Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin terveyskeskuksessa...

Vierailija
10.12.2020 |

...ja kuulin kun sinne tuli vanha mies, joka kertoi tiskillä hänellä olevan koronan kaltaisia oireita. Hoitaja siihen että pitää soittaa aina ennen, ettei saa tulla paikanpäälle noin vain tartuttamaan ja pyysi menemään oven ulkopuolelle hetkeksi. Siis mistä näitä ajattelemattomia jääriä sikiää?? Ei ihmekään että korona leviää!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hammashoitajana toimiva tuttu kertoi, että heille olisi monikin ollut tulossa normaalisti hammaslääkärikäynnille, vaikka heidät on asetettu karanteeniin. Toinen tuttu kertoi olleensa asioimassa jollain sairaalan polilla ja sinne tulleen jonkun "hoitamaan samalla yhden asian", kun kerran kävi sairaalassa koronatestissä.

Vierailija
2/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät kausiflunssaa, mistä selviytyy 99,98 % varmuudella? Ai niin ja kuolleiden keski-ikä on yli eliniänodotteen?

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäät kausiflunssaa, mistä selviytyy 99,98 % varmuudella? Ai niin ja kuolleiden keski-ikä on yli eliniänodotteen?

Thl:n tiedotteen mukaan (eilen) menehtyneiden keski-ikä on n 66v.

Vierailija
4/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Jää sitten kotiin ja anna muiden elää.

Vierailija
5/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronatestauspisteitä ei tulisi sijoittaa kauppakeskusten yhteyteen, kuten nyt on tehty. Samalla reissulla kun käydään testissä, käydään myös hoitamassa muita asioita . . .

Vierailija
6/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Pakkohan sitä on lääkärissä käydä jos on tarve. Vai annako ongelmieni vaan lojua siksi, että jokin seniili ei ymmärrä korona ohjeistusta? Että oireiden ilmaantuessa on soitettava ensiksi ja siten saa ohjeistuksen minne mennä testattavaksi.

Vierailija
7/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuoli just mummo koronaan. Rip mummo.

Vierailija
8/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Monet riskiryhmäläiset joutuvat käymään myös töissä, lisäksi on muitakin asioita joita joskus joutuu hoitamaan. Itse olen sitä mieltä että kaikkien tulisi noudattaa varotoimia, oireettomat tartuttajat kulkevat pitkin kaupunkia ilman maskeja ym.

Vierailija
9/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan KAIKKIEN pitäisi puhaltaa yhteen hiileen ilman että yksi kusee siihen! Ei ilman maskia mennä minne sattuu korona oireineen, ei edes terveyskeskukseen sitä levittämään vaan ohjeiden mukaan oman paikkakuntansa testauspaikoille missä sitten ovatkin! Pah. Vai nuoret tätä levittää baareissa.. Vanhuksethan tuota tuntuvat levittävän kun eivät tajua!!

Vierailija
10/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Pakkohan sitä on lääkärissä käydä jos on tarve. Vai annako ongelmieni vaan lojua siksi, että jokin seniili ei ymmärrä korona ohjeistusta? Että oireiden ilmaantuessa on soitettava ensiksi ja siten saa ohjeistuksen minne mennä testattavaksi.

Kääri itsesi vaikka kuplamuoviin, mutta anna muiden elää.

Vierailija
11/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuo mies ei ollut saanut puhelimitse yhteyttä terveyskeskukseen eikä tiennyt miten pitäisi siinä tilanteessa toimia. Täällä ainakin on ollut niin paha soittoruuhka, ettei läpi pääse oikein millään.

Vierailija
12/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan KAIKKIEN pitäisi puhaltaa yhteen hiileen ilman että yksi kusee siihen! Ei ilman maskia mennä minne sattuu korona oireineen, ei edes terveyskeskukseen sitä levittämään vaan ohjeiden mukaan oman paikkakuntansa testauspaikoille missä sitten ovatkin! Pah. Vai nuoret tätä levittää baareissa.. Vanhuksethan tuota tuntuvat levittävän kun eivät tajua!!

Juuri näin.

Vierailija
13/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Monet riskiryhmäläiset joutuvat käymään myös töissä, lisäksi on muitakin asioita joita joskus joutuu hoitamaan. Itse olen sitä mieltä että kaikkien tulisi noudattaa varotoimia, oireettomat tartuttajat kulkevat pitkin kaupunkia ilman maskeja ym.

Elämä on. Voit jäädä vaikka auton alle työmatkalla, mutta se ei ilmeisesti rajoita liikkumistasi? Vai vaaditko seuraavaksi, että autot pitäisi kieltää? Itseasiassa ei pitäisi antaa kaltaisellesi ideoita..... saatat oikeasti innostua.

Vierailija
14/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Sinun kaltaistesi välinpitämättömien moukkien takia luvut ovatkin nousussaan.. Se jos joku on huolissaan koronasta tarkoittaa sitä ettei anna muiden elää? OK.

Vierailija
15/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? Yli 80 kenties?

Vierailija
16/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Sinun kaltaistesi välinpitämättömien moukkien takia luvut ovatkin nousussaan.. Se jos joku on huolissaan koronasta tarkoittaa sitä ettei anna muiden elää? OK.

Kyllä, sitä se nimenomaan tarkoittaa. Olisit hyvä diktaattori tai Vihreiden kansanedustaja.

Vierailija
17/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuo mies ei ollut saanut puhelimitse yhteyttä terveyskeskukseen eikä tiennyt miten pitäisi siinä tilanteessa toimia. Täällä ainakin on ollut niin paha soittoruuhka, ettei läpi pääse oikein millään.

Tottakai linjat ruuhkautuvat tälläisinä aikoina ja vaatii sinnikkyyttä ihan jokaiselta. Pitää vaan soittaa soittamisen perään niin kyllä pääsee läpi tai jättää soittopyyntö. Ei sinne muutkaan noin vain marssi paikanpäälle koska se on kiellettyä, turvallisempaa on odottaa kotona soittaen.

Vierailija
18/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen? Yli 80 kenties?

Juu 88-vuotias.

Vierailija
19/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Kyllä, sitä se nimenomaan tarkoittaa. Olisit hyvä diktaattori tai Vihreiden kansanedustaja.

Olet sekaisin.

Vierailija
20/29 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun itse riskiryhmään

Ap

Olet sekaisin.

Ai minä olen sekaisin? Sinähän se haluat hallita ja komennella muita.

Muista laitaa maski naamalle, kun kävelet yksin metsässä, ettet saa karhulta kausiflunssaa.