenkin sen verran eri vaiheessa elämässään kun minä. Ystäviähän voi toki olla. Muutama parikymppinen kaveri kyllä seurustelee 35v:n kanssa ja en ole nähnyt heillä ongelmaa. Joillekin sopii, joillekin ei.
Olen 92 syntynyt eli siis täytän tänä vuonna 22. Voisin ihastua 70 luvulla syntyneeseen. Miksi en?
Voi, kyllä kyllä! Olen syntynyt vuonna 1993 ja avopuolisoni taas 1975. :)
Olen -91, nainen. Miksi helvetissä en voisi? Olen ihastunutkin, monta kertaa. Sanooko joku idiootti ihan oikeasti itselleen; "En mä tuohon voi ihastua, sehän on 70-luvulla syntynyt." tms. :D
En voisi, oon ihastunut korkeintaan 5-vuotta itseä vanhempaan. Mulla on siihen myös psykologinen syy, en voi katsoa itseä tietynverran vanhempia miehiä sillä silmällä, tunnen inhoa ja ällötystä, suoranaista vihaa jopa jos joku 10kin vuotta vanhempi mua katselee. Niistä syistä en tänne kerro mutta uskoakseni joku varmaan arvaakin.
Olen itse -93 syntynyt ja deittailin pari vuotta sitten (kun olin itse 18) -79-syntynyttä miestä. Numero se ikä vain on.
Joo ikä on vaan numero mutta enpä tiä kun en oo ikiin ihastunut niin äitin ikäsiin eli ei taida olla mun juttu. P.S. en ihastu muutenkaa helpos se tarvii enempi kontaktia ja mul ei mitää kontaktia ton ikäsii ookaan kun ollaan liian eri elämänvaiheis
Miksikäs ei. Mulla olikin muutaman viikon juttu 79-syntyneen kanssa. Ikä sinänsä ei ollut ongelma enkä ajatellut että omg toi on ton ikänen. Juttu kaatui siihen että oltiin ihan erilaisissa elämäntilanteissa, mikä nyt oli aika odotettavaa näin jälkiviisaasti ajatellen... N.vm91
En voisi, liian vanhoja. Pidän suunnilleen omanikäisistäni.
Olen syntynyt -94 ja seurustelen nyt kolmatta vuotta -77 syntyneen kanssa, eli tietysti voisin. Ikä ei ole ainakaan vielä aiheuttanut mitään ongelmia :)
Olen syntynyt 89 ja ihastun helposti vanhempiin naisiin. Mulle olis täysin ok jo nainen olis syntynyt vaikka 77. Vanhemmat on vaan jotenki kiihottavampia.
mies25
Voisitko sinä 70-luvulla syntynyt ihastua 90-luvulla syntyneeseen?
Itse hieman epäilen. Ikäero ei tunnu missään, mutta maailmankatsomus ja kokemus elämästä ovat aivan toinen juttu.
Olen 86-syntynyt, ja kumppanin olisi oltava 80-luvulla syntynyt mieluiten. 1970 syntynyt olisi ainakin jo ihan liian vanha, sehän olisi jo 45-vuotias!
Noup