Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylettyykö sormesi lattiaan seisaaltaan ja polvia koukistamatta?

Vierailija
28.04.2014 |

Just ja just. Mutta kipeää tekee. En ole mistään notkeimmasta päästä. :-(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisten kokoontumisajot täällä.

Vierailija
2/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee. Ja totta, persjalkaisuudesta johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee, pää polviin ja jalat pään taa.

N 163/96

Vierailija
4/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet saan lattiaan kevyesti, mutta joogaankin päivittäin. Muuten kudokseni ovat taipuvaisia jäykkyyteen. Jos en joogaa pariin viikkoon, enkä muutenkaan venyttele, saan vain sormenpäät lattiaan. Jäykkäkin siis venyy venytettäessä :)

Vierailija
5/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Übermammat taas liikenteessä. Kai teillä on myös tiimalasikroppa ja palkka 7000 euroa/kk?

Vierailija
6/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee kuuden sentin kirjapinon päällä seisoessakin. Pelkkää persjalkaisuutta.

Vierailija
7/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltää kämmenet lattiaan ihan kevyesti, mutta pitää silti kumartua sitä varten, ei ole niin pitkät käsivarret että suorana seisoen onnistuisi!

Vierailija
8/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan yllättynyt vastauksista sillä perusteella mitä niissä ryhmäjumpissa , missä ravaan, olen nähnyt. Mulla menee kämmenet lattiaan, n. vuosikymmenen kovan ja periksiantamattoman työstämisen tuloksena. Suurin osa jumpissa kävijöistä ei pääse edes lähelle lattiaa (taittavat kehoaan selästä, kun pitäisi taittaa lonkista yms. ). Varmaankin tähän ketjuun ovat ylempänä vastanneet vain ne, joilla tuo venysyvyys/yliliikkuvuus on luontaista ja muut sitten vaienneet.

Vastailkaa nyt tekin, joilla takareidet hirttää kiinni 15 cm ennen lattiaa. Olin itsekin aiemmin sellainen, eikä siinä mielestäni mitään väärää ollut. Nyt venyn enemmän, mutta mitäpä sitten?

Vierailija
9/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee lattiaan jopa kylmiltään. En ole persjalkainen, mutta en vastaavasti pitkäjalkainenkaan. On ollut myös aika, jolloin en ole saanut kämmeniä lattiaan, joten aikuisena aloitetusta tanssiharrastuksesta on hyötyä.

Vierailija
11/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Että apinaa lähellä kaikin tavoin ne, jotka ovat notkeita? Yltikö vain polviin asti?

Vierailija
12/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 14:10"]

Persjalkaisten kokoontumisajot täällä.

[/quote]

Persjalkaiset voivat testata niin, että mittaavat paljonko jalkojen mitta uupuu normipituudesta (1/2 koko pituudesta) ja laittavat sen verran lisuketta jalkojen alle. Tosin onhan niitä eri mittaisia käsiäkin.

Vierailija
13/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa sormiani edes hipaisemaan lattiaa, sormenpäät jäävät noin 10cm lattiasta.

Tulos ei sikäli yllätä, sillä en ole pitkään aikaa venyttellyt, enkä ole koskaan ollut venyvää sorttia. Sormet hipoivat lattiaa just ja just sillon, kun venyttelin cheerleading-treenien yhteydessä kolmesti viikossa ja joogasin kerran viikkoon.

Vierailija
14/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saa olla sormet koukussa ja yltää silti

Vierailija
15/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämmenet menee just ja just mutta kipeetä tekee. En pidä itseäni pätkääkään notkeana.

Vierailija
16/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäät menee. On aina mennyt. Yliliikkuvatnivelet yhdestettynä ilmeisesti johonkin kollageenivikaan tuottaa tuollaista ilman venyttelyä. 90v. mummonikin saa kämmenet lattiaan jalat suorina, eikä varmaan ole treenannut sitä.

Vierailija
17/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, saan kämmenet lattiaan ja 20cm jakkaralla vielä ylettää sormenpäät. En ole persjalkainen, jalat on aika tasan puolet pituudesta, mutta minulla on kehoon nähden pitkät kädet mikä tietysti on eduksi tässä ja ei ehkä sitten anna ihan todellista kuvaa notkeudesta.

Vierailija
18/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylttyy hyvinkin, saan rystysetkin maahan ja jos vähän viitsin venytellä, menee kämmenetkin (ja näin, vaikka olenkin pitkäjalkainen) Mä oon aina ollut suht notkea. 

Vierailija
19/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 10:40"]

Ylttyy hyvinkin, saan rystysetkin maahan ja jos vähän viitsin venytellä, menee kämmenetkin (ja näin, vaikka olenkin pitkäjalkainen) Mä oon aina ollut suht notkea. 

[/quote]

Hetkinen, korjaus edelliseen, kokeilin juuri ja meni ne kämmenet lattiaan ihan kylmiltäänkin.. :)

t. 2

Vierailija
20/34 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai parempi. Saatko käden kokonaan kämmenpuoli alaspäin osumaan maahan näin seisoen?

Mä ite en kyllä sais. :-/

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme