Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mekko, kaulahuivi, sukat ja housut = 1400€

Vierailija
10.12.2020 |

Menin suomalaiseen nettikauppaan ja valikoin nämä perusvaatteet. Ostoskorissa oli hieman alle 1400 euron edestä tavaraa eli simppeli ja yksivärinen mekko, housut, nilkkasukat ja huivi. Pyöristin summan sitten 1400:aan kun varmaan vielä postikulutkin tulisi päälle.

Materiaali oli (varmaan) laadukasta ja hankalasti hoidettavaa.

Päätin kuitenkin jättää ostamatta.

Olisi tosi hienoa, jos voisi tukea suomalaista yritystä, mutta ei minulla ole sellaiseen varaa. Jos jollain on vinkkejä hieman halvemmista laadukkaista tuotteista niin antaa palaa. Lupaan harkita.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja bloggarit saa noita ilmaiseksi joita sitten mainostavat että tavalliset ihmiset menisi koukkuun ja ostaisivat kalliilla mitä itse saaneet ilmaiseksi.

Vierailija
2/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja bloggarit saa noita ilmaiseksi joita sitten mainostavat että tavalliset ihmiset menisi koukkuun ja ostaisivat kalliilla mitä itse saaneet ilmaiseksi.

Jep, näinhän se on. Toki arvelen, että suurin osa seuraajista ymmärtää jo, että blogit ja vlogit ovat nykyään vain bisnestä, mainoksia joko tuotteista, palveluista tai itse tekijän brändistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka Rekistä samat, tosin sukkia siellä ei myydä, saat koko setin alle satasella, merkkituotteita. Sukkia saat vaikka lähikaupasta. Ja rahaa säästyy eikä tarvi tuhlata uutuuksiin, tuot työta Suomeen ja kannatat kiertotaloutta.

Vierailija
4/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kyllä nettikaupoissa on tiedot materiaalista. Esim. villa ei minusta ole hankalasti hoidettavaa, vaikka onkin käsinpestävää (tai mä pesen villan koneen käsipesuohjelmalla, mutta liotan sitä ensin ennakkoon pesuaineessa), koska eihän sitä tarvitse pestä jatkuvasti. Mä sain viime vuonna joululahjaksi pitkän neuletakin, jonka pesin ekaa kertaa vasta tänä syksynä. Villa on antibakteerinen materiaali, joten usein riittää pelkkä tuuletus.

Vierailija
5/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kyllä nettikaupoissa on tiedot materiaalista. Esim. villa ei minusta ole hankalasti hoidettavaa, vaikka onkin käsinpestävää (tai mä pesen villan koneen käsipesuohjelmalla, mutta liotan sitä ensin ennakkoon pesuaineessa), koska eihän sitä tarvitse pestä jatkuvasti. Mä sain viime vuonna joululahjaksi pitkän neuletakin, jonka pesin ekaa kertaa vasta tänä syksynä. Villa on antibakteerinen materiaali, joten usein riittää pelkkä tuuletus.

Hygieniafriikkinä en voi ymmärtää, vaikka olisikin totta. Samanlainen on ohje farkuista "ei saa pestä liian usein, kuukausiin, laita välillä pakastimeen". Pelkkä ajatus saa ihon kutisemaan. Herkkäihoisena mun vaatteiden on oltava puhtaita, TODELLA puhtaita, ei vain tuuletettuja.

Vierailija
6/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on usein kashmir-vaatteita, halvalla.

Vierailija
7/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hygieniafriikkinä en voi ymmärtää, vaikka olisikin totta. Samanlainen on ohje farkuista "ei saa pestä liian usein, kuukausiin, laita välillä pakastimeen". Pelkkä ajatus saa ihon kutisemaan. Herkkäihoisena mun vaatteiden on oltava puhtaita, TODELLA puhtaita, ei vain tuuletettuja.

Antibakteerinen materiaali. Siis materiaali, joka puhdistaa itse itseään. Farkut eivät toki tätä tee, mutta villa tekee. Toki jos villaakin pitää ihoa vasten, se tietenkin likaantuu nopeammin.

Vierailija
8/8 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antibakteerinen materiaali. Siis materiaali, joka puhdistaa itse itseään. Farkut eivät toki tätä tee, mutta villa tekee. Toki jos villaakin pitää ihoa vasten, se tietenkin likaantuu nopeammin.

Mulla ei ainakaan vaatteissa sinänsä bakteereita ole, vaan LIKAA. Pölyä, ihopölyä, roskia tai tahroja esim ruoanlaitosta, ties mitä ulkoa kävellessä jne. Eihän sellainen puhdistu vain tuulettamalla, ja liityn kuoroon jonka mielestä vaatteiden pesemättömyys on ällöttävää.